Το πολυσυζητημένο σποτ του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας

Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας παρουσιάσει ένα… χολιγουντιανό σποτ για την εθελοντική αιμοδοσία και οι χρήστες των social media χωρίζονται σε στρατόπεδα.
Το πολυσυζητημένο σποτ του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας
Μοντέρνο ή σεξιστικό; Επιτέλους ένας φορέας παρουσιάζει μια προσεγμένη, “mainstream” παραγωγή για να περάσει ένα σημαντικό μήνυμα στη νεολαία, ή «ξεπέφτει» σε κλισέ που μπορούν να θεωρηθούν προκλητικά;

Αυτές είναι οι δύο αντικρουόμενες απόψεις που αντιπροσωπεύουν το διχασμένο κοινό των ελληνικό social media, από την στιγμή που κυκλοφόρησε το σποτάκι του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας για την προώθηση της εθελοντικής αιμοδοσίας.

Στη διαφήμιση, με τίτλο «Become a hero», ένας καθημερινός άντρας γίνεται ο ήρωας που όλοι πάντοτε θαύμαζαν στις ταινίες, απλώς δίνοντας αίμα. Στο σποτ πρωταγωνιστεί ο δημοφιλής ηθοποιός Μάκης Παπαδημητρίου, αλλά το καστ πλαισιώνεται με ημίγυμνες γυναίκες και μπρατσωμένους ναυαγοσώστες που αποτελούν το «πρότυπο» αυτού του απλού ανθρώπου ο οποίος θέλει λίγη από την δόξα του. Ή τουλάχιστον έτσι αξιολόγησε το μήνυμα, η μερίδα των χρηστών των social media που το κατέκριναν.

Δείτε κι εσείς το επίμαχο video και πείτε μας την γνώμη σας:


Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v