ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑΠΩΣ ΝΑ...

Πώς να μην ξεπερνάς τα όρια

Μάθε να ελέγχεις τον εαυτό σου και τις αντιδράσεις σου και κατάκτησε την αυτοκυριαρχία σε οκτώ απλά βήματα.

Πώς να μην ξεπερνάς τα όρια

Σκέψου την «μεγάλη εικόνα»
Όχι το δέντρο, αλλά το δάσος. Όχι ότι θέλεις γλυκό αυτή τη στιγμή, για να ικανοποιήσεις την λιγούρα ενός απογεύματος, αλλά ότι θέλεις να χτίσεις σώμα μέχρι το καλοκαίρι.

Αναλογίσου τις συνέπειες
Τη στιγμή που είσαι έτοιμος/η να φτάσεις την πιστωτική στα όριά της επειδή σου ήρθε η όρεξη για shopping therapy, σκέψου ότι δε θα έχεις να πληρώσεις το νοίκι, το ίντερνετ, το κινητό τους επόμενους μήνες. Οι δυσάρεστες συνέπειες είναι συχνά ο πιο αποτρεπτικός παράγοντας.

Κάνε ασκήσεις ηρεμίας
Εκπαίδευσε τον εαυτό σου να μένει πάντα ψύχραιμος, δοκιμάζοντας ασκήσεις διαλογισμού, καταναλώνοντας αφεψήματα που σε ηρεμούν και αποφεύγοντας τρόφιμα και ουσίες που σε «τσιτώνουν».

Βάλε πρόγραμμα
Στη γυμναστική, στο φαγητό, στα έξοδα, στην δουλειά… Σε κάθε τομέα της καθημερινότητας, το πρόγραμμα βοηθά να ξέρουμε πότε έχουμε πετύχει αυτό που θέλουμε, για να σταματάμε εγκαίρως προτού το παρακάνουμε. Π.χ. θέτοντας ξεκάθαρο στόχο ότι σήμερα θέλεις να τελειώσεις συγκεκριμένες δουλειές, αποφεύγεις τον κίνδυνο της υπερκόπωσης ή αντίστοιχα τον κίνδυνο να μείνεις πολύ πίσω.

Απομάκρυνε τους πειρασμούς
Πετά τις σοκολάτες από τα ντουλάπια αν ξεφεύγεις εύκολα στο φαγητό. Απομάκρυνε τοξικούς ανθρώπους που σε βγάζουν εκτός εαυτού. Γενικά, πέτα από τη ζωή σου… τα βαρίδια, που σε οδηγούν σε μονοπάτια εκτός των ορίων σου.

Δώσε χρόνο στον εαυτό σου προτού αντιδράσεις
Κάθε φορά που βλέπεις ότι είσαι έτοιμος να βγεις εκτός εαυτού, δοκίμασε το παραδοσιακό κόλπο: Μέτρα μέχρι το 30. Ή ακόμα περισσότερο – τόσο ώστε να δώσεις χρόνο στον εγκέφαλό σου να κυριαρχήσει στα πρώτα του ένστικτα.

Κάνε κάτι θετικό
Όταν βγαίνεις εκτός ορίων και ο κίνδυνος να κάνεις κάτι άσχημο είναι ορατός, σκέψου αυτόματα τι καλό θα μπορούσε να βγει από αυτό ή με τι θετικό θα μπορούσες να αντικαταστήσεις την αρνητική σου σκέψη. Βοηθά να φρενάρεις τον θυμό και να πατηθεί ο «διακόπτης» του μυαλού που από μισοάδειο θα δει το ποτήρι μισογεμάτο.

Βάλε «εμπόδια» στις επικίνδυνες συμπεριφορές σου
Χαμήλωσε τα όρια της πιστωτικής σου αν ξοδεύεις απερίσκεπτα. Μην παίρνεις μαζί σου πολλά μετρητά στο σουπερμάρκετ αν ξεφεύγεις εύκολα. Μην βάζεις μεγάλες μερίδες φαγητού αν δεν έχεις έλεγχο του πόσο τρως. Ανάθεσε στους κολλητούς σου να σε σταματήσουν μετά το τρίτο ποτό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Προσπαθώντας για το αδύνατο, κατορθώνουμε το καλύτερο δυνατό."

August Strindberg, 1849-1912, Σουηδός θεατρικός συγγραφέας

  • 1919 - Υπογράφεται η συνθήκη του Νεϊγύ στην ομώνυμη πόλη της Γαλλίας μεταξύ των Συμμάχων (Αντάντ) και της Βουλγαρίας.
    1920 - Ήττα του Βενιζέλου στις εκλογές
    1926 - Ιδρύεται η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (ΕΠΟ)
    1935 - Οι Φιλιππίνες αποκτούν την ανεξαρτησία τους απο τις ΗΠΑ
    1960 - Ιδρύεται ο ΟΠΕΚ (οργανισμός Πετρελαιοεξαγωγικών Κρατών).
    1963 - Δημιουργείται το νησί Σουρτσέι στην Ισλανδική θάλασσα λόγω υποθαλάσσιας έκρηξης ηφαιστείου.

© 2002-2019 MEDIA2DAY