Ένας απολαυστικός Αλ Πατσίνο πρωταγωνιστεί στη νέα ταινία του Μπάρι Λέβινσον, που (δεν) ισορροπεί μεταξύ ρομαντικής κομεντί και ψυχολογικού δράματος.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Λουκά Τσουκνίδα
Είκοσι σκόρπιες μέρες στο σπίτι του Μπάρι Λέβινσον στο Κονέκτικατ. Τόσο χρειάστηκαν αυτός και ο εμπνευστής του εγχειρήματος, ο Αλ Πατσίνο, ώστε να ολοκληρώσουν την κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου του Φίλιπ Ροθ, “The Humbling”, της εξιστόρησης των τελευταίων ημερών ενός γερασμένου σεξπηρικού ηθοποιού. Παρά την εξαιρετική δουλειά του πρωταγωνιστικού διδύμου των Πατσίνο και Γκρέτα Γκέρβιγκ, το αποτέλεσμα είναι ένα ανισόρροπο κράμα ρομαντικής κομεντί, υπαρξιακής φάρσας, ψυχολογικού δράματος και “κλαδικού θρίλερ” που εξυπηρετεί έναν και μόνο σκοπό, να παράσχει το σκηνικό για τον αδιάλειπτο θαρρείς μονόλογο του πρωταγωνιστή του.
Η υπόθεση
Ο Σάιμον Άξλερ μπήκε στα 60 του και το πάθος του για το θέατρο μοιάζει να υποχωρεί ραγδαία. Μετά από μια σειρά αποτυχιών αποφασίζει να βάλει τέλος στη ζωή του πηδώντας απ' το σανίδι μπροστά στο κοινό του. Η νέα του αποτυχία τον οδηγεί κατά σειρά στην απόσυρση, την ψυχιατρική κλινική και την αγκαλιά μιας τριαντάρας λεσβίας, κόρης παλιών του φίλων απ' το θέατρο. Παρ' ότι όμως η ζωή του μοιάζει να αποκτά νέο ενδιαφέρον, ο ίδιος αδυνατεί πλέον να βγει απ' την εσωστρέφεια, τον εγωκεντρισμό και τη συμπλεγματική συμπεριφορά που τον οδήγησαν ως εδώ...