Το τεχνολογικό άλμα του ολοκαίνουργιου αμιγώς ηλεκτρικού Volkswagen ID. Polo!

Το ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen ID. Polo κάνει άλμα στην κατηγορία των μικρών EV, συνδυάζοντας τεχνολογία, προσιτή τιμή και πρακτικότητα για την καθημερινή μετακίνηση.

Το τεχνολογικό άλμα του ολοκαίνουργιου αμιγώς ηλεκτρικού Volkswagen ID. Polo!

αποστολή στην Ισπανία

Το ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen ID. Polo, επάξια διεκδικεί την πρώτη θέση στη κατηγορία του. Το γερμανικό μοντέλο μηδενικών ρύπων κατασκευάζεται στην Ισπανία και αποτελεί την απάντηση της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας στις προκλήσεις των κινέζων κατασκευαστών αυτοκινήτων.

Κατά την διάρκεια της παγκόσμιας παρουσίασης του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Volkswagen ID. Polo, στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, προσκαλεσμένοι της Kosmocar, διαπιστώσαμε την προσπάθεια της γερμανικής φίρμας να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο και ικανό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων.

Αποκομίσαμε θετικά συμπεράσματα από την τεχνική ανάλυση του αυτοκινήτου αλλά και από την δοκιμή στους δρόμους της Βαρκελώνης. Η Volkswagen βρίσκεται μπροστά σε μια μεγάλη επιτυχία!

Νέο σύστημα κίνησης και νέα μπαταρία

Το ID. Polo χαρακτηρίζεται από μια εντελώς νέα, εξελιγμένη κίνηση στους εμπρός τροχούς, σχεδιασμένη με βάση το επόμενο εξελικτικό στάδιο της πλατφόρμας αρθρωτής ηλεκτρικής κίνησης, την MEB+. Χάρη σε μια νέα, αποδοτική ηλεκτρική κίνηση, κατέστη δυνατή η μείωση της πολυπλοκότητας και, κατά συνέπεια, του αριθμού των εξαρτημάτων και του βάρους - παράμετροι που με τη σειρά τους επέτρεψαν στη Volkswagen να μειώσει το κόστος και την κατανάλωση.

Μεγάλοι χώροι

Επιπλέον, η ηλεκτρική κίνηση στους εμπρός τροχούς του ID. Polo προσφέρει σαφή πλεονεκτήματα όσον αφορά τον διαθέσιμο χώρο. Οι κύριες μονάδες του συστήματος κίνησης περιλαμβάνουν τον νέο ηλεκτροκινητήρα Volkswagen APP290 και την τελευταία γενιά ηλεκτρονικών ισχύος που επίσης αναπτύχθηκε από τη Volkswagen.

Μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται τοποθετημένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Η ενοποιημένη κυψέλη PowerCo του Ομίλου Volkswagen με υψηλη τεχνολογία 85 kW έως 166 kW. Για το ντεμπούτο του, το ID. Το Polo θα είναι διαθέσιμο με τρία επίπεδα ισχύος: 85 kW (116 ίπποι), 99 kW (135 ίπποι) και 155 kW (211 ίπποι). Το ID. Polo GTI, μια ιδιαίτερα σπορ έκδοση με 166 kW (226 ίππους), θα ακολουθήσει κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους.

Tαχεία φόρτιση DC

Οι εκδόσεις 85 kW και 99 kW θα είναι στάνταρ εξοπλισμένες με μια έκδοση LFP (λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού) 37 kWh (καθαρή) της νέας μπαταρίας υψηλής τάσης. Αυτή η μπαταρία μπορεί ήδη να φορτιστεί σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC με ισχύ έως και 90 kW. Οι κινητήρες των 155 kW και 166 kW θα τροφοδοτούνται από μια έκδοση NMC (νικέλιο-μαγγάνιο-κοβάλτιο) του ενιαίου στοιχείου PowerCo.

Αυτή η μπαταρία προσφέρει ενεργειακό περιεχόμενο 52 kWh (καθαρό) και μπορεί να φορτιστεί σε σταθμούς DC με ισχύ έως και 130 kW. Η μπαταρία των 37 kWh επιτρέπει αυτονομία έως και 300 χλμ., ενώ η μπαταρία των 52 kWh επιτρέπει αυτονομία έως και 450 χλμ.

Tέσσερα νέα ηλεκτρικά μοντέλα

Νέα κινητικότητα εισαγωγικού επιπέδου, το ID. Το ID Polo είναι το πρώτο από τα τέσσερα νέα ηλεκτρικά μοντέλα στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων και συμπαγών οχημάτων που πρόκειται να κυκλοφορήσουν από το 2026 και μετά. Συντελεστής οπισθέλκουσας περίπου 0,264.

Συμπαγές αλλά ευρύχωρο – χάρη στην ιδέα της κίνησης στους εμπρός τροχούς, το νέο ID. Polo προσφέρει άφθονο χώρο για πέντε άτομα με έως και 435 λίτρα αποσκευών.

Βιώσιμα υλικά

Το χαρισματικό εσωτερικό του είναι εύχρηστο και καλά μελετημένο, μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται δεν είναι μόνο υψηλής ποιότητας και αποτελούν μέρος ενός καινοτόμου και φιλικού σχεδιασμού, αλλά - όπου είναι δυνατόν - βιώσιμης ποιότητας.

Εκδημοκρατικοποιημένη απόδοση

Το ID. Polo έχει τη δυνατότητα να κάνει την ηλεκτρική κινητικότητα προσβάσιμη σε περισσότερους ανθρώπους από ποτέ, με τιμή εκκίνησης κάτω των 25.000 ευρώ. Η βασική τεχνολογία για αυτό παρέχεται από την βελτιωμένη αρθρωτή πλατφόρμα ηλεκτρικής κίνησης της Volkswagen: την MEB+. Με βάση αυτό το εξελικτικό στάδιο, δημιουργήθηκε ένα εντελώς νέο σύστημα κίνησης στους εμπρός τροχούς ειδικά για μελλοντικά συμπαγή ηλεκτρικά μοντέλα όπως το ID. Polo.

Αυτό κατέστησε δυνατή τη μείωση της πολυπλοκότητας και, κατά συνέπεια, του αριθμού των εξαρτημάτων και του βάρους (το οποίο τώρα ξεκινά από περίπου 1.512 κιλά). Αυτές οι παράμετροι με τη σειρά τους σημαίνουν ότι το ολοκαίνουργιο ID. Polo διαθέτει χαμηλότερες τιμές, υψηλότερη απόδοση και εξαιρετική ευελιξία.

Επιπλέον, η ηλεκτρική κίνηση στους εμπρός τροχούς προσφέρει σαφή πλεονεκτήματα όσον αφορά τον χώρο, καθώς δεν χρησιμοποιούνται μονάδες κίνησης στο πίσω μέρος. Και ακριβώς αυτό, μαζί με έναν παρόμοια λεπτό πίσω άξονα, κάνει τον όγκο του χώρου αποσκευών του συμπαγούς ID. Polo να εκτοξεύεται στα εξαιρετικά 435 λίτρα με πέντε άτομα στο εσωτερικό.

Νέος παλμικός μετατροπέας ως εγκέφαλος

Ο παλμικός μετατροπέας συντονίζει την ανάπτυξη ισχύος και ροπής, καθώς και την ανάκτηση ενέργειας από το σύστημα κίνησης. Αυτό το σύστημα ηλεκτρονικών ισχύος μετατρέπει επίσης το συνεχές ρεύμα (DC) από την μπαταρία σε εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) που χρειάζεται ο ηλεκτρικός κινητήρας.

Ο νέος παλμικός μετατροπέας είναι μια ανεξάρτητη εξέλιξη της Volkswagen, η οποία, χάρη στα εξαρτήματα υψηλής τεχνολογίας και τα υλικά υψηλής ποιότητας που χρησιμοποιούνται, αυξάνει την απόδοση και έτσι μειώνει την κατανάλωση του ID. Polo.

Δεδομένου ότι το εξάρτημα αναπτύχθηκε εσωτερικά και κατασκευάζεται εσωτερικά, υπάρχει επίσης ένα πλεονέκτημα κόστους, το οποίο έχει άμεση επίδραση στη χαμηλή τιμή εκκίνησης του ολοκαίνουργιου ID. Polo.

Άλλα εξαρτήματα του συστήματος κίνησης που είναι ενσωματωμένα συμπαγώς στο μπροστινό μέρος περιλαμβάνουν την υποδοχή φόρτισης AC και DC μπροστά στη δεξιά πλευρά, τον ενσωματωμένο φορτιστή σε κοντινή απόσταση και τον ηλεκτρικό συμπιεστή κλιματισμού. Ως σημαντικό στοιχείο της θερμικής διαχείρισης, η τελευταία έχει αποσυνδεθεί από το αμάξωμα - μια πολύπλοκη διαδικασία - και έτσι δεν μεταδίδει κραδασμούς στο εσωτερικό.

Νέα ενοποιημένη κυψέλη PowerCo

Η επίπεδη μπαταρία ιόντων λιθίου στο ID. Polo βρίσκεται στο πάτωμα του οχήματος μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα. Αυτή η μπαταρία με την ονομασία ενοποιημένη κυψέλη PowerCo είναι μια εντελώς νέα εξέλιξη από τον Όμιλο Volkswagen και τη θυγατρική του PowerCo.

Η νέα μπαταρία κατασκευάζεται στο γιγαεργοστάσιο της Volkswagen στο Salzgitter. Επιπλέον, η παραγωγή έχει προγραμματιστεί για την Ευρώπη στη Βαλένθια της Ισπανίας. Η νέα ενοποιημένη κυψέλη PowerCo χρησιμοποιεί τεχνολογία cell-to-pack, όπου τα στοιχεία συνδυάζονται απευθείας σε μια συστοιχία μπαταριών χωρίς το ενδιάμεσο βήμα μέσω περιβλημάτων μονάδων.

Αυτό μειώνει την τιμή, τον χώρο εγκατάστασης και το βάρος, εξασφαλίζει πιο αποτελεσματική θερμική διαχείριση και αυξάνει την ενεργειακή πυκνότητα κατά περίπου 10%. Η μπαταρία στο ID. Polo διατίθεται με καθαρό ενεργειακό περιεχόμενο 37 kWh ως μπαταρία λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού (LFP) και με 52 kWh ως μπαταρία νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC) με ακόμη υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα.

Η χωρητικότητα φόρτισης AC είναι 11 kW και στις δύο περιπτώσεις - για παράδειγμα, σε οικιακό σταθμό φόρτισης. Η μικρότερη μπαταρία μπορεί να φορτιστεί σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC με έως 90 kW, η μεγαλύτερη μπαταρία με έως 130 kW. Οι προβλέψεις για φόρτιση DC από 10 έως 80% με 90 kW προβλέπουν χρόνο φόρτισης περίπου 27 λεπτών. με 130 kW, η τιμή μειώνεται σε περίπου 23 λεπτά. Προβλέπονται επίσης οι τρέχουσες αυτονομίες περίπου 300 χλμ. σε συνδυασμό με την μπαταρία 37 kWh και έως 450 χλμ. με την μπαταρία 52 kWh.

Νέος ήχος σε χαμηλές ταχύτητες

Ο εξωτερικός ήχος του ID. Polo έχει επίσης εξελιχθεί πρόσφατα. Σε χαμηλές ταχύτητες έως 20 χλμ./ώρα, τα σχεδόν αθόρυβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να εκπέμπουν έναν ήχο που μπορούν να ακούσουν οι περαστικοί σε πολλές αγορές της ΕΕ. Η Volkswagen έχει σχεδιάσει τώρα έναν νέο ήχο μάρκας που θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά σε συνδυασμό με το ID. Polo. Διάφορες παράμετροι έχουν ενσωματωθεί εδώ για να κάνουν την ηχητική εμπειρία όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη και συναρπαστική. Ο νέος ήχος είναι ενεργός έως και 25 χλμ./ωρα σε όλες τις θέσεις του επιλογέα ταχυτήρων και τα προφίλ οδήγησης. Στο προφίλ οδήγησης Sport, ένας ιδιαίτερα χαρισματικός σπορ ήχος παράγεται επίσης έως την ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα.

Έναρξη προπωλήσεων, τέλος Απριλίου 2026.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v