Η ιαπωνική φιλοσοφία σε χαμηλή τιμή – από 20.900 το Nissan Juke!
Μια από τις πιο δημοφιλείς ιαπωνικές επιλογές της κατηγορίας επιστρέφει ανανεωμένη, προσιτή και τεχνολογικά ανώτερη από ποτέ.
Μια από τις πιο δημοφιλείς ιαπωνικές επιλογές της κατηγορίας επιστρέφει ανανεωμένη, προσιτή και τεχνολογικά ανώτερη από ποτέ.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εισήλθαν στη περίοδο της προσαρμογής των τιμών πώλησης. Αφού γιάτρεψαν τις πληγές που δημιουργήθηκαν από τη πανδημία, επιδιώκουν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος, καθιερώνοντας προσιτές τιμές για τα δημοφιλή μοντέλα τους. Μια σημαντική παράμετρος είναι ότι δεν μειώνουν τον απαραίτητο εξοπλισμό και την τεχνολογία.
Η Nissan είναι μια ιαπωνική μάρκα που κερδίζει και στον στίβο των αγώνων. Στη Ελλάδα η Ν.Ι. Θεοχαράκης είναι στυλοβάτης της αυτοκίνησης. Μετράει πάνω από 100 χρόνια έντονης επιχειρηματικής δράσης στην Ελλάδα. Το πάρκο των αυτοκινήτων με τα σήματα της Nissan είναι τεράστιο ενώ η ικανοποίηση των οδηγών αποτελεί ίσως τη πιο σημαντική κατάκτηση της αμιγώς ελληνικής εταιρείας, που διοικεί ο Τάκης Θεοχαράκης.
Τώρα το focus γίνεται στο ανανεωμένο Nissan Juke 114 ίππων που έχει αρχική τιμή 20.900 ευρώ, ενώ το Juke Hybrid 145 ίππων ξεκινά από 24.790 ευρώ. Η ιαπωνική τεχνολογία στα καλύτερά της και στη τιμή πώλησης.
Το Nissan Juke, από το λανσάρισμά του το 2010 έως σήμερα, ποτέ δεν έχει περάσει απαρατήρητο. Αντίθετα, πάντα αποτελεί έκπληξη, με τον έντονο χαρακτήρα του, τον τολμηρό του σχεδιασμό και τα τεχνολογικά του χαρακτηριστικά.
Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Nissan έχουν κάνει σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό του Juke, με μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και έναν ανανεωμένο πίνακα οργάνων. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης νέα υλικά, επενδύσεις και αναβαθμισμένο φινίρισμα. Επιπλέον, η συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί με μεγαλύτερη οθόνη αφής και πρόσθετες λειτουργίες.
Η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω είναι το αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment. Είναι πλέον 12,3 ίντσες και έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες για άνετο χειρισμό, αλλά και για να ενισχύσει την αίσθηση του πιλοτηρίου. Αγγίζοντας το τιμόνι, ο οδηγός θα εκτιμήσει το νέο, πιο λείο υλικό που μοιάζει με δέρμα και είναι πιο απαλό και πιο ικανοποιητικό στην αφή. Ο κεντρικός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, είναι πλέον μια ψηφιακή οθόνη TFT. Η οθόνη υψηλής ανάλυσης (1920 x 720 pixel) επιτρέπει στον οδηγό να την διαμορφώσει ώστε να εμφανίζει τον συνδυασμό πληροφοριών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
Η εμφάνιση του πίνακα οργάνων μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ δύο διαφορετικών βασικών διατάξεων, με την κλασική διάταξη να δείχνει δύο καντράν και έναν κεντρικό χώρο που περιέχει πρόσθετες πληροφορίες. Εναλλακτικά, η «βελτιωμένη» διάταξη παρουσιάζει το ταχύμετρο και το στροφόμετρο σε ένα ζευγάρι καντράν που είναι κεκλιμένα και δίνουν μια τρισδιάστατη προοπτική. Αυτό επιτρέπει μια μεγαλύτερη κεντρική περιοχή προβολής όπου μπορούν να εμφανιστούν πρόσθετες πληροφορίες. Στο κεντρικό τμήμα μεταξύ των καντράν, ο οδηγός μπορεί να εμφανίσει οδηγίες πλοήγησης, συμπεριλαμβανομένου χάρτη, καθώς και την κατανάλωση, πληροφορίες ήχου, απόδοση οικολογικής οδήγησης, πιέσεις ελαστικών και άλλες βασικές πληροφορίες. Τα χειριστήρια της οθόνης βρίσκονται βολικά στο τιμόνι.

Το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment διαθέτει μια πιο διαισθητική αρχική οθόνη που επιτρέπει στον χρήστη να προσαρμόσει την οθόνη ώστε να περιλαμβάνει τα "widgets" για τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά, όπως θα έκανε με την αρχική οθόνη του έξυπνου τηλεφώνου του.
Επιπλέον, το infotainment περιλαμβάνει βελτιωμένη αναγνώριση φωνής και ικανότητα «κατανόησης φυσικής γλώσσας». Αυτό δίνει στο σύστημα ένα ευρύτερο φάσμα φράσεων και εκφράσεων που μπορεί να κατανοήσει ως εντολή, αγνοώντας δισταγμούς ή παύσεις. Το ασύρματο Android Auto είναι επίσης διαθέσιμο μαζί με την υπάρχουσα ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay.
Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν πληροφορίες κάμερας ταχύτητας και πληροφορίες για την τιμή των καυσίμων οι οποίες μπορούν πλέον να εμφανίζονται στον χάρτη πλοήγησης. Το σύστημα infotainment μπορεί πλέον να αναπαράγει περιεχόμενο βίντεο από συσκευές συνδεδεμένες με USB όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.

Άλλες ενημερώσεις στο εσωτερικό όλων των εκδόσεων Juke περιλαμβάνουν ένα μεγαλύτερο ντουλαπάκι, το οποίο έχει αυξηθεί στα 7,8 λίτρα. Το υποβραχιόνιο έχει επανασχεδιαστεί για να παρέχει καλύτερη στήριξη, με ασύμμετρη σχεδίαση που αυξάνει το μήκος κατά 25 χιλιοστά, αλλά χωρίς συμβιβασμούς στις ποτηροθήκες. Το υποβραχιόνιο σηκώνεται για να δώσει πρόσβαση σε ένα κεντρικό αποθηκευτικό χώρο, όπως στο προηγούμενο Juke, αλλά το καπάκι διαθέτει πλέον ένα κλιπ που μπορεί να χωρέσει τρεις πιστωτικές κάρτες.
Όλες οι εκδόσεις Juke είναι πλέον εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο και άνεση στο χώρο μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων. Στην έκδοση Hybrid, τα κουμπιά e-Pedal και EV Mode έχουν αλλάξει θέση για μεγαλύτερη ευκολία.

Με την ανανέωση του Juke έρχεται και το Lane Departure Warning ως στάνταρ. Το Emergency Lane Keep είναι επιλογή, αλλά είναι στάνταρ στην έκδοση Techna. Παρακολουθεί την πορεία του Juke στην λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο, και αν όταν το αυτοκίνητο κινηθεί πολύ κοντά στο όριο της λωρίδας, όπως ορίζεται από τις λευκές γραμμές, θα προκαλέσει μια δόνηση στο τιμόνι για να τραβήξει την προσοχή του οδηγού.
Εκμεταλλευόμενη την κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας, η ανάλυση της κάμερας οπισθοπορίας έχει επίσης αυξηθεί στα 1,3 megapixel. Αυτό σημαίνει ότι οι ελιγμοί οπισθοπορίας μπορούν να γίνουν με ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά χάρη σε μια πιο καθαρή εικόνα, ειδικά σε καταστάσεις χαμηλού φωτισμού. Η κάμερα οπισθοπορίας είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Juke, ενώ η οθόνη Around-View που συνδυάζει την θέαση από τέσσερις κάμερες γύρω από το αυτοκίνητο για να δημιουργήσει μια «άψογη όψη» της θέσης του αυτοκινήτου για ελιγμούς στάθμευσης διατίθεται από το Ν-Connecta και επάνω. Σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος τα φώτα των φρένων θα αναβοσβήσουν για να ειδοποιήσουν τον οδηγό πίσω.
Το ανανεωμένο Nissan Juke 114 ίππων που έχει αρχική τιμή 20.900 ευρώ, ενώ το Juke Hybrid 145 ίππων ξεκινά από 24.790 ευρώ.