Σκέψεις στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ανανεωμένου Toyota bZ4X, στην Ανδαλουσία

Μια πρώτη, προσωπική ματιά στο ανανεωμένο Toyota bZ4X, μέσα από το ταξίδι μας στην Ανδαλουσία και την επίσημη ευρωπαϊκή παρουσίασή του.

Σκέψεις στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ανανεωμένου Toyota bZ4X, στην Ανδαλουσία

αποστολή στην Ισπανία

Δεν σας κρύβουμε ότι περιμέναμε με ανυπομονησία να οδηγήσουμε και να αξιολογήσουμε το ανανεωμένο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota bZ4X στην Ανδαλουσία, της Ισπανίας γιατί η Toyota ακολούθησε μια σοφή επιλογή για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.

Δεν ακολούθησε την διεθνή τάση, δεν βιάστηκε και τελικά κέρδισε μερικές δεκάδες δις ευρώ. Προσκεκλημένοι της Toyota Ελλάς, είχαμε την ευκαιρία να συμβιώσουμε πολλές ώρες με το μοντέλο που θα σημάνει την έναρξη της επίθεσης της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου - βάσει του όγκου των πωλήσεων - στη κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Μαζί μας στο κουραστικό ταξίδι - απαιτούνται δυο πτήσεις συνολικής διάρκειας περίπου επτά ωρών - ήταν η κ. Τζίνα Ρουμπάκου Corporate Communications Manager της Toyota Ελλάς (τυπική και αποτελεσματική) και ο κ. Φώτης Γεροδημήτρος Group Product Manager Toyota Ελλάς για τις μάρκες Toyota και Lexus (κινητή βιβλιοθήκη και ακούραστος). Δυο εξαιρετικοί συνεργάτες που αγαπάνε την δουλειά τους και είναι πλήρως ενημερωμένοι για την εταιρεία που εκπροσωπούν και την αγορά.

Άγρυπνο μάτι - από μακριά - σε κάθε τι που συμβαίνει στην Toyota Ελλάς η κ. Αγγελική Τσενέ Consumer Experience Director με διευρυμένες αρμοδιότητες (ένα από τα πιο λαμπερά αστέρια της Toyota Ελλάς).

Σκέψεις

Μοιραζόμαστε μαζί σας τις σκέψεις μας μέχρι να φθάσουμε σε ένα από τα πιο όμορφα και μαγευτικά μέρη της Ισπανίας, στην Μάλαγα.

Η Toyota, είναι μια από τις ελάχιστες αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν την ικανότητα να προβλέπουν με ακρίβεια την εξέλιξη της αυτοκίνησης και να εισέρχονται σε νέες κατηγορίες αυτοκινήτων την κατάλληλη στιγμή.

Ακόμη και στην πρόκληση της ηλεκτροκίνησης κινήθηκε με εξαιρετικό τρόπο, προφυλάσσοντας την θέση της στην αγορά και εξασφαλίζοντας την οικονομική της ευμάρεια.

Έχασε η VW

Την ώρα που ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της, η VW επένδυε δεκάδες δις ευρώ στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης με το λανσάρισμα της νέας γενιάς των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ID. η Toyota παρέμεινε ψύχραιμη και δεν ρίσκαρε την φήμη της και τα κέρδη της.

Έχοντας σαν όπλο την πλέον ανεπτυγμένη και αποδοτική αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία αντιμετώπισε την επίθεση των EV κερδίζοντας τελικά το ράλι των πωλήσεων.

Οι αποτυχημένες προσπάθειες της VW και άλλων μαρκών συμπεριλαμβανομένης και της Honda να αναπτύξουν την ηλεκτροκίνηση δημιούργησαν τεράστιες ζημίες στις αυτοκινητοβιομηχανίες και αναταράξεις σε όλο το φάσμα της παραγωγής και διάθεσης.

Δύσκολος κάβος

Η Toyota ξεπέρασε ένα ακόμη δύσκολο κάβο, βγήκε αλώβητη από την φουρτούνα της ηλεκτροκίνησης και τώρα που ωρίμασαν οι συνθήκες εισέρχεται στα βασικά τμήματα της αγοράς B, C και D-SUV. Το ανανεωμένο bZ4X, το ολοκαίνουργιο Urban Cruiser και το Toyota C-HR+ έχουν προγραμματιστεί για κυκλοφορία το 2025 και το 2026.

Η Toyota, έχει τελικά το μαγικό ραβδάκι για να ισορροπεί ακόμη και όταν δείχνουνε ότι θα έρθει καταιγίδα.

Επίσημη πληροφόρηση

Στις συζητήσεις μας με τα δυο στελέχη της Toyota Ελλάς, μάθαμε ότι τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα με μπαταρία διαδραματίζουν βασικό ρόλο στη στρατηγική πολλαπλών δρόμων της Toyota για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα στην Ευρώπη το 2035.

Η επιθετική πορεία των BEV θα συνεχιστεί το 2026 και μετά, με την κυκλοφορία περαιτέρω νέων μοντέλων και πρωτοποριακών τεχνολογιών μπαταριών.

Η ιαπωνική μάρκα τελικά τηρεί την υπόσχεσή της να λανσάρει μια σειρά από νέα ηλεκτρικά μοντέλα με μπαταρία στην ευρωπαϊκή αγορά, ενισχύοντας τον ρόλο που διαδραματίζουν στην πολυεπίπεδη τεχνολογική προσέγγιση της εταιρείας για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα στην περιοχή έως το 2035.

Βασικά χαρακτηριστικά του DNA

Μέχρι το τέλος του 2025, η φίρμα θα διαθέτει ολοκαίνουργια και βελτιωμένα προϊόντα που θα ανταγωνίζονται στην καρδιά των βασικών κατηγοριών B, C και D-SUV, των κύριων κατηγοριών της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου. Όλα επωφελούνται από τα βασικά χαρακτηριστικά του DNA των Toyota BEV: γνήσιος χαρακτήρας και πρακτικότητα SUV, ξεχωριστός σύγχρονος σχεδιασμός, ενεργειακά αποδοτικές επιδόσεις και διαθεσιμότητα πραγματικής απόδοσης τετρακίνησης.

Η Ποιότητα, η Ανθεκτικότητα και η Αξιοπιστία είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα όλων των προϊόντων Toyota, συμπεριλαμβανομένων των BEV. Ίσως δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα αυτού από το Πρόγραμμα Φροντίδας Μπαταρίας που καλύπτει την μπαταρία κάθε χρόνο για έως και 10 χρόνια ηλικίας οχήματος ή έως και ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα, με την επιφύλαξη ετήσιου ελέγχου της υγείας της μπαταρίας.

2026 και μετά

Η Toyota θα συνεχίσει να αναπτύσσει τη γκάμα BEV της και θα υλοποιήσει τη φιλοδοξία της να αποκαλύψει 6 νέα μοντέλα BEV μέχρι το τέλος του 2026. Ακολουθώντας το παράδειγμα που έθεσαν τα νέα Urban Cruiser και Toyota C-HR+, αυτά θα υιοθετήσουν μια παραδοσιακή στρατηγική ονομασίας για να τα κάνουν οικεία και άμεσα αναγνωρίσιμα στους οδηγούς.

Παράλληλα, η μάρκα θα επιδιώξει να εισαγάγει την τεχνολογία σε άλλους τύπους οχημάτων. Ένα παράδειγμα του εύρους των φιλοδοξιών της είναι το πρωτότυπο Land Cruiser Se, που αποκαλύφθηκε στην Έκθεση Κινητικότητας της Ιαπωνίας το 2023. Αυτό διερευνά πώς ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης BEV θα μπορούσε να εφαρμοστεί στο πιο εμβληματικό μοντέλο της γκάμας της Toyota.

Στο μέλλον, η Toyota θα λανσάρει τεχνολογίες BEV επόμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων των προηγμένων μπαταριών που θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά το 2023. Αυτές περιλαμβάνουν μονάδες προσαρμοσμένες για χαμηλό κόστος, υψηλές και υψηλές επιδόσεις, μαζί με την κυκλοφορία των πρώτων μπαταριών στερεάς κατάστασης Toyota με τη δυνατότητα να μεταμορφώσουν την απόδοση των EV.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v