Αυτή είναι η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Cayenne

Η νέα ηλεκτρική Cayenne εγκαινιάζει μια εποχή υψηλών επιδόσεων, αεροδυναμικής τελειότητας και εντυπωσιακής αυτονομίας, χωρίς αλλαγές στο DNA της Porsche.

Αυτή είναι η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Cayenne

Η Cayenne αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο μέσω του οποίου η Porsche κατάφερε να μεταφέρει επιτυχώς την άποψη της στη κατηγορία των SUV. Tο σπορ αυτοκίνητο για όλες τις χρήσεις έγινε παγκόσμια επιτυχία αμέσως μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του τον Σεπτέμβριο του 2002.

Τώρα, μια νέα εποχή ξεκινά με το πλήρως ηλεκτρικό Cayenne. Η πλήρως ηλεκτρική οικογένεια Cayenne αποτελείται αρχικά από δύο τετρακίνητες εκδόσεις: Cayenne Electric και Cayenne Turbo Electric, εξοπλισμένες με το ηλεκτρονικό σύστημα Porsche Traction Management (ePTM).

Η Cayenne Turbo επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5΄΄, , από 0-200 χλμ./ώρα σε 7,4΄΄΄, τελική ταχύτητα των 260 χλμ./ώρα. Παράγει έως και 1.156 ίππους και έως 1.500 Nm ροπής όταν ενεργοποιείται η λειτουργία ελέγχου εκκίνησης «Launch Control».

Υψηλή συνεχή απόδοση

Η εκδοση Turbo διαθέτει άμεση ψύξη λαδιού του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα για να εξασφαλίσει υψηλή συνεχή απόδοση ισχύος και αποδοτικότητα. Αυτή είναι μια καινοτομία από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σε κανονική λειτουργία οδήγησης, είναι διαθέσιμοι έως 857 ίπποι.

Μέσω της λειτουργίας «Push-to-Pass»2, ενεργοποιούνται επιπλέον 176 ίπποι για 10 δευτερόλεπτα με το πάτημα ενός κουμπιού. Επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8΄΄, τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.

Ανάκτηση ενέργειας σε επίπεδα Formula E

Το Cayenne Electric προσφέρει επίσης κορυφαίες τιμές ανάκτησης ενέργειας, επιτυγχάνοντας επίπεδα Formula E με ισχύ ανάκτησης έως και 600 kW. Στην καθημερινή ζωή, περίπου το 97% όλων των λειτουργιών πέδησης μπορούν να αντιμετωπιστούν αποκλειστικά από τους ηλεκτροκινητήρες. Τα μηχανικά φρένα σπάνια χρειάζεται να παρέμβουν.

Στο Cayenne Turbo, το σύστημα πέδησης «Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)» είναι επίσης διαθέσιμο για αυτήν την περίπτωση, ως προαιρετικός εξοπλισμός.

Η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση με το σύστημα «Porsche Active Suspension Management (PASM)» είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού και στις δυο εκδόσεις. Η έκδοση Turbo διαθέτει επίσης τη λειτουργεία περιορισμένης ολίσθησης του πίσω διαφορικού «Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)». Και οι δυο εκδόσεις μοντέλα μπορούν να εξοπλιστούν με σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, το οποίο κινεί τους πίσω τροχούς έως και πέντε μοίρες. Επιπλέον, το σύστημα ανάρτησης «Porsche Active Ride» είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο.

Ψύξη διπλής όψης

Στην καρδιά των ηλεκτροκίνητων μοντέλων Cayenne βρίσκεται η πρόσφατα αναπτυγμένη μπαταρία υψηλής τάσης 113 kWh, η οποία επωφελείται από ψύξη διπλής όψης για βέλτιστη θερμική διαχείριση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια συνδυασμένη αυτονομία WLTP έως 642 χλμ. για την Cayenne Electric και έως 623 χλμ. για την Turbo. Χάρη στην τεχνολογία 800-volt, φορτίζει με ισχύ φόρτισης συνεχούς ρεύματος έως 390 kW – και υπό συγκεκριμένες συνθήκες ακόμη και έως 400kW4. Το επίπεδο φόρτισης (SoC) μπορεί να αυξηθεί από 10% σε 80% σε λιγότερο από 16 λεπτά και η ενέργεια για μια απόσταση 325 χλμ. (Cayenne) ή 315 χλμ. (Cayenne Turbo) μπορεί να προστεθεί μέσα σε 10 λεπτά.

Από τα πιο αεροδυναμικά SUV

Χάρη στον συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25, το νέο Cayenne Electric είναι ένα από τα πιο αεροδυναμικά SUV στην κατηγορία του, προσφέροντας οφέλη όσον αφορά την αυτονομία και την κατανάλωση ενέργειας. Το σύστημα «Porsche Active Aerodynamics (PAA)» προσαρμόζει με ακρίβεια τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου στις αντίστοιχες συνθήκες οδήγησης και την ταχύτητα και, παράλληλα με μια αποτελεσματική στρατηγική ελέγχου, συμβάλλει επίσης στη δυναμική οδήγησης που αναμένεται από τη μάρκα με επιπλέον κάθετη δύναμη (downforce).

Τα ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία περιλαμβάνουν κινούμενα πτερύγια ψύξης αέρα στο μπροστινό μέρος, μια προσαρμοζόμενη αεροτομή οροφής και τις καινοτόμες, ενεργές αεροτομές στο πίσω μέρος του Turbo. Επιπλέον, επεκτείνουν τα πλευρικά πτερύγια και βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά ροής του αέρα, γεγονός που οδηγεί σε αύξηση της αυτονομίας, ειδικά σε υψηλότερες ταχύτητες. Άλλα αεροδυναμικά μέτρα περιλαμβάνουν τις αεροκουρτίνες στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος, ένα σχεδόν πλήρως κλειστό, κάτω μέρος του οχήματος, ειδικές αεροδυναμικές ζάντες και έναν διαχύτη στο πίσω μέρος.

Περισσότερος χώρος

Η νέα Cayenne Electric είναι 55 χιλ. μακρύτερη από το μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το νέο SUV έχει μήκος 4.985 χιλ., πλάτος 1.980 χιλ. και ύψος 1.674 χιλ.. Η διαφορά είναι μεγαλύτερη στο μεταξόνιο (3.023 χιλ.), όπου μια αύξηση σχεδόν 13 εκατ. σημαίνει περισσότερο χώρο για τα πίσω πόδια και άνεση για τους επιβάτες στο πίσω μέρος μεγαλύτερη από ποτέ.

Το σύστημα πίσω καθισμάτων είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο στον βασικό εξοπλισμό και προσφέρει ευέλικτες επιλογές ρύθμισης από μια θέση άνεσης σε μια θέση φορτίου. Η χωρητικότητα των αποσκευών είναι 781 έως 1.588 λίτρα, συν τον μπροστινό χώρο αποσκευών 90 λίτρων. Η χρηστική αξία του νέου αυτοκινήτου υπογραμμίζεται επίσης από την ικανότητα ρυμούλκησης έως και 3,5 τόνων, ανάλογα με τον εξοπλισμό.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v