Η καλύτερη στιγμή να αποκτήσεις το Ford Ranger Plug-in Hybrid 281 ίππων
Το νέο Ranger Plug-in Hybrid συνδυάζει ισχύ, οικονομία και ευελιξία, με ευνοϊκή χρηματοδότηση, service έξι ετών και κορυφαίες δυνατότητες off-road.
Το νέο Ranger Plug-in Hybrid συνδυάζει ισχύ, οικονομία και ευελιξία, με ευνοϊκή χρηματοδότηση, service έξι ετών και κορυφαίες δυνατότητες off-road.
Αποτελώντας το πρώτο εξηλεκτρισμένο pick-up μοντέλο σε ολόκληρη την Ευρώπη, το νέο Ford Ranger Plug-In Hybrid έρχεται να εγκαινιάσει ένα νέο κεφάλαιο στην κατηγορία προσφέροντας στους επαγγελματίες οδηγούς ένα ασυμβίβαστο όχημα σε κάθε του πτυχή, το οποίο εξασφαλίζει κορυφαία οικονομία και δυνατότητα κίνησης αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια που συνδυάζεται με εξαιρετικές επιδόσεις σε κάθε τερέν.
Η απόκτηση του νέου Ford Ranger PHEV είναι ιδιαίτερα εύκολη χάρη στην ευέλικτη χρηματοδότηση Ford Finance, η οποία συνδυάζει ανταγωνιστικό επιτόκιο 2,99%, προκαταβολή 20% και διάρκεια εξόφλησης έως 48 μήνες. Εναλλακτικά, όσοι επιλέξουν τη λύση της μακροχρόνιας μίσθωσης μπορούν να στραφούν στα προγράμματα Ford Lease, απολαμβάνοντας εξίσου ελκυστικούς και ανταγωνιστικούς όρους με μηνιαίο μίσθωμα 474 ευρώ.
Σήμερα, η Ford προσφέρει έναν ακόμα λόγο για να αποκτήσει κανείς το νέο Ranger Plug-in Hybrid, καθώς μέχρι και το τέλος του τρέχοντος έτους όσοι το επιλέξουν επωφελούνται από την παροχή Service για τα επόμενα 6 χρόνια. Έτσι, όλοι μπορούν τώρα να απολαύσουν την ελευθερία, τη δύναμη αλλά και την ευελιξία του Ranger Plug-in Hybrid, με την συντήρησή του να είναι εξασφαλισμένη από τους ειδικούς της Ford, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος για τον πελάτη.

Η κορυφαία για την κατηγορία οικονομία καυσίμου, που φτάνει έως και τα μόλις 3,4 λίτρα/100 χλμ., και το χαμηλό λειτουργικό κόστος, που απορρέει από αυτή και την παροχή service για 6 χρόνια, συνοδεύονται από εξίσου υψηλές δυνατότητες σε επίπεδο επιδόσεων, χάρη στον κορυφαίο σε απόδοση κινητήρα βενζίνης 2.3 EcoBoost της Ford, ο οποίος συνδυάζεται με έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία υψηλής τάσης με χωρητικότητα 11,8 kWh, προσφέροντας μέγιστη ισχύ που φτάνει τα 281 ίππους – μεγαλύτερη σε σχέση με εκείνη ενός πετρελαιοκίνητου Ranger 3.0 V6 – κορυφαία ροπή 697 Nm και ηλεκτρική αυτονομία έως και 50 χλμ. με μηδενική κατανάλωση και εκπομπές.
Την ίδια στιγμή οι οδηγοί εξακολουθούν να μπορούν να μεταφέρουν ωφέλιμο φορτίο έως και 1 τόνο, να ρυμουλκούν έως και 3.500 κιλά και να επωφελούνται από τις εκτός δρόμου ικανότητες που προσφέρουν το σύστημα τετρακίνησης e-4WD, το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις) και το μπλοκέ πίσω διαφορικό.

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν πότε και πώς θα χρησιμοποιούν την ισχύ της μπαταρίας, που βρίσκεται εγκατεστημένη σε ειδικά σχεδιασμένες ράγες του πλαισίου, χρησιμοποιώντας ένα από τα προγράμματα λειτουργίας Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την αναγεννητική πέδηση που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας και την πρόσθετη ροπή κατά τη ρυμούλκηση, τη μεταφορά βαρύτερων φορτίων και την κίνηση σε δύσκολες off-road συνθήκες, όπως η οδήγηση σε βραχώδεις επιφάνειες και δρόμους με απότομη κλίση.
Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα του Ranger PHEV στο περίβλημα του κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η υβριδική λειτουργία του συστήματος. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 amp εξασφαλίζοντας στοχευμένη αυτονομία άνω των 45 χλμ. σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Το Ranger PHEV προσφέρει την ίδια υψηλή απόδοση στην εργασία που έχει χαρίσει στα πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα Ranger στρατιές αφοσιωμένων οπαδών σε όλο τον κόσμο. Προσφέρει το σύστημα τετρακίνησης e-4WD του Ranger, το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις) και το μπλοκέ πίσω διαφορικό. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι τοποθετημένη ανάμεσα σε ειδικά σχεδιασμένες ράγες του πλαισίου.
Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο Ranger PHEV να λειτουργεί ηλεκτρικά και οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν πότε και πώς θα χρησιμοποιούν την ισχύ της μπαταρίας χρησιμοποιώντας ένα από τα προγράμματα λειτουργίας Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge.
Οι οδηγοί μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την αναγεννητική πέδηση που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας και την πρόσθετη ροπή κατά τη ρυμούλκηση, τη μεταφορά βαρύτερων φορτίων και την κίνηση σε δύσκολες off-road συνθήκες, όπως η οδήγηση σε βραχώδεις επιφάνειες και δρόμους με απότομη κλίση. Επίσης, οι μηχανικοί της Ford αναθεώρησαν τη ρύθμιση της ανάρτησης για βέλτιστη άνεση και εξασφαλισμένες επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη τις ιδιαίτερες απαιτήσεις που προτάσσει τόσο το μοναδικό πλαίσιο όσο και η κατανομή βάρους του νέου Ranger PHEV.