Από 48.900 ευρώ το Peugeot E-3008 Dual Motor AWD 325 ίππων

Το νέο Peugeot E-3008 Dual Motor AWD συνδυάζει 325 ίππους, τετρακίνηση και κορυφαίο εξοπλισμό, ξεκινώντας από 48.900 ευρώ στην Ελλάδα.

Από 48.900 ευρώ το Peugeot E-3008 Dual Motor AWD 325 ίππων

Για να ενισχύσει την ηλεκτρική της στρατηγική και να υποστηρίξει τη μετάβαση στον εξηλεκτρισμό, η Peugeot παρουσιάζει μια τρίτη επιλογή κινητήρα για το μοντέλο E-3008. Η ηλεκτρική έκδοση Dual Motor AWD 325 διαθέτει έναν επιπλέον ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα, συνδυάζοντας τις επιδόσεις - με συνολική ισχύ 325 ίππους - με την αποδοτικότητα και την ασφάλεια της τετρακίνησης. Η έκδοση είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία σε ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλιστικό επίπεδο.

Η μάρκα συνεχίζει να διευρύνει τη γκάμα της, που ήδη περιλαμβάνει 12 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, για να καλύψει πλήρως τις ανάγκες όλων των οδηγών.

Το Peugeot 3008 έχει καταγράψει πάνω από 200.000 παραγγελίες μέχρι τον Σεπτέμβριο 2025. Η γαλλική φίρμα επεκτείνει τη γκάμα C-SUV με τo νέο αμιγώς ηλεκτρικό E-3008 Dual Motor, το οποίο έρχεται να προστεθεί στα αποδοτικά E-3008 210 και E-3008 230 Long Range με τις καλύτερες ηλεκτρικές αυτονομίες στην κατηγορία C-SUV (701 χλμ. συνδυασμένος κύκλος, 903 χλμ. αστικός κύκλος).

Συνολική ισχύς 325 ίπποι

Το Peugeot E-3008 Dual Motor AWD 325 συνδυάζει έναν ηλεκτρικό κινητήρα 213 ίππων που δίνει κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς με έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 112 ίππων στους πίσω τροχούς. Συνδυαστικά προσφέρουν τετρακίνηση με συνολική ισχύ 325 ίππους και μέγιστη ροπή 509 Nm.

Η ισχύς των 325 ίππων που παρέχουν οι δύο κινητήρες εξασφαλίζει δυναμική επιτάχυνση και άμεση απόκριση. Επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6΄΄ δευτερόλεπτα και από 80 έως 120 χλμ./ώρα σε 3,8΄΄.

Για να αξιοποιήσουν πλήρως αυτές τις δυνατότητες, οι μηχανικοί της Peugeot έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην εξέλιξη του πλαισίου. Η ακαμψία των αντιστρεπτικών ράβδων, το set-up των ελατηρίων και των αμορτισέρ έχουν ειδικές ρυθμίσεις, όπως και η βαθμονόμηση του συστήματος διεύθυνσης, παρέχοντας αυξημένο δυναμισμό και απόκριση.

Τετρακίνηση

Η τετρακίνηση εξασφαλίζει μέγιστη αποδοτικότητα και ασφάλεια. Διατίθενται τέσσερα προφίλ οδήγησης:

Normal: Για βέλτιστη καθημερινή αποδοτικότητα, προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και οι τροχοί. Η μέγιστη ισχύς περιορίζεται σε 313 ίππους και η μέγιστη ροπή σε 450 Nm. Ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού, ο πίσω κινητήρας και οι τροχοί ενεργοποιούνται αυτόματα. Σε ισχυρή επιτάχυνση (kick-down), και οι δύο κινητήρες εμπλέκονται πλήρως.

4WD: Οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με κατανομή ισχύος 50/50 μεταξύ εμπρός και πίσω αξόνων για βέλτιστη πρόσφυση, ιδιαίτερα σε ολισθηρές επιφάνειες. Τα συστήματα ESP και Traction Control υιοθετούν ειδικές ρυθμίσεις για αύξηση της πρόσφυσης. Σε αυτό το προφίλ διατίθενται η μέγιστη ισχύς και ροπή.

Sport: Οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με την ισχύ να κατανέμεται 60/40 μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα για δυναμική και αποτελεσματική απόδοση. Η μέγιστη ισχύς και ροπή είναι πλήρως διαθέσιμες, ενώ το σύστημα διεύθυνσης και το πεντάλ γκαζιού υιοθετούν σπορ ρυθμίσεις, παρέχοντας αυξημένη απόκριση.

Eco: Προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και τροχοί, με μέγιστη ισχύ 213 ίππους και μέγιστη ροπή 343 Nm. Σε ισχυρή επιτάχυνση (kick-down), ενεργοποιείται και ο πίσω κινητήρας και ταυτόχρονα οι δύο κινητήρες αποδίδουν πλήρη ισχύ. Η ρύθμιση του κλιματισμού και του πεντάλ γκαζιού προσαρμόζονται στο ήπιο προφίλ Eco mode.

Χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου NMC καθαρής χωρητικότητας 73 kWh. Προσφέρει αυτονομία έως και 497 χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP σε λειτουργία Normal). Ο χρόνος φόρτισης από 20% έως 80% σε υπερ-ταχυφορτιστές (min 160kW) είναι λιγότερο από 30 λεπτά.

Panoramic i-Cockpit

Σπάει τα στερεότυπα με τη fastback SUV σχεδίαση και την απόλαυση που προσφέρει το Panoramic i-Cockpit σε συνδυασμό με το μικρό και ευέλικτο τιμόνι, ενώ είναι ιδιαίτερα φιλόξενο με πολυτελές εσωτερικό φινίρισμα, ευρύχωρη καμπίνα και γενναιόδωρο όγκο αποσκευών που κυμαίνεται από 544 έως 1619 λίτρα.

Στάνταρ τα εξοπλιστικά στοιχεία της κορυφαίας έκδοσης GT: Διχρωμία αμαξώματος με μαύρη οροφή, ζάντες αλουμινίου 20”, προβολείς Pixel LED, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών με λειτουργία Hands-Free, επενδύσεις σε Alcantara, εμπρός καθίσματα ηλεκτρικά και θερμαινόμενα, θερμαινόμενο τιμόνι, εργοστασιακό συναγερμό, σύστημα συνδεσιμότητας PEUGEOT i-Connect Advanced, VisioPark 360° με 4 κάμερες HD, Drive Assist Plus 2.0 (ημιαυτόνομη οδήγηση), ανίχνευση οπίσθιας κυκλοφορίας, φωτιζόμενα μαρσπιέ θυρών, ασύρματη φόρτιση smartphone, κ.ά.

Το Peugeot E-3008 Dual Motor AWD 325, κοστίζει 48.900 ευρώ(συμπεριλαμβάνει κρατική επιδότηση και επιδότηση Peugeot e-Move). Εργοστασιακή εγγύηση 5 χρόνια και εγγύηση 8 ετών / 160.000 χλμ. για την μπαταρία.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v