Οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ αυστηροποιούν τους κανόνες ασφαλείας στις πόρτες της Tesla αφού κινδύνευσαν παιδιά

Οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ αυστηροποιούν τους κανόνες ασφαλείας στις πόρτες της Tesla μετά από αναφορές για διακοπές ρεύματος που παγίδευσαν επιβάτες.

Οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ αυστηροποιούν τους κανόνες ασφαλείας στις πόρτες της Tesla αφού κινδύνευσαν παιδιά

Οι ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας της Tesla στην Ευρώπη συμμετέχουν σε μια διευρυνόμενη παγκόσμια προσπάθεια για τον πιο προσεκτικό έλεγχο του σχεδιασμού της λαβής των θυρών που εξοπλίζουν τα αμιγώς ηλεκτρικά αμερικάνικα αυτοκίνητα.

Αυστηρότερα μέτρα

Οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές επιβάλλουν αυστηρότερα μέτρα στον σχεδιασμό των θυρών της Tesla μετά από τόσα πολλά προειδοποιητικά σήματα ασφαλείας. Η Ολλανδική Αρχή Οχημάτων (RDW) δήλωσε την Πέμπτη ότι αναθεωρεί τους κανόνες έγκρισης για όλα τα οχήματα Tesla που πωλούνται σε ολόκληρη την ΕΕ, αναφέρει το Bloomberg.

Ο λόγος είναι ότι πάρα πολλοί άνθρωποι έχουν παγιδευτεί μέσα στα αυτοκίνητά τους μετά από ατυχήματα, ειδικά όταν η μπαταρία εξαντλείται. Οι πρώτοι διασώστες δυσκολεύονται επίσης να μπουν μέσα.

Κλειδώθηκαν άνθρωποι μέσα

Σύμφωνα με το Bloomberg, αυτά τα προβλήματα πυροδότησαν την αναθεώρηση αφού αποκαλύφθηκε ότι οι χερούλια των θυρών της Tesla χαλάνε κατά τη διάρκεια διακοπής ρεύματος, κλειδώνοντας τους ανθρώπους μέσα, ακόμη και σε περιπτώσεις που τα αυτοκίνητα έπιασαν φωτιά.

«Οι πόρτες πρέπει πάντα να είναι λειτουργικές, από μέσα από τους επιβάτες και από έξω από τους διασώστες έκτακτης ανάγκης, ακόμη και σε περίπτωση διακοπής ρεύματος», δήλωσε εκπρόσωπος της RDW. Η υπηρεσία πρόσθεσε ότι οι ισχύοντες κανόνες είναι πολύ παλιοί για να χειριστούν αυτά τα νεότερα σχέδια, οι ενημερώσεις βρίσκονται τώρα σε εξέλιξη, με τις επιτροπές εντός της ευρωπαϊκής ρυθμιστικής δομής να εξετάζουν κάθε πτυχή.

Η NHTSA ξεκινά έρευνα για τις λαβές του Model Y καθώς η Κίνα προτείνει μηχανικές παρακάμψεις. Εν τω μεταξύ, λίγες μέρες αργότερα, η Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) ξεκίνησε έρευνα σχετικά με τις χειρολαβές των θυρών στο μοντέλο Y, το οποίο κατέχει τις περισσότερες πωλήσεις, με στόχο να διαπιστώσει εάν ο σχεδιασμός αποτυγχάνει σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και παραβιάζει τους ομοσπονδιακούς νόμους ασφαλείας, αναφέρει το Bloomberg.

Ο Franz von Holzhausen, ο οποίος ηγείται του σχεδιασμού της Tesla εδώ και χρόνια, δήλωσε στο Bloomberg ότι η εταιρεία «εργάζεται για να κάνει τις χειρολαβές των θυρών της πιο εύχρηστες». Δεν εξήγησε πώς ή πότε, αλλά αυτό το σχόλιο έγινε αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση της έρευνας της NHTSA.

Μηχανικά ανοίγματα πόρτας

Εν τω μεταξύ, οι ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας της Κίνας έχουν προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα. Πιέζουν για έναν εθνικό κανόνα που θα απαιτεί από κάθε επιβατικό αυτοκίνητο να περιλαμβάνει μηχανικά ανοίγματα πόρτας που να λειτουργούν τόσο μέσα όσο και έξω από το αυτοκίνητο. Ο κανόνας στοχεύει άμεσα στο σχεδιασμό των χειρολαβών των θυρών που έγινε διάσημο από την Tesla και αντέγραψαν τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Xiaomi.

Ο εκπρόσωπος της ολλανδικής RDW δήλωσε ότι η επίλυση του προβλήματος της πρόσβασης σε διακοπές ρεύματος αποτελεί πλέον «βασική προτεραιότητα τόσο για τον Euro NCAP όσο και για την UNECE», κατονομάζοντας τον φορέα δοκιμών πρόσκρουσης της ηπείρου και την Οικονομική Επιτροπή των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη. Αυτοί οι δύο οργανισμοί ηγούνται της προσπάθειας για να διασφαλιστεί ότι κάθε νέο όχημα που πωλείται στην Ευρώπη πληροί ένα υψηλότερο πρότυπο πρόσβασης έκτακτης ανάγκης, ανεξάρτητα από το πόσο φουτουριστικό φαίνεται το σχέδιό του.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v