Η Mercedes-Benz εγκαινιάζει το πιο προηγμένο κέντρο δοκιμών φωτισμού στην αυτοκινητοβιομηχανία
Η Mercedes-Benz επενδύει σε τεχνολογία αιχμής, παρουσιάζοντας το πιο προηγμένο κέντρο δοκιμών φωτισμού στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Η Mercedes-Benz επενδύει σε τεχνολογία αιχμής, παρουσιάζοντας το πιο προηγμένο κέντρο δοκιμών φωτισμού στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Το πιο προηγμένο κέντρο ελέγχου φωτισμού με ένα ρεαλιστικό αντίγραφο επαρχιακού δρόμου. Πλήρως αυτοματοποιημένες δοκιμές αντοχής σε μια απαιτητική πίστα με ανώμαλο οδόστρωμα. Όλες οι ενότητες δοκιμών μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ψηφιακά για προκαταρκτικές προσομοιώσεις. Πάνω από 30 ενότητες σε 86 χιλιόμετρα διαδρομής προσομοίωσης δρόμου. Τα πρόβατα αποτρέπουν την εισβολή θάμνων, οι λάμα προστατεύουν το κοπάδι. Πριν από δέκα χρόνια, πραγματοποιήθηκε η τελετή έναρξης αυτού του μοναδικού περιβάλλοντος ανάπτυξης.
Με το νέο, υπερσύγχρονο κέντρο δοκιμών φώτων, σχεδιασμένο για ευέλικτη χρήση, η Mercedes-Benz επεκτείνει για άλλη μια φορά τις ποικίλες δυνατότητες δοκιμών του παγκόσμιου πεδίου δοκιμών Immendingen. Με μήκος 135 μέτρα και ύψος οκτώ μέτρα, το νέο κέντρο δοκιμών φώτων κατατάσσεται μεταξύ των μεγαλύτερων του είδους του στην αυτοκινητοβιομηχανία. Επιτρέπει λεπτομερή δοκιμή των συστημάτων προβολέων υπό σταθερές, αναπαραγώγιμες συνθήκες – ανεξάρτητα από την ώρα της ημέρας, τον καιρό ή τις περιβαλλοντικές επιρροές.
Ένας ολοκληρωμένος επαρχιακός δρόμος αναδημιουργείται αυθεντικά σε μήκος 135 μέτρων. Επιπλέον, το ασφαλτικό μείγμα αναπτύχθηκε ειδικά για να αναπαράγει τις ανακλαστικές ιδιότητες ενός παλαιού δρόμου όσο το δυνατόν πιο πιστά. Έως και πέντε αυτοκίνητα μπορούν να δοκιμαστούν παράλληλα – συμπεριλαμβανομένης της προσομοίωσης της κυκλοφορίας από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας ή των οχημάτων μπροστά. Ανακλαστήρες μπορούν να τοποθετηθούν στις πλευρές του δρόμου σε διαστήματα 20 μέτρων και ανδρείκελα πεζών μπορούν επίσης να ενσωματωθούν με ευελιξία. Η επένδυση στο κέντρο δοκιμών φωτός ανέρχεται σε 10,5 εκατομμύρια ευρώ, με διάρκεια κατασκευής δύο ετών.
Με τις εγκαταστάσεις δοκιμών υψηλής τεχνολογίας και τις προηγμένες μεθόδους δοκιμών, το Παγκόσμιο Πεδίο Δοκιμών Immendingen συνεχίζει να θέτει νέα πρότυπα σε ολόκληρο τον κλάδο. Αυτό περιλαμβάνει επίσης το λεγόμενο αυτοματοποιημένο κύκλωμα αντοχής Heide. Σε αυτή τη δοκιμή, ρομπότ οδηγούν τα οχήματα δοκιμών εντελώς αυτόνομα κατά μήκος μιας ανώμαλης οδικής διαδρομής. Οι λακκούβες, τα σαμαράκια και τα λιθόστρωτα της πίστας αποτελούν ιδιαίτερη πρόκληση για το πλαίσιο και το αμάξωμα.
Η αυτοματοποίηση αυτής της διαδικασίας αυξάνει την ακρίβεια των ελιγμών οδήγησης, μειώνει την καταπόνηση των οδηγών δοκιμών, επιτρέπει τη λειτουργία 24/7 και επιταχύνει σημαντικά τις δοκιμές – διατηρώντας παράλληλα το ίδιο επίπεδο καταπόνησης στα αυτοκίνητα. Ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, τα οχήματα δοκιμών πρέπει να ολοκληρώσουν έως και 6.000 χιλιόμετρα σε αυτήν την πίστα, η οποία ισοδυναμεί με 300.000 χιλιόμετρα οδήγησης από πελάτες. Αυτό σημαίνει ότι ένα χιλιόμετρο στην πίστα αντοχής Heide ισοδυναμεί με 150 χιλιόμετρα σε έναν εξαιρετικά κακό δρόμο, γεμάτο με βαθιές λακκούβες, μεταξύ άλλων. Η ενότητα δοκιμών πήρε το όνομά της από μια πολύ απαιτητική πίστα με ανώμαλο οδόστρωμα στο Lüneburg Heath που χρονολογείται από τη δεκαετία του 1950.
Πριν από δέκα χρόνια, η Mercedes-Benz ξεκίνησε την κατασκευή ενός μοναδικού περιβάλλοντος ανάπτυξης στο Immendingen στη Βάδη-Βυρτεμβέργη – σχεδιασμένου να είναι αποτελεσματικό και βιώσιμο. Έκτοτε, περίπου 30.000 δοκιμαστικά οχήματα έχουν διανύσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια χιλιόμετρα – που ισοδυναμεί με 2.500 γύρους γύρω από τη Γη.
Καλύπτοντας μια έκταση 520 εκταρίων, το κέντρο δοκιμών Immendingen συνδυάζει περισσότερες από 30 δοκιμαστικές ενότητες με συνολικά 86 χιλιόμετρα διαδρομών προσομοίωσης δρόμων και 286 κόμβους. Οι χώροι απεικονίζουν το πραγματικό κυκλοφοριακό περιβάλλον με πολλούς τρόπους: από σύνθετες αστικές διασταυρώσεις έως ορεινά περάσματα με σχεδόν 180 μέτρα υψομετρικής αλλαγής, από ανώμαλους δρόμους και πλακόστρωτα έως αυτοκινητόδρομους και διαδρομές εκτός δρόμου. Υπάρχουν διαδρομές που αναπαράγουν τις οδικές συνθήκες και τις οδικές σημάνσεις σε ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και αντίγραφα δρόμων και οδικών σημάνσεων από τις ΗΠΑ, την Κίνα ή την Ιαπωνία.
Συνολικά έως και 400 οχήματα μπορούν να βρίσκονται στους δρόμους ταυτόχρονα στα διάφορα προγράμματα δοκιμών. Υπάρχουν επίσης ειδικές πίστες με κλίσεις που κυμαίνονται από 30 έως 100 τοις εκατό.
Για να ελέγξει πώς συμπεριφέρονται οι αισθητήρες των οχημάτων υπό χαμηλό ήλιο ή ιδιαίτερα έντονες πηγές φωτός, ακόμη και σε συννεφιασμένες ημέρες ή το σούρουπο, το Immendingen διαθέτει έναν λεγόμενο τεχνητό ήλιο. Αυτά τα κινητά φώτα υψηλής απόδοσης χρησιμοποιούνται και σε πλοία της Αρκτικής για την ανίχνευση παγόβουνων. Επιπλέον, η έντονη βροχή και το ψέκασμα μπορούν επίσης να προσομοιωθούν χρησιμοποιώντας ειδικά συστήματα.
Τα πρόβατα είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνα για τη διατήρηση του τοπίου στην περιοχή δοκιμών. Ως ζώα βοσκής, εμποδίζουν την ανάπτυξη θάμνων και δέντρων στο λεγόμενο τραχύ βοσκότοπο και την εκτόξευση του πλούσιου σε είδη τοπίου των λιβαδιών. Αρκετά λάμα ζουν επίσης στην περιοχή δοκιμών. Χρησιμεύουν ως προστασία για το κοπάδι προβάτων από τις αλεπούδες.
Η Mercedes-Benz έχει επενδύσει 200 εκατομμύρια ευρώ στην κατασκευή του χώρου σε μια πρώην στρατιωτική βάση από την τελετή θεμελίωσης πριν από δέκα χρόνια. Από τα εγκαίνιά του, έχουν επενδυθεί επιπλέον 200 εκατομμύρια ευρώ στην επέκταση του χώρου.