Με 300 ίππους το νέο Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4

Το νέο Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 εντυπωσιάζει με 300 ίππους, κορυφαίες επιδόσεις, αυτονομία και πρωτοποριακή τεχνολογία.

Με 300 ίππους το νέο Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4

Το νέο Renault Rafale είναι ένα σπορ SUV του segment D, μήκους 4,71 μέτρων, πλάτους 1,86 μέτρων και ύψους 1,61 μέτρων, με ζάντες 20 ή 21 ιντσών. Διαθέτει μακρύ μεταξόνιο (2,74 μέτρων) με επικλινή γραμμή οροφής, ελαφρώς καμπυλωτή ώστε να διατηρεί ανεπηρέαστο το χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.

Το στοιχείο που κάνει το νέο Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 300 ίππων, να ξεχωρίζει, είναι το νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο Hyper Hybrid E-Tech 4x4 plug-in, που εξελίχθηκε ειδικά για αυτό το μοντέλο.

Κάτω από το καπό, ο 1.2 3κύλινδρος κινητήρας διαθέτει νέο υπερσυμπιεστή, που εκτοξεύει την ισχύ στους 150 ίππους (σε σύγκριση με τους 130 ίππους της έκδοσης Hyper Hybrid E-Tech hybrid με τους 200 ίππων) και τη ροπή στα 230 Nm (σε σχέση με τα 205 Nm). Το αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών επιλογών έχει ενισχυθεί κατάλληλα για να ανταποκρίνεται στην αυξημένη ροπή και το έξτρα βάρος.

Τρεις ηλεκτροκινητήρες

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο κύριους και έναν δευτερεύοντα) αποδίδοντας συνδυαστικά 300 ίππους:

  • Ο βασικός ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα, που αποδίδει ισχύ 70 ίππους και ροπή 205 Nm.
  • Ο δεύτερος βασικός ηλεκτροκινητήρας, μόνιμα συνδεδεμένος στον πίσω άξονα, που αποδίδει ισχύ 136 ίππους και ροπή 195 Nm.
  • Ο δευτερεύων ηλεκτροκινητήρας HSG (High-voltage Starter Generator) που αποδίδει ισχύ 34 ίππων και ροπή 50 Nm.

Οι δύο κύριοι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 22kWh/400V.

Ο δευτερεύων ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος είναι η HSG, χρησιμοποιείται για να βάζει μπροστά τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως, να ελέγχει τις αλλαγές ταχυτήτων στο αυτόματο κιβώτιο, και να βοηθά στη φόρτιση της μπαταρίας.

Για μέγιστη ισχύ φόρτισης 7,4 kW (32A), για μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας χρειάζονται: 2ώ. 10 λ. από 0 έως 80% και 2ώ. 55 λ. από 0 έως 100%.

Οικονομία

Αυτό το σύστημα κίνησης ξεχωρίζει τόσο σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις (80 - 120χλμ./ώρα σε 4΄΄) όσο και ως προς την οικονομία, με βελτιστοποιημένη λειτουργία των τεσσάρων κινητήρων. Επιτυγχάνει αυτονομία έως και 1.000 χλμ. για μεγάλα ταξίδια καθώς και τιμή κατανάλωσης σε μικτό κύκλο 5,8 λίτρα/100 χλμ. (με αποφορτισμένη μπαταρία).

Σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης, λειτουργεί όπως ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα, επιτυγχάνοντας αυτονομία έως και 105 χλμ.

Εναλλακτικά, μπορεί να λειτουργήσει με πρόγραμμα «full hybrid», προσφέροντας στον οδηγό του τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας Hyper Hybrid E-Tech.

Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 22kWh. Μπορεί να φορτιστεί από συμβατική παροχή ή σημείο φόρτισης, καθώς και όταν το αυτοκίνητο κινείται στο δρόμο, μέσω της λειτουργίας αναγεννητικής πέδησης.

Atelier Alpine

Ταυτόχρονα με το νέο κινητήριο σύνολο, το Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 300 hp αποκτά την έκδοση Atelier Alpine με ειδικές ζάντες 21 ιντσών και αμάξωμα με την προαιρετική επιλογή στο νέο αποκλειστικό χρώμα Satin Sommet Blue. Διαθέτει επίσης σύστημα ελέγχου του πλαισίου, εξελιγμένο από τους μηχανικούς της Alpine, καθώς και αυτορυθμιζόμενη έξυπνη ανάρτηση με κάμερα. Ο συνδυασμός της τετρακίνησης και του συστήματος 4διεύθυνσης κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει με ισχύ, ευελιξία και επιδόσεις.

Νέα ενεργή ανάρτηση από τη Renault

Το Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 300 hp Atelier Alpine διαθέτει επίσης νέο ευφυές και αυτορυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης, με κάμερα στο παρμπρίζ, που φροντίζει για την προληπτική λειτουργία της ανάρτησης. Το σύστημα ρυθμίζει συνεχώς το βαθμό απόσβεσης, με βάση την ταχύτητα του οχήματος (από 3 έως 180 km/h), τις εντολές του οδηγού και τα δεδομένα του δρόμου (σαμαράκια ή χαλασμένο οδόστρωμα).

Πρωτοποριακός έλεγχος ευελιξίας

Διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Atelier Alpine του Rafale, το μενού «Chassis Control» στο σύστημα πολυμέσων δίνει στον οδηγό τρεις επιλογές ρυθμίσεων:

  • Comfort, για τις καθημερινές διαδρομές, ειδικά στην πόλη.
  • Dynamic, για τον ιδανικό συνδυασμό ευελιξίας και απόσβεσης.
  • Sport, για κράτημα στο δρόμο και οδηγική ευχαρίστηση.

Αυτές οι ρυθμίσεις είναι διαθέσιμες σε όλες τις επιλογές οδήγησης του συστήματος MULTI-SENSE (Eco, Comfort, Sport και MySense), με εξαίρεση την επιλογή Snow.

Με τον μεγάλο αριθμό προηγμένων λειτουργιών στην έκδοση Atelier Alpine (τέσσερις κινητήρες, 4κίνηση, τιμόνι, αναγεννητική πέδηση, έξυπνη ανάρτηση), οι μηχανικοί της Alpine Cars ενσωμάτωσαν την τεχνογνωσία της μάρκας σε τρεις εργοστασιακά προγραμματισμένες επιλογές, επιτρέποντας στον οδηγό να επικεντρωθεί στην οδηγική εμπειρία. Οι χειρισμοί είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικοί στην επιλογή Sport, με πολύ μικρές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές – σε κορυφαίο επίπεδο για την κατηγορία SUV, ακόμα και σε σχέση με premium μοντέλα.

Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 51.800 ευρώ (Alpine hyper hybrid E-Tech 4x4 300).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v