Alfa Romeo Junior Ibrida Q4: Εξαιρετικός έλεγχος και υψηλές επιδόσεις

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 φέρνει προηγμένη τετρακίνηση, χαμηλή κατανάλωση και κορυφαία οδηγική εμπειρία, ανεβάζοντας τα στάνταρ στην κατηγορία.

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4: Εξαιρετικός έλεγχος και υψηλές επιδόσεις

Η Alfa Romeo Junior Ibrida Q4, εξοπλιζεται με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4 με αυτοματοποιημένη διαχείριση του πίσω άξονα. Η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή και οι εκπομπές ρύπων είναι κάτω από 120 γαρμ.χλμ.

Το υβριδικό σύστημα 48-V συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.2 με δύο ηλεκτροκινητήρες, για συνδυασμένη ισχύ 145 ίππων. Επιπλέον, για πρώτη φορά σε αυτήν την πλατφόρμα, το Junior Ibrida Q4 είναι εξοπλισμένο με πίσω ανάρτηση MultiLink, για ανώτερη άνεση και οδηγική απόλαυση.

Λειτουργεί ακόμη και με χαμηλή μπαταρία

Η τετρακίνηση είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας για μια premium μάρκα όπως η Alfa Romeo, και το Q4 έχει έναν έξυπνο τρόπο να τον παρέχει, χρησιμοποιώντας το σύστημα Power Looping Technology για να διασφαλίσει ότι λειτουργεί ακόμη και με χαμηλή μπαταρία.

Η τετρακίνηση είναι λειτουργική σύμφωνα με το DNA και είναι πάντα ενεργή χάρη στην τεχνολογία Power Looping. Ο επιλογέας Alfa Romeo DNA επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει την απόδοση του οχήματος σε διαφορετικές ανάγκες οδήγησης:

«Dynamic», για μια σπορ οδηγική εμπειρία με μέγιστη ισχύ.

«Natural», ιδανικό για καθημερινή χρήση· «Advanced Efficiency» για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου και ομαλή οδήγηση.

«Q4», για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, εξασφαλίζοντας πάντα τη μέγιστη ασφάλεια και έλεγχο.

Αναλυτικά, στις λειτουργίες «Natural» και «Advanced Efficiency» , το σύστημα Q4 λειτουργεί αυτόματα, δίνοντας προτεραιότητα στην απόδοση χωρίς να θυσιάζει την τετρακίνηση όταν είναι απαραίτητο.

Έως τα 90 χλμ./ώρα, το αυτοκίνητο λειτουργεί κυρίως με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD), για μεγιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης. Ωστόσο, το προηγμένο λογισμικό μπορεί να ενεργοποιήσει την κίνηση στους πίσω τροχούς όταν απαιτείται, μεταβαίνοντας σε λειτουργία AWD για να εξασφαλίσει μέγιστη σταθερότητα και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Βελτιστοποιεί την απόδοση

Εάν επιλεγεί η λειτουργία οδήγησης «Dynamic», η τετρακίνηση Q4 βελτιστοποιεί την απόδοση για να εξασφαλίσει μέγιστη πρόσφυση και απόκριση. Από 0 έως 40 χλμ./ώρα, το αυτοκίνητο λειτουργεί πάντα σε τετρακίνηση, κατανέμοντας τη ροπή και στους δύο άξονες για να εξασφαλίσει μέγιστη πρόσφυση και πιο αποτελεσματική επιτάχυνση. Πάνω από 40 χλμ./ώρα, το σύστημα δίνει προτεραιότητα στην απόδοση, μεταβαίνοντας αυτόματα σε κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD) μόνο για μείωση των απωλειών ενέργειας χωρίς συμβιβασμούς στη δυναμική οδήγησης.

Επιπλέον, στη λειτουργία «Q4», η τετρακίνηση είναι πάντα ενεργή έως τα 30 χλμ./ώρα, εξασφαλίζοντας μέγιστη πρόσφυση κατά την εκκίνηση και σε χαμηλές ταχύτητες.

Ταχύτερη εμπλοκή της πίσω κίνησης

Μόλις ξεπεραστεί αυτό το όριο, ενεργοποιείται η λειτουργία Smart Q4, όπου ο ηλεκτροκινητήρας παραμένει ενεργός ανά πάσα στιγμή, για ταχύτερη εμπλοκή της πίσω κίνησης όταν είναι απαραίτητο. Αυτό το έξυπνο σύστημα βελτιστοποιεί τη δυναμική οδήγησης, διατηρώντας την απόκριση της τετρακίνησης έως τα 90 χλμ./ώρα, για τέλεια ισορροπία μεταξύ απόδοσης και αποδοτικότητας.

Τέλος, χάρη στη λειτουργία Power Looping Technology η πίσω κίνηση παραμένει ενεργή ακόμη και με χαμηλή μπαταρία, εγγυώμενη τη συνέχεια της απόδοσης. Σε αυτή τη διαμόρφωση, ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί επίσης ως γεννήτρια ενέργειας, τροφοδοτώντας απευθείας τον πίσω κινητήρα.

Ακριβέστερη οδήγηση στις στροφές

Η τετρακίνηση Q4 αναβαθμίζει περαιτέρω τη δυναμική απόδοση της Junior Ibrida, προσφέροντας ταχύτερη και ακριβέστερη οδήγηση στις στροφές. Μπαίνει στις στροφές πιο γρήγορα από την ήδη εξαιρετική υβριδική έκδοση FWD. Αυτή η βελτίωση έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη ευελιξία και απόκριση του οχήματος, βελτιστοποιώντας τον έλεγχο και τη δυναμική οδήγησης χωρίς συμβιβασμούς στη σταθερότητα.

Ακόμα και στη λειτουργία Dynamic drive, η έκδοση Q4 προσθέτει αξία, παρέχοντας μια τέλεια ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και σταθερότητας. Η ταχύτητα στις στροφές αποτελεί σημαντική βελτίωση σε σχέση με την υβριδική έκδοση FWD και είναι πάντα άμεση και ακριβής. Για να υποστηρίξει αυτή τη δυναμική ισορροπία, η ρύθμιση του Q4 μειώνει την υποστροφή κατά 30%, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να διατηρεί μια πιο φυσική και ακριβή τροχιά στις στροφές. Συμπερασματικά, η νέα ρύθμιση ανάρτησης και η βελτιστοποιημένη διαχείριση ροπής κατανέμουν την πρόσφυση πιο αποτελεσματικά, ενισχύοντας περαιτέρω τις ιδιότητες του Junior Ibrida και κάνοντας την οδήγηση ακόμα πιο διαισθητική και συναρπαστική.

Όσον αφορά την απόδοση, η νέα έκδοση αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία: καθώς δεν υπάρχει φυσική σύνδεση μεταξύ των δύο αξόνων και, κατά συνέπεια, η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι χαμηλές. Οι τελευταίες είναι κάτω από 120 γραμ.χλμ.

Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση MultiLink

Επιπλέον, η Junior Ibrida Q4 διαθέτει για πρώτη φορά ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση MultiLink σε αυτήν την πλατφόρμα, για να εξασφαλίσει τη μέγιστη άνεση και τα υψηλότερα επίπεδα οδηγικής απόλαυσης στην καθημερινή οδήγηση.

Η απόδοση πρόσφυσης είναι εξαιρετική σε όλες τις συνθήκες: είτε στο χιόνι, τη λάσπη είτε σε επαρχιακούς δρόμους στη βροχή, το όχημα εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση, προσφέροντας ασφάλεια και έλεγχο σε κάθε σενάριο.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

Απόρρητο
v