Ξεχάστε το plug-in hybrid Jeep Gladiator 4xe-ακυρωθηκε η παραγωγή του
Η Stellantis ακυρώνει την παραγωγή του hybrid Jeep Gladiator 4xe, επανεξετάζοντας τη στρατηγική της στην ηλεκτροκίνηση και τα pickup σήμερα.

Η Stellantis ακυρώνει την παραγωγή του hybrid Jeep Gladiator 4xe, επανεξετάζοντας τη στρατηγική της στην ηλεκτροκίνηση και τα pickup σήμερα.
Το μεταβαλλόμενο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας συνεχίζει να φέρνει εκπλήξεις. Σημειώθηκε μια ακόμη σημαντική ανατροπή στη γκάμα των προϊόντων της Stellantis, αυτή τη φορά για την αμερικάνικη μάρκα Jeep. Παρά το γεγονός ότι ανακοινώθηκε μόλις πέρυσι από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Αντόνιο Φιλόσα, το plug-in hybrid Jeep Gladiator 4xe έχει επίσημα αποσυρθεί από την παραγωγή πριν καν κυκλοφορήσει.
Η Stellantis ενημέρωσε τους αντιπροσώπους στις 19 Σεπτεμβρίου ότι ακύρωσε το μεσαίου μεγέθους pickup εκτός δρόμου, με σύστημα παραγωγής ενέργειας plug-in hybrid και ότι τυχόν σχετικές δραστηριότητες ή συμφωνίες θα σταματήσουν, αναφέρει το Automotive News.
Το σημείωμα εξηγεί περαιτέρω ότι λόγω των μεταβαλλόμενων προτιμήσεων των υποψήφιων αγοραστών, η αυτοκινητοβιομηχανία επανεκτιμά τη δέσμευσή της για pickup που αξιοποιούν τις δυνατότητες των συστημάτων παραγωγής ενέργειας plug-in hybrid. Ένας εκπρόσωπος της αυτοκινητοβιομηχανίας παρείχε επίσης στο δημοσίευμα το παρακάτω σχόλιο:
«Η μάρκα Jeep έχει ήδη ξεκινήσει την επανεπένδυση χρηματοδότησης για να διασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του Jeep Gladiator και θα εισαγάγει ακόμη περισσότερα εργοστασιακά χαρακτηριστικά που ζητούν οι αγοραστές, όπως εξατομίκευση και πρόσθετες επιλογές κινητήρων στο εγγύς μέλλον.»
Το Gladiator 4xe είχε τοποθετηθεί στη γκάμα της Jeep, ανάμεσα στον γνωστό Pentastar V6 και το κορυφαίο V8 392 ίππων, που θα κυκλοφορήσει σύντομα. Η Jeep προσέφερε προηγουμένως μια έκδοση ντίζελ 3.0, αλλά αυτή έχει αποσυρθεί από την αγορά από τότε που ολοκληρώθηκε το MY23. Το τρέχον Wrangler 4xe συνδυάζει τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 της μάρκας με μια υβριδική υποβοήθηση που περιλαμβανει και μπαταρία 14 kWh. Ενώ αυτή υβριδικη υποβοηθηση εξασφαλιζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μόνο για περίπου 32 χλμ., αυξάνει την ισχύ στο Wrangler στους 375 ίππους και την ροπη στα 640 Nm.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Stellantis αναβάλλει τα σχέδια ηλεκτροκίνησης για τις αμερικανικές μάρκες της. Η Ram ανακοίνωσε πρόσφατα ότι ακυρώνει το αμιγώς ηλεκτρικό 1500 REV, ενώ η Dodge ανέβαλε επίσης την κυκλοφορία του ηλεκτρικού μοντέλου Charger Daytona R/T λόγω «της χαμηλής ζήτησης από τους αγοραστές».
Η μάρκα Jeep παίρνει το πιο ικανό εκτός δρόμου μεσαίου μεγέθους φορτηγό στον κόσμο και το κάνει ακόμα καλύτερο. Το νέο Jeep Gladiator του 2024, που αποκαλύφθηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Βόρειας Αμερικής του 2023 στο Ντιτρόιτ, προσθέτει μεγαλύτερες δυνατότητες, περισσότερη φινέτσα, νέα τεχνολογία και περισσότερα στάνταρ χαρακτηριστικά ασφαλείας σε ένα μεσαίου μεγέθους pickup που είναι ταυτόχρονα 100% φορτηγό και 100% Jeep.
Κατατάσσοντας το Jeep Gladiator στην 1η θέση στην ποιότητα νέων οχημάτων μεταξύ των μεσαίων φορτηγών στην Αρχική Μελέτη Ποιότητας (IQS) των ΗΠΑ (JD Power 2023), το Jeep Gladiator συνεχίζει να προσφέρει έναν απαράμιλλο συνδυασμό απαράμιλλης ρυμούλκησης και του καλύτερου στην κατηγορία του ωφέλιμου φορτίου 4x4, θρυλικών δυνατοτήτων 4x4 Jeep, ελευθερίας σε ανοιχτό χώρο και έξυπνης λειτουργικότητας και ευελιξίας.