Με απόδοση supercar το νέο Ford Ranger Plug-In Hybrid

Το νέο Ford Ranger Plug-In Hybrid κατακτά την ελληνική αγορά, συνδυάζοντας υβριδική τεχνολογία, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και επιδόσεις αντάξιες supercar.

Με απόδοση supercar το νέο Ford Ranger Plug-In Hybrid

Αποτελώντας το πρώτο εξηλεκτρισμένο pick-up μοντέλο σε ολόκληρη την Ευρώπη, το νέο Ford Ranger Plug-In Hybrid είναι τώρα άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, προσφέροντας στους επαγγελματίες οδηγούς ένα όχημα με εξαιρετικές επιδόσεις.

Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά εξασφαλίζονται από το νέο Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης, το οποίο συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2.3 της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh.

Προγράμματα οδήγησης

Με δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης για κίνηση με βενζίνη ή αμιγώς ηλεκτρικά ή με συνδυασμό των δύο, το Ranger Plug-In Hybrid εξασφαλίζει πρωτόγνωρα επίπεδα οικονομίας, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στις δυνατότητες ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου.

Πιο συγκεκριμένα, επιλέγοντας το πρόγραμμα λειτουργίας EV Now, η συμπαγής μπαταρία του αυτοκινήτου προσφέρει με μία πλήρη φόρτιση τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων και πολύ χαμηλό κόστος για έως και 50 χλμ. – απόσταση που συνήθως δεν υπερβαίνει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης των επαγγελματιών.

Οικονομία στο καύσιμο

Σε μεικτές διαδρομές η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν υπερβαίνει τα μόλις 3,2 λίτρα/100 χλμ., ενώ ακόμα και σε συνθήκες ταξιδιού και κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με μεγάλες ταχύτητες, το υβριδικό σύστημα κίνησης προσφέρει οικονομική μετακίνηση με καταναλώσεις που ανταγωνίζονται τους σύγχρονους κινητήρες πετρελαίου.

Ταυτόχρονα, η μέγιστη ροπή των 697 Nm του PHEV είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger παραγωγής, παραπέμποντας τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόλυτα νούμερα σε εκείνη ενός σύγχρονου supercar. Η θηριώδης αυτή ροπή, σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ των 281 ίππων - περισσότερη σε σχέση με την αντίστοιχη ενός πετρελαιοκίνητου Ranger 3.0 V6 – εξασφαλίζουν απαράμιλλες επιδόσεις σε όλα τα οδηγικά σενάρια, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 9,2΄΄.

Δυνατότητα ρυμούλκησης

Προσφέρει στους επαγγελματίες ωφέλιμο φορτίο έως 800 κιλά και κορυφαία δυνατότητα ρυμούλκησης έως και 3.500 κιλά.

Ταυτόχρονα, όπως σε κάθε μοντέλο της γκάμας Ranger, οι οδηγοί επωφελούνται από τις μοναδικές εκτός δρόμου ικανότητες που προσφέρουν τόσο το σύστημα τετρακίνησης e-4WD και το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις), όσο και από το κλείδωμα του πίσω διαφορικού του νέου Ford Ranger Plug-In Hybrid.

Εύκολη και γρήγορη φόρτιση

Η μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 11,8 kWh, μπορεί να φορτιστεί εύκολα και γρήγορα στο σπίτι, με πολύ χαμηλό κόστος, σε λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 amp, ακόμα και σε απλή οικιακή πρίζα σούκο.

Ταυτόχρονα, η τεχνολογία Pro Power Onboard υποστηρίζει όλους όσοι χρειάζονται έξτρα ενέργεια είτε για τη δουλειά είτε για τις εκδρομές τους, καθώς παρέχει τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης – για παράδειγμα σε εργοτάξια ή κάμπινγκ, χωρίς τη χρήση γεννήτριας.

Δύο παροχές στο χώρο αποσκευών

Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW (10 amp). Οι οδηγοί μπορούν επίσης να επιλέξουν την έκδοση των 6,9 kW (16 amp) που διαθέτει δύο παροχές στο χώρο αποσκευών - με 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μία, έτσι ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις λειτουργίας βαρέως τύπου εξοπλισμού.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

Απόρρητο
v