Νέο Renault Symbioz E-Tech full hybrid 145:  Με ευρύχωρο και φωτεινό εσωτερικό

Το νέο Renault Symbioz E-Tech φέρνει στη σύγχρονη εποχή την παράδοση των «voitures à vivre», συνδυάζοντας οικογενειακή άνεση με αστική ευελιξία.

Νέο Renault Symbioz E-Tech full hybrid 145:  Με ευρύχωρο και φωτεινό εσωτερικό

Το νέο Renault Symbioz έρχεται να πλαισιώσει τη γκάμα των οικογενειακών «οχημάτων που ζεις μαζί τους» («voitures à vivre»), σχεδόν 60 χρόνια μετά την κυκλοφορία του Renault 16 με τη μοντέρνα, ευρύχωρη και λειτουργική σχεδίασή του, και 40 χρόνια μετά το επαναστατικό Espace, ένα πολυμορφικό όχημα μήκους μόλις 4,25 μέτρων που μπορούσε άνετα να μεταφέρει έως και επτά άτομα.

Το νέο Renault Symbioz διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμή από 28.900 ευρώ, 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

Ένα πραγματικό « voiture à vivre», το Renault 16 σχεδιάστηκε για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Κυκλοφόρησε το 1965 και παρουσίασε για πρώτη φορά ένα νέο στυλ αμαξώματος, με πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ, όπως σε ένα hatchback. Κάλυψε τις ανάγκες των οικογενειών που αναζητούσαν ένα αυτοκίνητο που να ταιριάζει στον τρόπο ζωής τους, ενώ συμβάδιζε με τις ραγδαίες κοινωνικές αλλαγές της εποχής.

Αυτοκινητιστική επανάσταση

Από τότε, η Renault συνέχισε να πρωτοπορεί παρουσιάζοντας οικογενειακά αυτοκίνητα που έπιαναν τον παλμό της εποχής τους. Αυτό συνέβη και τη δεκαετία του 1980 με το Espace, ένα αυτοκίνητο που, με την πρωτοποριακή του σχεδίαση και τη ευέλικτη διάταξη του εσωτερικού του, έδωσε το έναυσμα για μια αυτοκινητιστική επανάσταση. Στη δεκαετία του 1990, η Renault το έκανε ξανά με το Scénic, το πρώτο compact MPV. Σχεδιασμένο για να μοιάζει με «κάψουλα διαβίωσης», το Scénic διέθετε ένα εσωτερικό σχεδιασμένο με γνώμονα την ευημερία των επιβατών.

Το Renault Symbioz διαθέτει το ίδιο DNA. Με δυνατότητα προσαρμογής του χώρου, αποσκευών και επιβατών, στις ανάγκες μίας οικογένειας, με χρήσιμες τεχνολογίες που προσφέρουν προστιθέμενη αξία στον άνθρωπο και συμπαγείς διαστάσεις, που είναι ιδανικές για οδήγηση στην πόλη, εντάσσεται σε μια μεγάλη γκάμα ευέλικτων οχημάτων συμβίωσης («voitures à vivre»), που αντικατοπτρίζουν ιδανικά την εποχή μας. Προβάλλοντας τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault, το Renault Symbioz συμβαδίζει σχεδιαστικά με το ηλεκτρικό Scénic E-Tech και το Captur.

Γενναιόδωροι εσωτερικοί χώροι

Χωρίς να θυσιάζει τις compact εξωτερικές του διαστάσεις, το Renault Symbioz προσφέρει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους, συνδυάζοντας την αρθρωτή διάταξη, το συρόμενο πίσω κάθισμα, και μια μεγάλη γκάμα συστημάτων, όπως η πανοραμική ηλιοροφή Solarbay, με τεχνολογία «AmpliSky» και η ηλεκτρική πίσω πόρτα, που συμβάλλουν στην άνεση των επιβατών.

Πιο compact εξωτερικά από τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας C (4,41 μέτρα μήκος και 1,79 μέτρα πλάτος), το Symbioz είναι κατασκευασμένο για να προσφέρει ευέλικτες επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς στον εσωτερικό χώρο ή στο χώρο φόρτωσης, και αυτό είναι ένα από τα δυνατά του σημεία. Το Symbioz αποτελεί έναν ξεχωριστό συμβιβασμό μεταξύ της οικογενειακής άνεσης και της αστικής ευελιξίας.

Μετακινείται το πίσω κάθισμα

Το πίσω κάθισμα έχει σχεδιαστεί για να μετακινείται/σύρεται σε διαδρομή πάνω από 16 εκ., αφήνοντας 221 χιλ. χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ ακόμα και τραβηγμένο τέρμα πίσω, διατηρεί αναλλοίωτη τη χωρητικότητα των 492 λίτρων του πορτμπαγκάζ. Όταν τα πίσω καθίσματα δεν καταλαμβάνονται από ενήλικες, η έδρα του καθίσματος ολισθαίνει προς τα εμπρός, αυξάνοντας τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στα 624 λίτρα, η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.582 λίτρα όταν τα πίσω καθίσματα είναι πλήρως αναδιπλωμένα (και με δυνατότητα ασύμμετρης αναδίπλωσης 60:40).

Το πορτμπαγκάζ διαθέτει κατώφλι χωρίς χείλος, καθιστώντας εύκολη τη φόρτωση ακόμη και των πιο ογκωδών αντικειμένων.

Διαθέτει επίσης 24,7 λίτρα αποθηκευτικούς χώρους στο χώρο των επιβατών, συμπεριλαμβανομένων και των 7 λίτρων στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Επίσης, παρέχονται δύο θύρες USB-C στο μπροστινό μέρος, με άλλες δύο στο πίσω μέρος. Όλες οι εκδόσεις – Techno, Esprit Alpine και Iconic – διατίθενται επίσης με στάνταρ δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης smartphone.

Διαθέτει επίσης ηλεκτρική πίσω πόρτα με άνοιγμα hands-free. Από το εσωτερικό, ο οδηγός μπορεί να ανοίξει και να κλείσει το πορτμπαγκάζ χρησιμοποιώντας το ειδικό πλήκτρο στο ταμπλό.

Από έξω, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει το πλήκτρο στο πορτμπαγκάζ, την κάρτα hands-free, ή απλά να μετακινήσει το πόδι του κάτω από τον αισθητήρα στον πίσω προφυλακτήρα.

Πανοραμική ηλιοροφή Solarbay, με τεχνολογία «AmpliSky»

Η φιμέ γυάλινη ηλιοροφή Solarbay είναι ένα πρωτοποριακό χαρακτηριστικό της νέας γενιάς των «voitures à vivre» της Renault. Με την τεχνολογία «AmpliSky», η ηλιοροφή Solarbay καθιστά περιττή την ύπαρξη και χρήση κουρτίνας.

Το ενεργό σύστημα σκουραίνει την ηλιοροφή σε τμήματα κατ΄επιλογή, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία PDLC (Polymer Dispersed Liquid Crystal)

Η μέγιστη προστασία από τις ακτίνες του ηλίου ή την αντηλιά, μπορεί να επιτευχθεί αμέσως, με ένα «wow» εφέ  που δημιουργείται από τα τμήματα της ηλιοροφής που σκουραίνουν το ένα μετά το άλλο. Αυτή η έξυπνη γυάλινη ηλιοροφή μπορεί να ελεγχθεί ακόμη και μέσω πλήκτρου ή με φωνητική εντολή, χρησιμοποιώντας το Google Assistant.

Ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις θέσεις της ηλιοροφής: πλήρως διαφανές, πλήρως αδιαφανές, διαφανές εμπρός και αδιαφανές πίσω ή αντίστροφα.

Η ηλιοροφή Solarbay με το σκουρόχρωμο κρύσταλλο περιορίζει επίσης το φαινόμενο του θερμοκηπίου στην καμπίνα των επιβατών εξασφαλίζοντας τη θερμική άνεση τόσο το καλοκαίρι, όσο και το χειμώνα, πιο αποτελεσματικά από ένα συμβατικό σκίαστρο.

Επιπλέον, η ηλιοροφή σκουραίνει αυτόματα όταν ο οδηγός σβήσει τον κινητήρα και απομακρυνθεί από το αυτοκίνητο. Όταν το αυτοκίνητο ξαναπάρει μπροστά, το Solarbay επιστρέφει στην πιο πρόσφατη θέση του.

Η αίσθηση του χώρου και της φωτεινότητας ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τη μεγάλη συνολική γυάλινη επιφάνεια και τον αυξημένο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών. Ο μοναδικός σχεδιασμός εξαλείφει την ανάγκη για μηχανική ή ηλεκτρική κουρτίνα, και αυξάνει το εσωτερικό ύψος κατά 30 χιλ. Αυτό είναι σημαντικό για την άνεση των επιβατών αλλά και για τον περιορισμό του συνολικού ύψους του αυτοκινήτου προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική του απόδοση.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

Απόρρητο
v