Τιμή σοκ για το Volkswagen T-Roc Dream, κέρδος 5.000 ευρώ
Η Volkswagen παρουσιάζει το T-Roc Dream με πλούσιο εξοπλισμό, ισχυρό κινητήρα και όφελος 5.000 ευρώ, προσφέροντας κορυφαία αξία.

Η Volkswagen παρουσιάζει το T-Roc Dream με πλούσιο εξοπλισμό, ισχυρό κινητήρα και όφελος 5.000 ευρώ, προσφέροντας κορυφαία αξία.
Η Volkswagen, παρουσιάζει το T-Roc Dream, μια ειδική έκδοση σχεδιασμένη ώστε να προσφέρει έναν ξεχωριστό συνδυασμό premium χαρακτήρα, κορυφαίου εξοπλισμού και προσιτής τιμής.
Με 14.140 ταξινομήσεις στην Ελλάδα από το λανσάρισμα του μοντέλου το 2017 έως σήμερα, το T-Roc έχει καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς στην κατηγορία του και έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα από το ελληνικό κοινό. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, κατέχει τη 2η θέση σε πωλήσεις, ακριβώς πίσω από το εμβληματικό Golf μεταξύ των μοντέλων της μάρκας.
Πλούσιο πακέτο εξοπλισμού
Η έκδοση Dream, βασίζεται στη δημοφιλή έκδοση Style και ενισχύεται με ένα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, που αναβαθμίζει την καθημερινή εμπειρία οδήγησης. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
• Μεταλλικό χρώμα με διχρωμία
• Φιμέ πίσω παράθυρα
• Προβολείς IQ.Light LED Matrix
• Dynamic Light Assist – Δυναμική ρύθμιση δέσμης προβολέων
• Εξωτερικό φωτισμό Ambient ανάμεσα στους εμπρός προβολείς
• Easy Open & Close – Σύστημα εύκολου ανοίγματος της πόρτας του χώρου αποσκευών
• Σύστημα Keyless Access – Κλείδωμα/ξεκλείδωμα και εκκίνηση χωρίς κλειδί με SAFELOCK
• Αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού
Όφελος 5.000 ευρώ
Το συνολικό όφελος για τον αγοραστή αγγίζει τις 5.000 ευρώ, καθιστώντας το T-Roc Dream μία από τις πλέον ελκυστικές προτάσεις της κατηγορίας. Με προτεινόμενη τιμή λιανικής 30.980 ευρώ, το T-Roc Dream συνδυάζει ισχυρό κινητήρα 1.5 TSI 150 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων, προσφέροντας κορυφαία τεχνολογία, ασφάλεια και άνεση.
Το T-Roc Dream είναι ιδανικό για οικογένειες που δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια και την άνεση, για ζευγάρια που αναζητούν στυλ και χαρακτήρα, για ευέλικτες μετακινήσεις στην πόλη, καθώς και για όσους θέλουν ένα SUV που ταιριάζει σε κοντινές και μακρινές αποδράσεις. Ένα πολυδιάστατο SUV που συνδυάζει καθημερινή πρακτικότητα, άνεση και σύγχρονο lifestyle, προσφέροντας οδηγική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς.
Χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας
Το VW T-Roc ειναι βασικός πυλώνας της γκάμας Volkswagen. Προσφέρει εντυπωσιακό εξωτερικό σχεδιασμό, ευρύχωρο εσωτερικό και πολλά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας - από το στάνταρ Digital Cockpit μέχρι συστήματα υποβοήθησης όπως το Travel Assist. Οι προβολείς φωτίζουν τον δρόμο με τεχνολογία IQ.LIGHT LED matrix για να εξασφαλίζουν εξαιρετική ορατότητα κατά την οδήγηση τη νύχτα.
Η Volkswagen έχει βελτιώσει τον best-seller βενζινοκινητήρα 1.5 TSI και εισήγαγε την τελευταία γενιά, τον TSI evo2. Αυτός ο κινητήρας καθιστά δυνατή τη μείωση τόσο της κατανάλωσης καυσίμου όσο και των εκπομπών CO2.
Συμβολή στη βιωσιμότητα
Στο τελευταίο εξελικτικό στάδιο του EA 211 evo2 1.5 TSI, οι μηχανικοί μετακίνησαν τον τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης κοντά στον κινητήρα σε μία μόνο μονάδα ελέγχου εκπομπών, βελτιώνοντας έτσι περαιτέρω την απόδοση του συστήματος ελέγχου εκπομπών. Ως περαιτέρω συμβολή στη βιωσιμότητα, αυτό επιτρέπει τη μειωμένη χρήση πολύτιμων μετάλλων στην παραγωγή και ταυτόχρονα δημιουργεί τη βάση για τη συμμόρφωση με τα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών.
Βελτιωμένο σύστημα ενεργής διαχείρισης κυλίνδρων
Ένα βασικό τεχνολογικό χαρακτηριστικό για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου στο evo2 1.5 είναι το βελτιωμένο σύστημα ενεργής διαχείρισης κυλίνδρων, ACTplus. Η εστίαση αυτής της νέας εξέλιξης ήταν στη βελτίωση της ενεργοποίησης και απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Η διαδικασία καύσης σε λειτουργία δύο κυλίνδρων βελτιστοποιήθηκε, επιτρέποντας έτσι την επέκταση του εύρους λειτουργίας του συστήματος Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων. Με το ACTplus, ο δεύτερος και ο τρίτος κύλινδρος δεν τίθενται σε λειτουργία όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλά και μεσαία φορτία και ταχύτητες. Αυτή η εναλλαγή είναι σχεδόν απαρατήρητη. Η απόδοση αυξάνεται στους ενεργούς κυλίνδρους, ενώ οι μεσαίοι κύλινδροι απλώς ακολουθούν σχεδόν χωρίς απώλειες – ενεργοποιούνται ξανά όταν πατηθεί ξανά το γκάζι.
Αύξηση της απόδοσης
Παράλληλα με τον υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ο 1.5 TSI διαθέτει επίσης και άλλα εξαρτήματα υψηλής τεχνολογίας: το σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης παράγει πίεση έως και 350 bar, τα τοιχώματα κυλίνδρων με επικάλυψη πλάσματος μειώνουν την τριβή και τα έμβολα με χυτευμένους αγωγούς ψύξης επιτρέπουν τη βελτιστοποίηση της καύσης και την αύξηση της απόδοσης.
Κύκλος Miller
Η διαδικασία καύσης TSI-evo, ήδη γνωστή από τον 1.5 l TSI evo1, χρησιμοποιείται επίσης στη γενιά TSI evo2. Παράλληλα με τη βελτιστοποίηση της ψύξης του θαλάμου καύσης, ο καθοριστικός παράγοντας είναι για άλλη μια φορά η συμβίωση του κύκλου Miller (πρόωρο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής με υψηλή συμπίεση) και της τεχνολογίας υπερσυμπίεσης VTG (μεταβλητή γεωμετρία υπερσυμπιεστή). Ένας βασικός παράγοντας για αυτό το επόμενο βήμα ήταν πάνω απ' όλα η δυνατότητα ανάπτυξης και βελτιστοποίησης των σχετικών εξαρτημάτων λογισμικού κινητήρα εσωτερικά στη Volkswagen.
Στο «δρόμο προς το μηδέν»
Η Volkswagen βρίσκεται στο «δρόμο προς το μηδέν» – με τη στρατηγική Accelerate, η εταιρεία προωθεί την ηλεκτροκίνηση με ταχείς ρυθμούς. Μέχρι το 2030, η Volkswagen σχεδιάζει να επιτύχει ήδη μερίδιο πωλήσεων 70% με τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Παράλληλα, οι σημαντικοί κινητήρες εσωτερικής καύσης λαμβάνουν περαιτέρω βελτιώσεις. Υπάρχουν δύο λόγοι για αυτό: Πρώτον, αυτό θα τους επιτρέψει να συμμορφώνονται με τα μελλοντικά παγκόσμια πρότυπα εκπομπών. Δεύτερον, τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης της Volkswagen εξακολουθούν να είναι δημοφιλή σε πολλές αγορές ιδίως εκεί όπου η ηλεκτρική κινητικότητα καθιερώνεται αργά λόγω της έλλειψης υποδομών φόρτισης.