Έρχεται το ανανεωμένο Peugeot 308

Το ανανεωμένο Peugeot 308 έρχεται με νέα σχεδίαση, ηλεκτρική και υβριδική γκάμα κινητήρων, κορυφαία τεχνολογία και αυξημένη αυτονομία.

Έρχεται το ανανεωμένο Peugeot 308

Η Peugeot παρουσίασε το ανανεωμένο 308. Η γκάμα περιλαμβάνει τα αμαξώματα hatch και station wagon. Τρεις επιλογές κινητήρων: ηλεκτρικό, plug-in υβριδικό, υβριδικό και τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις, Style, Allure, GT.

Σχεδιασμένα στη Γαλλία και κατασκευασμένα στο εργοστάσιο του Mulhouse, εκφράζουν την γαλλική αριστεία. Όπως όλα τα ηλεκτρικά οχήματα της Peugeot - τόσο επιβατικά όσο και LCV - τα ανανεωμένα Ε-308 επωφελούνται από το πρόγραμμα PeugeotElectric Prpmise, που διασφαλίζει την αξιοπιστία και τη μακροχρόνια αντοχή των μπαταριών στα ηλεκτρικά μοντέλα: 8ετής εγγύηση / 160.000 χλμ.

Θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα στα τέλη του 2025.

Η νέα φωτιζόμενη μάσκα ενισχύει ακόμη περισσότερο την ξεχωριστή προσωπικότητα των 308 και 308 SW. Το έμβλημα, που φωτίζεται για πρώτη φορά, δεσπόζει στο εμπρός μέρος. Το ραντάρ εγγύτητας, που είναι διακριτικά ενσωματωμένο πίσω από το έμβλημα, παραμένει αόρατο.

Η νέα μάσκα διαθέτει επεξεργασία στο χρώμα του αμαξώματος, που ενσωματώνεται αρμονικά στην συνολική εικόνα.

Οι προβολείς επωφελούνται από τη νέα τεχνολογία Full Led στις εκδόσεις Style, Allure και την τεχνολογία Led Matrix στις εκδόσεις GT.

Όλα τα ανανεωμένα 308, στο πίσω μέρος αποκτούν την πιο εντυπωσιακή φωτεινή υπογραφή που είχε ποτέ το μοντέλο, με τρεις LED νυχιές σε κάθε πλευρά, ενσωματωμένες σε μια κομψή μαύρη γυαλιστερή λωρίδα πάνω από το έμβλημα της μάρκας.

Ο δυναμισμός της εξωτερικής σχεδίασης αντικατοπτρίζεται και στο εσωτερικό: οι γραμμές είναι καθαρές, αρμονικές και ενσωματώνουν άψογα τον πίνακα οργάνων, την κεντρική οθόνη αφής 10'' και τα κύρια χειριστήρια.

Η έξυπνη αρχιτεκτονική του ταμπλό ελευθερώνει χώρο προς όφελος των εμπρός επιβατών. Υλικά υψηλής ποιότητας, όπως το γνήσιο αλουμίνιο και η Alcantara, ενισχύουν περαιτέρω την αίσθηση άνεσης και πολυτέλειας.

Διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων στάνταρ, με νέα 3D γραφικά (έκδοση GT), τα οποία συμβάλλουν στην οδηγική απόλαυση μέσω της κομψότητας, της ευκρίνειας και της βέλτιστης αναγνωσιμότητας.

Ενσωματωμένα σε μια κομψή μαύρη λωρίδα κάτω από την κεντρική οθόνη αφής, τα πέντε i-Toggles επιτρέπουν στους χρήστες να διαμορφώνουν συντομεύσεις στις προτιμώμενες ρυθμίσεις τους για ορισμένες λειτουργίες: κλιματισμός, τηλεφωνικές επαφές, ραδιοφωνικός σταθμός, πλοήγηση στο σπίτι κ.λ.π.

Διαθέτουν 8 επιλογές χρωμάτων στον ατμοσφαιρικό φωτισμό, που εκτείνεται από το ταμπλό έως τα πλαϊνά πάνελ των θυρών.

Βασικό στοιχείο της οδηγικής απόλαυσης της Peugeot, το  Peugeot i-Cockpit φτάνει σε μία από τις πιο εκλεπτυσμένες εκφράσεις του. Με head-up πίνακα οργάνων και συμπαγές τιμόνι. Τα πάντα είναι φυσικά τοποθετημένα μπροστά από τα μάτια και τα χέρια του οδηγού, συμπεριλαμβανομένων των χειριστηρίων που βρίσκονται στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό, το οποίο είναι ελαφρώς προσανατολισμένο προς τον οδηγό.

Αμιγώς ηλεκτρικό

Για να ενθαρρύνει τους οδηγούς στη μετάβασή τους στην ηλεκτροκίνηση, στο ανανεωμένο E-308, η μάρκα προσφέρει ένα ιδιαίτερα υψηλής απόδοσης σύστημα μετάδοσης κίνησης με αυξημένη αυτονομία. 

Ο ηλεκτροκινητήρας 156 ίππων με ροπή 270 Nm προσφέρει δυναμική επιτάχυνση. Συνδυάζεται με μπαταρία 58,4 kWh (55,4 kWh καθαρή) που λειτουργεί στα 400 V.

Η αναγεννητική πέδηση με 3 επιλογές στην ανάκτηση ενέργειας επιτρέπει μια ομαλότερη οδηγική εμπειρία. Χρησιμοποιώντας τα paddles πίσω από το συμπαγές τιμόνι, ο οδηγός μπορεί εύκολα να ρυθμίσει την ανάκτηση της ενέργειας σε 3 επίπεδα, ο αριστερός μοχλός αυξάνει την αναγέννηση και ο δεξιός την μειώνει. Τα τρία επίπεδα αναγέννησης είναι: Χαμηλή (-0.8 m/s²) για αίσθηση επιβράδυνσης όπως σε θερμικό κινητήρα, μέτρια (-1,3 m/s²) για αυξημένη επιβράδυνση κατά την απελευθέρωση του πεντάλ γκαζιού και, αυξημένη (-1,8 m/s²) για μέγιστη επιβράδυνση κατά την απελευθέρωση του πεντάλ γκαζιού και, συνεπώς, μέγιστη αναγέννηση. Τα δύο τελευταία επίπεδα ενεργοποιούν αυτόματα τα πίσω φώτα στοπ.

Τα ανανεωμένα E-308 προσφέρουν εκτεταμένη αυτονομία 450 χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP), πρόοδο 34 χλμ. σε σύγκριση με το αρχικό μοντέλο.

O τριφασικός on-board φορτιστής διατίθεται στάνταρ με ισχύ 11 kW. Από δημόσιο σταθμό φόρτισης (DC) 100 kW, είναι δυνατή η φόρτιση από 20% σε 80% σε 32 λεπτά. Η υποδοχή φόρτισης είναι συμβατή με λειτουργία V2L.

Plug-in Hybrid

Το 308 Plug-in Hybrid 195 ίππων συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων με έναν υπερτροφοδοτούμενο 4-κύλινδρο κινητήρα 1.6  150 ίππων, αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 195 ίππων. Το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων e-DCS7 εγγυάται γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων.

Το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης δεύτερης γενιάς περιλαμβάνει μπαταρία 17,2 kWh που παρέχει επιπλέον 20 χλμ. αυτονομίας, προσφέροντας 100% ηλεκτρική αυτονομία 85 χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP). Μπορεί να επαναφορτιστεί σε μόλις 2 ώρες και 5 λεπτά (φορτιστής 7,4 kW) ή σε 7 ώρες και 25 λεπτά χρησιμοποιώντας μια απλή οικιακή πρίζα (10 A, 2,3 kW).

Ήπιο υβριδικό

Προσφέρεται και με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 145 ίππων σε συνδυασμό με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6.

Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται αυτόματα κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία παρέχει μια επιπλέον ώθηση ροπής για ιδιαίτερα δυναμική επιτάχυνση, διατηρώντας παράλληλα ελεγχόμενη κατανάλωση (4,7 έως 5 λίτρα/100χλμ. ανάλογα με το μοντέλο, συνδυασμένος κύκλος WLTP). Στις αστικές περιοχές, τα ανανεωμένα 308 και 308 SW Hybrid 145 μπορούν να οδηγηθούν έως και το 50% του χρόνου σε 100% ηλεκτρική λειτουργία μηδενικών εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

Απόρρητο
v