Αύξηση στα εμπορικά αποτελέσματα της Alfa Romeo στο πρώτο εξάμηνο του 2025

Η Alfa Romeo κατέγραψε αύξηση 20% στις παγκόσμιες πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2025, με την επιτυχία της Junior και ισχυρή ανάπτυξη σε Ευρώπη, Νότια Αμερική και Μέση Ανατολή.

Αύξηση στα εμπορικά αποτελέσματα της Alfa Romeo στο πρώτο εξάμηνο του 2025

Σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο κοινωνικό και κλαδικό σκηνικό, η παγκόσμια ανάπτυξη της Alfa Romeo συνεχίζεται: στο πρώτο εξάμηνο του 2025, οι ταξινομήσεις της μάρκας κατέγραψαν αύξηση 20% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024, επιβεβαιώνοντας μια θετική τάση όσον αφορά τους όγκους πωλήσεων και την εδραίωση του μεριδίου αγοράς. 

Αυτό το αποτέλεσμα αντικατοπτρίζει την επιτυχία μιας ολοκληρωμένης γκάμας που προστέθηκε με το νέο compact Junior, το οποίο έγινε δεκτό με μεγάλο ενθουσιασμό και επιβεβαιώνει την ικανότητα της Alfa Romeo να εξελίσσεται παραμένοντας πιστή στο DNA της, που αποτελείται από τον ιταλικό σπορτίφ χαρακτήρα και την τεχνογνωσία.

Στην Ευρώπη, οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 33,3% σε ετήσια βάση, ενισχύοντας την παρουσία της μάρκας και επιβεβαιώνοντας μια σαφή τάση ανάπτυξης. Η απόδοση οφείλεται σε ορισμένες βασικές αγορές, όπως η Γαλλία με αύξηση +51% και η Junior που ήδη ηγείται της κατηγορίας της, το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 50%, η Ιταλία με +35% και τέλος η Ολλανδία με εκθετική αύξηση 200%.

Η Alfa Romeo σημείωσε επίσης ισχυρή επιτάχυνση στη Νότια Αμερική, με αύξηση 63% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2024, επιβεβαιώνοντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα μοντέλα της μάρκας σε έναν τομέα με υψηλό δυναμισμό. Στη Βόρεια Αμερική, από την άλλη πλευρά, οι ταξινομήσεις κατέγραψαν μείωση σε ένα εξελισσόμενο πλαίσιο που αντιμετωπίζει η μάρκα με μια στοχευμένη στρατηγική και ένα προληπτικό όραμα, για να αξιοποιήσει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (MEA), η Alfa Romeo συνεχίζει να εδραιώνει την παρουσία της με αύξηση 34% στις ταξινομήσεις σε ετήσια βάση.

Τέλος, στην περιοχή Ινδίας-Ασίας-Ειρηνικού, η μάρκα συνεχίζει να επενδύει στην ενίσχυση της παρουσίας της. Τον Ιούνιο, η Junior έκανε το ντεμπούτο της στην Ιαπωνία, ενώ η κυκλοφορία της στην Αυστραλία είναι πλέον επικείμενη. Η μάρκα σύντομα θα κυκλοφορήσει στη Μαλαισία και την Ταϊβάν, σηματοδοτώντας μια νέα φάση επέκτασης για την περιοχή. Εν αναμονή αυτών των εξελίξεων, η απόδοση του πρώτου εξαμήνου σημείωσε μικρή πτώση. Στην Κίνα, η απόδοση παραμένει σταθερή σε σύγκριση με το 2024.

Η ανάπτυξη της Alfa Romeo οφείλεται στην Junior: στους λίγους μήνες από την κυκλοφορία της σε 38 χώρες, έχει ήδη ξεπεράσει τις 45.000 παραγγελίες, το 17% των οποίων αφορά την πλήρως ηλεκτρική έκδοση. Η Junior διατίθεται στις εκδόσεις Elettrica Veloce 280 ίππων, Elettrica 156 ίππων και Ibrida 145 ίππων, με την τελευταία να διατίθεται και σε έκδοση Q4, ως η πιο ολοκληρωμένη απάντηση στην κατηγορία που κατάφερε να επανερμηνεύσει το πνεύμα της μάρκας με έναν συμπαγή και προσιτό τρόπο. 

Η Tonale συνεχίζει επίσης να παίζει στρατηγικό ρόλο στη γκάμα της Alfa Romeo και παραμένει σημείο αναφοράς στο τοπίο των Premium C-SUV, χάρη στην ισορροπία μεταξύ σπορτίφ στυλ, απόδοσης και προηγμένων τεχνικών προδιαγραφών. Θετικά αποτελέσματα σημειώθηκαν και για τις Giulia και Stelvio, οι οποίες συνεχίζουν να ενσαρκώνουν την ουσία του σπορτίφ στυλ της Alfa Romeo στις αντίστοιχες κατηγορίες τους.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

Απόρρητο
v