Renault Rafale E-Tech 4x4 300 ίπποι: Έως και 100 χλμ. σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία

Το plug-in υβριδικό Rafale E-Tech 4x4 αποδίδει 300 ίππους, προσφέρει έως 100 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας και στοχεύει αγοραστές leasing με τιμή κάτω από 40.000 ευρώ.

Renault Rafale E-Tech 4x4 300 ίπποι: Έως και 100 χλμ. σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία

Το Renault Rafale εκπροσωπεί την γαλλική μάρκα στη κατηγορία των SUV D. «Rafale» στα γαλλικά σημαίνει ριπή ανέμου, ενώ παραπέμπει ταυτόχρονα και στην αεροναυπηγική, που αποτέλεσε σημαντικό κομμάτι στην ιστορία της Renault. Το Caudron-Renault Rafale, που πέταξε σημειώνοντας ρεκόρ ταχύτητας με 445 χλμ./ώ. το 1934, είναι ένα μόνο παράδειγμα.

Το ανανεωμένο Renault Rafale διαθέτει τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες στον τομέα της συνδεσιμότητας, ενώ για την κατασκευή του χρησιμοποιούνται ευρέως και ανακυκλωμένα υλικά.

Η έκδοση ειδικών προδιαγραφών Rafale E-Tech 4x4 300 ιππων, δημιουργήθηκε με στόχο να απογειώσει την αίσθηση της οδηγικής απόλαυσης, ενώ διαθέτει τεχνολογικές καινοτομίες ικανές να του εξασφαλίσουν μία περίοπτη θέση στον κόσμο των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, χάρη και στο νέο κινητήριο σύνολο των 300 ίππων, της έκδοσης E-Tech 4x4. Πρόκειται για μια πρόταση που απευθύνεται για σε υποψήφιους αγοραστές που επιλέγουν την χρονομίσθωση, μέσω των εταιρειών leasing καθώς η τιμη ΛΤΠΦ είναι κάτω απο τα 40.000 ευρω.

Coupe SUV

Το ελαφρώς ανασηκωμένο αμάξωμα τύπου fastback, κατατάσσει το Rafale στην κατηγορία των coupe SUV. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου αντανακλά ζωντάνια και σπορ χαρακτήρα. Εχει μήκος 4,71 μ. και πλάτος 1,86 μ., διαστάσεις που το τοποθετούν στην καρδιά του segment D, ενώ τo ύψος των 1,61 μ., το τοποθετεί αναμφισβήτητα ανάμεσα στα σπορ-SUV. Το μεγάλο μεταξόνιο (2,74 μ.) και η γραμμή της οροφής που χαμηλώνει σταδιακά καθώς πλησιάζει το πίσω τζάμι, συμβάλλουν ώστε να δημιουργείται άφθονος χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.

Το πίσω παρμπρίζ έχει κλίση 17 μοίρες, κάτι που βοηθά στην αεροδυναμική απόδοση, ενώ καθιστά περιττή την ύπαρξη του πίσω υαλοκαθαριστήρα, γεγονός που διατηρεί καθαρή τη σχεδιαστική γραμμή του αυτοκινήτου.

Το φαρδύ μετατρόχιο εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο σταθερότητας και τονίζει ακόμα περισσότερο την εικόνα του πλάτους, τόσο από την κάθετη (οι τροχοί εξέχουν ελάχιστα), όσο και από την οριζόντια προοπτική (καθώς οι 20άρηδες τροχοί γεμίζουν τους θόλους).

Μόνιμα ενεργή τετρακίνηση

Η έκδοση υψηλών επιδόσεων Rafale E-Tech 4x4 300 ίππων, χάρη στο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης προσφέρει τα καλύτερα και των δύο κόσμων, ICE και ηλεκτρικού, με προτίμηση στην καθημερινή ηλεκτρική οδήγηση. Είναι κάτι περισσότερο από ένα σύστημα κίνησης υψηλών επιδόσεων. Eίναι εξαιρετικά αποδοτικό, με αυτονομία έως και 1.000 χλμ. (WLTP). Με την προσθήκη του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, η ναυαρχίδα της μάρκας αποκτά μια μόνιμα ενεργή τετρακίνηση. Εξοπλισμένο με τα καλύτερα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας και συστήματα ασφαλείας, βελτιστοποιεί επίσης την πρόσφυση και το κράτημα στο δρόμο σε όλες τις συνθήκες.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης βασίζεται στο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης E-Tech 200 ίππων, με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μιας επαναφορτιζόμενης μπαταρίας με σημαντική χωρητικότητα 22 kWh. Αυτό δίνει στο Rafale αυτονομία έως και 100 χλμ. σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία (WLTP).

Τρεις ηλεκτροκινητήρες

Διαχειριζόμενος από την τεχνολογία E-Tech, ο κινητήρας καύσης συνεργάζεται με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και την μπαταρία για να αποδώσει συνολική ισχύ 300 ίππων. Η διαχείριση ενέργειας βελτιστοποιείται συνεχώς για αναλογία απόδοσης/απόδοσης στο ίδιο επίπεδο με την καλύτερη. Το Rafale E-Tech 4x4 300 ίππων προσφέρει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου WLTP 0,7 λίτρα/100 χλμ., μέση εργοστασιακή κατανάλωση 5,8 λίτρα /100 χλμ. ακόμη και όταν η μπαταρία είναι άδεια, χάρη στην απόδοση του κινητήρα καύσης και την υψηλή χωρητικότητα της μπαταρίας.

Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης

Κάτω από το καπό, ο 3κύλινδρος κινητήρας 1.2 διαθέτει νέο υπερσυμπιεστή, αυξάνοντας την ισχύ στους 150 ίππους (σε σύγκριση με τους 130 ίππους για την έκδοση E-Tech 200 ίππων) και τη ροπή στα 230 Nm (σε σύγκριση με 205 Nm). Το κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη αναθεωρήθηκε κατάλληλα και να ανταποκρίνεται στις νέες απαιτήσεις.

Ο κινητήρας καύσης συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο κύριους και έναν δευτερεύοντα) με συνολική ισχύ 300 ίππων: Τον κύριο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, που αναπτύσσει ισχύ 50 kW (70 ίππους) και ροπή 205 Nm. Τον δεύτερο κύριο ηλεκτροκινητήρα, μόνιμα συνδεδεμένο στον πίσω άξονα, που αναπτύσσει ισχύ 100 kW (136 ίππους) και ροπή 195 Nm. Τον δευτερεύοντα ηλεκτροκινητήρα HSG (High-voltage Starter Generator) που αναπτύσσει ισχύ 25 kW (34 ίππους) και ροπή 50 Nm

Για μια δυναμική εμπειρία οδήγησης, ο κινητήρας και οι κινητήρες συνεργάζονται για να απελευθερώσουν πλήρως τις δυνατότητες του οχήματος, με τα επίπεδα απόδοσης να είναι τα εξής: 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα (σε σύγκριση με 8,9 δευτερόλεπτα για το υβριδικό E-Tech 200 ίππων). 80 έως 120 χλμ./ώρα σε 4 δευτερόλεπτα (σε σύγκριση με 5,6 δευτερόλεπτα για το υβριδικό E-Tech 200 ιππων). 1.000 μέτρα από στάση σε 26,9 δευτερόλεπτα.

Οι δύο κύριοι κινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 22 kWh/400V για ηλεκτρική οδήγηση. Ο δευτερεύων ηλεκτροκινητήρας HSG (High-voltage Starter Generator) θέτει σε λειτουργία τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ελέγχει τις αλλαγές ταχυτήτων στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και βοηθά στη φόρτιση της μπαταρίας.

Για μέγιστη ισχύ φόρτισης 7,4 kW (32A), μια πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας διαρκεί: 2 ώρες και 10 λεπτά για 0 έως 80%. 2 ώρες και 55 λεπτά. για 0 έως 100%.

Πρόκειται για μια πρόταση που απευθύνεται για σε υποψήφιους αγοραστές που επιλέγουν την χρονομίσθωση, μέσω των εταιρειών leasing, καθώς η τιμη ΛΤΠΦ είναι κάτω απο τα 40.000 ευρω.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

Απόρρητο
v