Η Lexus αξιοποιεί το hardware και το software
Η Lexus ενισχύει τον ρόλο της ως πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά οχήματα, παρουσιάζοντας το νέο RZ με τεχνολογίες όπως το steer-by-wire και το Interactive Manual Drive.

Η Lexus ενισχύει τον ρόλο της ως πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά οχήματα, παρουσιάζοντας το νέο RZ με τεχνολογίες όπως το steer-by-wire και το Interactive Manual Drive.
Η Lexus, ως ηγέτιδα δύναμη στην τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων, λανσάρει καινοτόμα συστήματα οδήγησης στην ευρωπαϊκή αγορά.
Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV Lexus RZ διαθέτει σύστημα steer-by-wire, καθώς και σύστημα χειροκίνητης αλλαγής εικονικών ταχυτήτων Interactive Manual Drive.
Δύο σημαντικές καινοτομίες:
Το σύστημα steer-by-wire και το Interactive Manual Drive, με το δεύτερο να βασίζεται σε λογισμικό που αναπαράγει την εμπειρία χειροκίνητων αλλαγών ταχυτήτων. Οι δύο αυτές τεχνολογίες καταδεικνύουν πώς η Lexus συνδυάζει προηγμένο hardware και καινοτόμο software, υλοποιώντας τις φιλοδοξίες της για ανάπτυξη οχημάτων που βασίζονται στο λογισμικό.
Βήματα εξέλιξης
Το νέο RZ έχει εξελιχθεί σε όλους τους τομείς, ενισχύοντας τον ρόλο της Lexus στις τεχνολογίες ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία και προσφέροντας καινοτομία και ενθουσιασμό στην οδηγική εμπειρία.
Είναι το πρώτο μοντέλο που διαθέτει το νέο σύστημα steer-by-wire της Lexus.
Αυτό προσφέρει εύκολο, ομαλό και διαισθητικό έλεγχο, με δυνατότητα εύρους γωνίας διεύθυνσης περίπου 200 μοιρών από άκρη σε άκρη.
Χειροκίνητη αλλαγή εικονικών ταχυτήτων
Ντεμπούτο κάνει επίσης το νέο σύστημα Interactive Manual Drive της Lexus. Πρόκειται για μια τεχνολογία χειροκίνητης αλλαγής εικονικών ταχυτήτων, που θα είναι διαθέσιμη στο RZ 550e F Sport — την κορυφαία έκδοση υψηλών επιδόσεων της νέας σειράς. Ο οδηγός χρησιμοποιεί τα paddles σαν να χειρίζεται ένα μηχανικό κιβώτιο οκτώ σχέσεων, ενισχύοντας τη δυναμική απόδοση του συστήματος τετρακίνησης.
Η Lexus έχει προχωρήσει σε αναβαθμίσεις του έξυπνου συστήματος τετρακίνησης DIRECT4. Με το πίσω eAxle να προσφέρει ισχύ συγκρίσιμη με αυτή του εμπρόσθιου, επιτυγχάνεται μεγαλύτερη ευελιξία στην κατανομή της ισχύος μεταξύ εμπρός και πίσω.
Αυξημένη αυτονομία
Η πλήρης αναθεώρηση του συστήματος ηλεκτροκίνησης του RZ περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου με αυξημένη χωρητικότητα 77,0 kWh, η οποία προσφέρει επιπλέον αυτονομία έως και 100 χλμ. (ανάλογα με την έκδοση και την τελική πιστοποίηση). Επιπλέον, η νέα λειτουργία προετοιμασίας της μπαταρίας και ο ισχυρότερος ενσωματωμένος φορτιστής 22 kW συμβάλλουν στη μείωση του χρόνου φόρτισης.
Η Lexus έχει ενισχύσει περαιτέρω το σύστημα τετρακίνησης DIRECT4. Με την αυξημένη ισχύ του πίσω eAxle, επιτυγχάνεται καλύτερη κατανομή ροπής εμπρός/πίσω, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την πρόσφυση, και προσφέροντας ανώτερη οδηγική απόλαυση.
Το νέο Lexus RZ θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2025.