Ανανάς-dating: Απορίες για το νέο trend

Ναι, εντάξει. Πήγες στο σούπερ μάρκετ και έβαλες τον ανανά στο καρότσι. Τους δύσμοιρους υπαλλήλους αναρωτιόμαστε αν τους σκέφτηκε κανείς.

Ανανάς-dating: Απορίες για το νέο trend

Μια από τις πιο τρελές αλλά και άκακες ειδήσεις των τελευταίων ημερών έρχεται από την Ισπανία, όπου διάφορα άτομα έχουν ξεκινήσει ένα trend στο TikTok όπου πηγαίνουν σε καταστήματα γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ σε συγκεκριμένες ώρες, βάζουν έναν ανανά στο καρότσι τους και περιφέρονται στους διαδρόμους για να βρούνε ταίρι – κάποιο άτομο που έχει επίσης ανανά στο καρότσι του. 

Και αν είπαμε άκακες, το παίρνουμε πίσω. Ήδη έχει μπλέξει η αστυνομία, με κόσμο να απομακρύνεται με την βία και δύσμοιρους υπαλλήλους να μαζεύουν παρατημένους ανανάδες από όλο το μαγαζί λίγο πριν το κλείσιμο.

Αυτό ήταν. Αυτή ήταν η είδηση.

Αλλά δεν μπορούμε να το αφήσουμε εκεί επειδή, όπως είπαμε, ακούγεται άκακο. Χαριτωμένο. Τόσο άκακο και χαριτωμένο που το βλέπουμε πολύ πιθανό να εμπνεύσει ανάλογες κινήσεις προς Κυψέλη μεριά. (Και αν νιώθεις ότι γινόμαστε κακοί με την Κυψέλη, μπες οποιαδήποτε ώρα της ημέρας στα δύο σούπερ μάρκετ που είναι πιο ψηλά στην Αγίου Μελετίου, κόψε και σύγκρινε φάτσες που κυκλοφορούν και μετά έλα να μας πεις ότι δεν πρόκειται για κάποιου είδους wannabe ταξικό νυφοπάζαρο. Έλα, σε περιμένουμε.)

Ας πιάσουμε λοιπόν όλα τα πράγματα που θα πάνε στραβά όταν αναπόφευκτα αρχίσουμε κι εδώ να κυνηγάμε το trend.

Τα ελληνικά σούπερ μάρκετ δεν έχουν τόσο μεγάλους διαδρόμους
Εκτός κι αν πας στα μεγάλα, τα κεντρικά, που είναι πολύ πιθανό να δεις ανθρώπους να το κάνουν. Επειδή δεν πάνε εκεί για ψώνια, δεν θα έχουν κουβάλημα μετά. Που σημαίνει ότι δυνητικά τα συνοικιακά σούπερ μάρκετ θα έχουν ένα χρονικό παράθυρο άνεσης, αλλά αυτό είναι κάτι που θα σκεφτεί ο καθένας και θα προσπαθήσει να το εκμεταλλευτεί. Άρα στο τέλος δεν θα μείνει ικανοποιημένος κανείς.

Ο ανανάς είναι ήδη σύμβολο για άλλο πράγμα
Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν πρέπει να ακολουθούμε trends από το TikTok: Δημιουργούνται από άτομα που έχουν ανάγκη για προσοχή, αλλά όχι την αναγκαία πολιτισμική ευθύνη για να στηρίξουν αυτή την προσοχή. Επειδή η τυχαία Ισπανίδα ινφλούενσερ που ξεκίνησε αυτή την αηδία θα έπρεπε να ψάξει ότι ο ανανάς είναι ήδη κωδικός για τους swingers και να βρει κάτι δικό της. Που μας πηγαίνει στο επόμενο βήμα...

...ο κόσμος που κάνει κάτι τέτοιο δεν καταλαβαίνει την ειρωνεία;
Αν ο σκοπός μιας τέτοιας κίνησης είναι να σπάσουμε για τα καλά ότι κατάλοιπο εγκλεισμού έχει μείνει από την πανδημία και ό,τι ψυχικές παθήσεις μάς έχει αφήσει μαζικά η χρήση dating apps, δεν θα ήταν καλύτερα να το κάνουμε έξω απ’ το πλαίσιο ενός TikTok challenge; Θέλω πραγματικά να αυτοκτονήσω επειδή έγραψα αυτές τις γραμμές, αλλά δεν μπορώ να το κάνω, επειδή υπάρχουν κι άλλες παράγραφοι.

Οι κινηματογραφικές στιγμές στην αληθινή ζωή δεν μπορούν να είναι σκηνοθετημένες
Το να διασταυρωθούν τα βλέμματά σας στο διάδρομο με τα τυριά και να καταλήξετε να λέτε αστειάκια στην ουρά του ταμείου είναι ΜΕΪΤΖΟΡ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ. Σε φάση οκέι, θα κερδίζετε κάθε διαγωνισμό “Πώς γνωριστήκατε;” σε κάθε πάρτι που θα πάτε. Αν όμως σε αυτή την ιστορία υπάρχει κι ένα “…επειδή είχα στήσει καρτέρι μιάμιση ώρα στο σούπερ μάρκετ” που πρέπει να κρυφτεί για λόγους κοινωνικής ντροπής (που θα κρυφτεί, εδώ ακόμα οι περισσότεροι δεν λένε ότι γνωρίστηκαν στο Τίντερ), να το βράσουμε. Έτσι ζούμε όλοι κινηματογραφικές στιγμές, με την ίδια λογική που αν ένα εκατομμύριο μαϊμούδες κάτσει σε ένα εκατομμύριο γραφομηχανές, όλο και κάποια θα γράψει Σαίξπηρ.

Ή, αν είχες απέναντί σου ένα άτομο που τα λέει πιο ωμά, κάπως θλιβερό. Ή ψυχοπαθές.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v