Τα «έσπασαν » η Renault και η VW

Οι δύο εταιρείες δεν τα βρήκαν στην κατασκευή από κοινού ενός φθηνού αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου.

Τα «έσπασαν » η Renault και η VW

Δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν η Renault και η VW για να κατασκευάσουν από κοινού ένα μικρό, φθηνό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα μπορούσε να ανταγωνισθεί τα αντίστοιχα κινέζικα μοντέλα.

Η Volkswagen αποχώρησε από τις συνομιλίες με τη Renault και πλέον η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία θα αναπτύξει το δικό της μοντέλο, αναφέρει το Reuters.

Η Renault θα συνεχίσει να σχεδιάζει το δικό της ηλεκτρικό Twingo, που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2026.

Πρόσθετα προβλήματα

Η κατάρρευση των διαπραγματεύσεων δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα και στις δυο εταιρείες γιατί το κόστος για την σχεδίαση, εξέλιξη και κατασκευή ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι υψηλό. Επίσης, αυτή την περίοδο που οι αυτοκινητοβιομηχανίες τροφοδοτούν με μεγάλα κεφάλαια τόσο την ηλεκτροκίνηση όσο και τα μοντέλα με θερμικό κινητήρα, υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για μείωση των δαπανών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Λούκα ντε Μέο, είχε επιβεβαιώσει στη φετινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Φεβρουάριο, ότι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία βρισκόταν σε συνομιλίες με τη VW για να συνεργαστεί σε ένα ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο χαμηλού κόστους για την Ευρώπη.

Συζητήσεις και με άλλες μάρκες

Ο Λούκα ντε Μέο είπε επίσης ότι μιλούσε με άλλους πιθανούς συνεργάτες, χωρίς να τους κατονομάσει. Η Renault θα προχωρήσει στο έργο με ή χωρίς συνεργάτη, δήλωσε ο Λούκα ντε Μέο στην έκθεση της Γενεύης.

Η Renault σχεδιάζει να λανσάρει ένα νέο πλήρως ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο Twingo ήδη από το 2026 με τιμή στόχο κάτω από 20.000 ευρώ.

Κατασκευάζεται στην Ευρώπη

Η απάντηση της Renault στα χαμηλού κόστους EV από Ευρωπαίους αντιπάλους και νεοεισερχόμενους από την Κίνα θα είναι το Twingo επόμενης γενιάς, ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που κατασκευάζεται στην Ευρώπη με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Λούκα ντε Μέο.

Η Renault περιέγραψε το νέο Twingo ως ένα «κατάλληλο για χρήση αστικό όχημα» με μηνιαίο κόστος μικρότερο από 100 ευρώ και «καλύτερη στην κατηγορία» κατανάλωση ενέργειας 10 κιλοβατώρες ανά 100 χλμ., 50% καλύτερο από τα τρέχοντα μικρά EV.

Το Twingo θα μπορούσε να κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Renault στο Novo Mesto της Σλοβενίας, το οποίο κατασκευάζει το τρέχον Twingo σε εκδόσεις με μπαταρία και κινητήρα εσωτερικής καύσης και το μικρό αυτοκίνητο Clio. Το εργοστάσιο παρήγαγε επίσης το Smart ForFour, ένα μοντέλο αδελφό του Twingo.

Εμπειρία στα επιτυχημένα αυτοκίνητα πόλης

Ο Λούκα ντε Μέο έχει εμπειρία στην κυκλοφορία επιτυχημένων αυτοκινήτων πόλης. Ως επικεφαλής της μάρκας Fiat τη δεκαετία του 2000, υποστήριξε την ανάπτυξη του 500, το οποίο ήταν στην αγορά σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητο από το 2007.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας VW, Τόμας Σέφερ, είχε δηλώσει προηγουμένως ότι είναι ανοιχτός σε συνεργασίες για να βοηθήσει στη μείωση της λιανικής τιμής ενός νέου μικρού EV κάτω από τα 20.000 ευρώ. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία υστερεί στη προσπάθεια να φέρει στην αγορά μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες σε παρόμοια τιμή με τα μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης, για να αποφύγει την απώλεια από κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων που στοχεύουν της αγορά της Ευρώπη με φθηνά EV.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v