Το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Peugeot 208 μειώνει την κατανάλωση βενζίνης

Η μείωση της κατανάλωσης βενζίνης είναι ένα ισχυρό πλεονέκτημα των ήπιων υβριδικών προτάσεων της Peugeot.

Το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Peugeot 208 μειώνει την κατανάλωση βενζίνης

Το ανανεωμένο Peugeot 208 εξοπλίζεται με ήπιο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα 48V. Οι νέες υβριδικές κινητήριες μονάδες με τον πολυβραβευμένο κινητήρα βενζίνης PureTech, προσφέρονται σε δύο εκδόσεις όσον αφορά την ισχύ με 100 είτε 136 ίππους. Συνδυάζονται με το ηλεκτρικό 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6.

Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές έως και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Στην οδήγηση σε αστικό περιβάλλον, τα 208 Hybrid 100 e-DCS6 και Hybrid 136 e-DCS6 μπορούν να κινηθούν περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Ηλεκτροκινητήρας 29 ίππων

Ειδικότερα, ο πολυβραβευμένος κινητήρας βενζίνης 1.2 PureTech, δεν είναι πλέον μόνος του για να αντιμετωπίσει το έργο της κίνησης του γαλλικού best seller, μήκους 4,055 μ. Προστέθηκε η διάταξη mild hybrid η οποία βασικά απαρτίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 29 ίππων και ροπής 55 Nm και μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 0,432 KWh.

Νέο είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (Dual Clutch System 6). Να σημειώσoυμε τις αναβαθμίσεις του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα 1.2, που για να επιτύχει βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση λειτουργεί με τον κύκλο Miller και φέρει turbo μεταβλητής γεωμετρίας. Η συνδυασμένη ενέργεια είναι ισχύς 100 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 205 Nm από τις 1.750 σ.α.λ.

Αμιγώς ηλεκτροκίνητο

Χάρη στη μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές έως και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Στην οδήγηση σε αστικό περιβάλλον, μπορεί να κινηθεί περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Ασφαλής και προβλέψιμη κίνηση

Η οδική συμπεριφορά εξακολουθεί να είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του γαλλικού μοντέλου. Ο συνδυασμός του υψηλής ακαμψίας πλαισίου, με τις νέες ρυθμίσεις των αναρτήσεων και το άψογο σύστημα διεύθυνσης εξασφαλίζουν ασφαλή και προβλέψιμη κίνηση. Το μοτέρ και το αυτόματο κιβώτιο λειτουργούν αρμονικά και ενισχύουν την αίσθηση της σύγχρονης κίνησης με χαμηλό επίπεδο θορύβου. Το αυτόματο κιβώτιο μειώνει σημαντικά την επιβάρυνση του οδηγού στην πόλη. Να τονίσουμε την ευελιξία του ανανεωμένου 208 και την ευκολία που παρέχει στη καθημερινή χρήση.

Σημαντικές αλλαγές

Το πρόγραμμα αναβάθμισης περιλαμβάνει και άλλες καίριες αλλαγές: Εντυπωσιακό highlight, με τη νέα υπογραφή της Peugeot μπροστά, νέα εμφάνιση εμπρός μέρους, ανασχεδιασμένη υπογραφή πίσω φωτιστικών σωμάτων, εντυπωσιακά νέα χρώματα, ζάντες νέας σχεδίασης, νέα εταιρική ταυτότητα, νέες και πιο κομψές υφασμάτινες ταπετσαρίες, ανανεωμένο και τεχνολογικά προηγμένο Peugeot i-Cockpit, νέα σχεδίαση για τον πίνακα οργάνων, μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 10’’, ανανεωμένο τιμόνι μικρής διαμέτρου κ.α.

Κινητήρες χωρίς υβριδική τεχνολογία

Το ανανεωμένο Peugeot 208 προσφέρεται και με δύο οικονομικούς και αποδοτικούς κινητήρες χωρίς υβριδική τεχνολογία:

- PureTech 75: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 ισχύος 75 ίππων, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.

₋ PureTech 100: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2. ισχύος 100 ίππων, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δυνατότητες πλήρους δικτύωσης

Διατίθεται πλέον με το σύστημα i-Connect στο βασικό του εξοπλισμό. Ελέγχεται από την κεντρική οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας των 10 ιντσών, η οποία είναι εύκολα προσαρμόσιμη, με λειτουργία multi-window με widget ή συντομεύσεις, εύκολη στη χρήση και με απόκριση όπως σε ένα smartphone. Είναι εύκολη η σάρωση στα διάφορα μενού από αριστερά προς τα δεξιά, από πάνω προς τα κάτω για refresh, ή ακόμα και με ένα πάτημα με 3 δάχτυλα για να εμφανιστεί η αρχική σελίδα των εφαρμογών.

Είναι εύκολη η επιστροφή ανά πάσα στιγμή στην αρχική σελίδα, πατώντας το πλήκτρο 'Αρχική σελίδα/HOME' στο κάτω μέρος της οθόνης.

Στο επάνω μέρος της οθόνης, ένα σταθερό banner εμφανίζει πληροφορίες για την εξωτερική θερμοκρασία, τον κλιματισμό, τη θέση στις σελίδες του widget, τα δεδομένα συνδεσιμότητας, τις ειδοποιήσεις και την ώρα.

Το σύστημα i-Connect προσφέρει δυνατότητες πλήρους δικτύωσης χάρη στη λειτουργία της ασύρματης αντιστοίχισης (Apple CarPlay/Android Auto), ενώ η εμπειρία είναι ακόμα πιο ολοκληρωμένη χάρη στο i-Connect Advanced που διαθέτει δικτυωμένη πλοήγηση TomTom υψηλής απόδοσης. Για ευκολότερη ανάγνωση, ο χάρτης εμφανίζεται σε ολόκληρη την οθόνη των 10 ιντσών.

Οι ενημερώσεις συστήματος πραγματοποιούνται χάρη στη λειτουργία "over the air". Στο i-Connect Advanced, οι φωνητικές εντολές ενεργοποιούνται με την αναγνώριση φυσικής ομιλίας, και η φράση "OK PEUGEOT" παρέχει πρόσβαση σε όλες τις εντολές που σχετίζονται με τις λειτουργίες του infotainment.

Η αρχική τιμή για το ανανεωμένο Peugeot 208 1.2 Hybrid 100 e-DCS6 με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού Active καθορίσθηκε στα 23.400 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v