Από 18.990 ευρώ το Seat Arona

Με το νέο προωθητικό πρόγραμμα για το μοντέλο, προσφέρονται σημαντικές μειώσεις τιμών έως και 1.000 ευρώ ανάλογα με την έκδοση, ενώ συνεχίζεται το επιπρόσθετο όφελος των 500 ευρώ για όλες τις εκδόσεις.

Από 18.990 ευρώ το Seat Arona

Η Seat υποστηρίζει την εμπορική καριέρα του Β-SUV Arona, με ενέργειες που αποσκοπούν σε μειωμένες τιμές έως και 1.000 ευρώ και επιπλέον όφελος 500 ευρώ για όλες τις εκδόσεις.

Επίσης, ανακοίνωσε και εναλλακτικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα με μηνιαία δόση 211 ευρώ.

Με το νέο προωθητικό πρόγραμμα, προσφέρονται σημαντικές μειώσεις τιμών έως και 1.000 ευρώ ανάλογα με την έκδοση, ενώ παράλληλα συνεχίζεται το επιπρόσθετο όφελος των 500 ευρώ για όλες τις εκδόσεις του Arona στις τιμές του νέου τιμοκαταλόγου.

Το Seat Arona, έχει πλέον ακόμη καλύτερο δείκτη στην αξιολόγηση του στοιχείου value for money. Ουσιαστικά αποτελεί μια από τις πλέον προσιτές προτάσεις στην ανταγωνιστική  κατηγορία των Β-SUV.

Το ισπανικό μοντέλο Arona, που αξιοποιεί την τεχνολογία του γκρουπ VW, συνδυάζει την οικονομία με τις επιδόσεις, τους χώρους και την ασφάλεια, ενώ αν ο υποψήφιος αγοραστής επιθυμεί μπορεί να το αποκτήσει εναλλακτικά και με προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με τη VW Financial Services με επιτόκιο από 3,9% και μηνιαία δόση 211 ευρώ/μήνα.

Επιπρόσθετα, εξακολουθεί να παραμένει σε ισχύ το προωθητικό πρόγραμμα και για το Ibiza με όφελος 500 ευρώ για όλες τις εκδόσεις του και με την αρχική τιμή εκκίνησης να διαμορφώνεται στα 15.990 ευρώ.

5 αστέρια στην αυστηρότερη αξιολόγηση ασφαλείας του Euro NCAP

Τα Seat Ibiza και Seat Arona κατέκτησαν 5 αστέρια στην αυστηρότερη αξιολόγηση ασφαλείας του Euro NCAP. Και τα δύο μοντέλα επιτυγχάνουν την υψηλότερη βαθμολογία με πλήθος αναβαθμίσεων ώστε να ανταποκριθούν στην πιο απαιτητική διαδικασία δοκιμών. Ολόκληρη η γκάμα των μοντέλων Seta έχει  βαθμολογία 5 αστέρων Euro NCAP.

Το Ibiza και το Arona διατηρούν την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας 5 αστέρων στο Euro NCAP.

Οι δοκιμές έχουν γίνει πιο αυστηρές και περιλαμβάνουν τώρα την εισαγωγή ενός κινούμενου εμποδίου στη δοκιμή μετωπικής σύγκρουσης κινούμενου αυτοκινήτου, που αντικαθιστά τη δοκιμή εμποδίου μέτριας μετατόπισης με παραμόρφωση. Αυτό βοηθά το Euro NCAP να αξιολογήσει την προστασία των επιβατών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο συνεισφέρουν οι κατασκευές του μπροστινού τμήματος των αυτοκινήτων. Προσθέστε σε αυτό τις ενημερωμένες πλευρικές κρούσεις για να συμπεριληφθούν προσαρμογές στην ταχύτητα δοκιμής κοντά στο εμπόδιο και στην προστασία μάζας και μακρινής πρόσκρουσης, εστιάζοντας στην προστασία του οδηγού και στην πιθανή αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και συνοδηγού στο μπροστινό κάθισμα.

Η ισπανική μάρκα πέτυχε στην αξιολόγηση ασφάλειας του Euro NCAP, ακόμη και με πιο αυστηρές δοκιμές, ακολουθώντας μια εξελικτική προσέγγιση στις παθητικές και ενεργητικές τεχνολογίες των Ibiza και Arona.

Εκτός από τον υπάρχοντα εξοπλισμό που διαθέτουν ήδη τα οχήματα,  και τα δύο αναβαθμίστηκαν για να περιλαμβάνουν επιπλέον τροποποιήσεις στο αμάξωμα: η επανασχεδιασμένη δομή του μπροστινού άκρου προσαρμόστηκε για το νέο Mobile Progressive Deformable Barrier head-on crash, ενώ έγιναν και δομικές ενισχύσεις για προστασία από πλευρική πρόσκρουση.

Τα συστήματα συγκράτησης των οχημάτων ενημερώθηκαν επίσης για να ενσωματώσουν τις μπροστινές ζώνες ασφαλείας με διπλό προεντατήρα, ενώ στο πίσω μέρος περιλαμβάνεται επίσης μια υπενθύμιση ζώνης ασφαλείας. Επιπλέον σχεδιάστηκε ένας νέος αερόσακος συνοδηγού και το εσωτερικό έγινε ακόμα πιο ασφαλές.

Τόσο το Ibiza όσο και το Arona ενσωματώνουν πλέον τη νέα τεχνολογία κάμερας στον στάνταρ εξοπλισμό καθώς και την τεχνολογία Lane Assist. Επιπλέον, το ενσωματωμένο λογισμικό ραντάρ έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να περιλαμβάνει αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, συμβάλλοντας στην προστασία των ευάλωτων χρηστών του δρόμου.

Το Ibiza σημείωσε υψηλή βαθμολογία σε κάθε τομέα που δοκιμάστηκε: Ενήλικος Επιβάτης 83%, Παιδί Επιβάτης 82%, Ευάλωτος Χρήστης Δρόμου 66% και Υποβοήθηση Ασφάλειας 70%.

Το Arona πέτυχε επίσης υψηλές βαθμολογίες: Ενήλικος Επιβάτης 83%, Παιδί Επιβάτης 83%, Ευάλωτος Χρήστης Δρόμου 65% και Υποβοήθηση Ασφάλειας 70%.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v