Νέα Alfa Romeo Junior: Η νέα πρόκληση για τους Alfisti

Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo συνδυάζει το ιταλικό στιλ με ό,τι πιο προηγμένο υπάρχει στους τομείς της άνεσης και της σπορ δυναμικής.

Νέα Alfa Romeo Junior: Η νέα πρόκληση για τους Alfisti

Η νέα Alfa Romeo Junior, που αρχικά ονομάστηκε Alfa Romeo Milano, σχεδιάστηκε τόσο για να ικανοποιήσει τους απανταχού Alfisti όσο και για να εμπνεύσει την επόμενη γενιά τους.

Χάρη στην υψηλή αεροδυναμική απόδοση και το χαμηλό βάρος της, η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo επιτυγχάνει μέση αυτονομία 410 χλμ. στην έκδοση των 156 ίππων, ενώ αγγίζει τους 240 ίππους στην κορυφαία Veloce που διαθέτει πολλές μηχανολογικές βελτιώσεις.

Mild hybrid 48V

Η γκάμα διαθέτει επίσης 48V υβριδική έκδοση με 136 ίππους και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων με χειροκίνητη λειτουργία, ενώ θα ακολουθήσει επιλογή με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και την ονομασία Q4. Προστίθεται στη δημοφιλή κατηγορία των B-SUV.

Συνδυάζει το ιταλικό στιλ με ό,τι πιο προηγμένο υπάρχει στους τομείς της άνεσης, της συνδεσιμότητας και της σπορ οδηγικής δυναμικής, καλωσορίζοντας παράλληλα την πιο σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα του φημισμένου Centro Stile. Κόμπακτ διαστάσεις αμάξωμα με μήκος 4,17 μ., πλάτος 1,78 μ. και ύψος 1,5 μ.

Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25”

Σημαντική είναι η παρουσία του ψηφιακού και πλήρως διαμορφώσιμου πίνακα οργάνων των 10,25”. Εκεί προβάλλονται όλες οι πληροφορίες και οι ρυθμίσεις που αφορούν στην οδήγηση, ενώ η πληροφόρηση συμπληρώνεται από την οθόνη του infotainment που έχει διαγώνιο επίσης 10,25” και είναι τοποθετημένη στο ταμπλό. Το interface βασίζεται σε widgets και διαδραστικά γραφικά που διαμορφώνονται πανεύκολα μέσω λογικής Drag and Drop προκειμένου ο κάθε χρήστης να προσαρμόζει το σύστημα στα μέτρα του και να χτίζει τη δική του homepage.

Στιβαρά και ελαφριά μπάκετ καθίσματα της Sabelt με ενσωματωμένο προσκέφαλο.

Cable organizer

Παρά τις κόμπακτ διαστάσεις της έχει άνετους χώρους επιβατών και εκείνος για τις αποσκευές φτάνει στα 400 λίτρα, εύκολη φόρτωση χάρη στην ηλεκτρική πόρτα με την handsfree λειτουργία. Σημαντικό στοιχείο είναι επίσης το πρωτοεμφανιζόμενο cable organizer, ένας ειδικός χώρος για την εύκολη αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης των ηλεκτρικών εκδόσεων.

Διαθέτει επίσης πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης. Σε αυτά περιλαμβάνονται η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 καθώς και οι αισθητήρες παρκαρίσματος 360ο που μαζί με την πίσω κάμερα 180ο επιβλέπουν τον περιβάλλοντα χώρο για λογαριασμό του ημιαυτόματου συστήματος παρκαρίσματος.

Veloce

Η έκδοση Veloce διαθέτει ειδικές βελτιώσεις στον μηχανολογικό τομέα: Με λόγο 14,6:1 το τιμόνι της είναι το πιο γρήγορο της κλάσης και το εμπρός σύστημα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ακρίβεια. Επιπλέον, σε σχέση με την έκδοση των 156 ίππων η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 25 χιλ., οι αντιστρεπτικές ράβδοι έχουν αναθεωρημένη σκληρότητα για να εξασφαλίζουν κορυφαίο κράτημα σε συνεργασία με τις 20αρες ζάντες και τα ειδικά εξελιγμένα ελαστικά, ενώ το Torsen μηχανικό μπλοκέ διαφορικό φροντίζει για την τέλεια κατανομή της ροπής. Όσο για τα φρένα, χάρη στους τεράστιους εμπρός αεριζόμενους δίσκους των 380 χιλ. και τις μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες, η επιβράδυνση στέκεται με συνέπεια στο ύψος των περιστάσεων.

Advanced Efficiency

Το Alfa DNA διαμορφώνει τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου ανάλογα με τα εκάστοτε ζητούμενα του οδηγού. Στην επιλογή Dynamic η χαρτογράφηση στην υποβοήθηση του τιμονιού και την απόκριση του γκαζιού δίνει προτεραιότητα στις κορυφαίες επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση, χωρίς να ζημιώνει την καθημερινή ευχρηστία. Η επιλογή Natural είναι η ενδεδειγμένη για την καθημερινή χρήση συνδυάζοντας το σπορ με το άνετο και το οικονομικό, ενώ η Advanced Efficiency σημαίνει τη μέγιστη αποδοτικότητα. Ένα ακόμα πρόγραμμα με την ονομασία “Q4” είναι αποκλειστικότητα των τετρακίνητων υβριδικών εκδόσεων και ρυθμίζει το σύστημα κίνησης ώστε να μεγιστοποιεί την πρόσφυση σε ολισθηρούς δρόμους.

Η έκδοση Elettrica υιοθετεί ηλεκτρικό σύστημα τελευταίας γενιάς, με σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα τεχνολογίας Hybrid Synchronous και νέα μπαταρία ιόντων λιθίου. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις με 156 και 240 ίππους.Σε κάθε περίπτωση η μπαταρία έχει χωρητικότητα 54 kWh και χαρακτηρίζεται από την υψηλή ενεργειακή πυκνότητα.

Για την έκδοση των 156 ίππων η μέση αυτονομία ανέρχεται στα 410 χλμ. κατά WLTP, ενώ σε αστικό περιβάλλον μπορεί να αγγίξει τα 590 χλμ. Πολύ γρήγορη είναι και η φόρτιση που υποστηρίζει έως 100 kW στο συνεχές ρεύμα, κάτι που σημαίνει λιγότερο από 30’ για αναπλήρωση από το 10 έως 80% της ενέργειας.

Ακόμα δύο εκδόσεις διατίθενται με υβριδικό σύστημα: Η πρώτη διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς ενώ η δεύτερη με την ονομασία Q4 είναι τετρακίνητη και θα λανσαριστεί σε δεύτερο χρόνο. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.2 που αποδίδει 136 ίππους, υιοθετώντας κορυφαία τεχνολογία όπως τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) και λειτουργία στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller.

Το ηλεκτρικό σκέλος του συστήματος αποτελείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ηλεκτροκινητήρα 21 kW που βρίσκεται τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 6 σχέσεις, μαζί με τη μονάδα του inverter και του κεντρικού ελέγχου.

Στο λανσάρισμά της θα διατεθεί στην ηλεκτρική έκδοση των 156 ίππων και την υβριδική των 136 ίππων με κίνηση εμπρός.

Καλύπτεται από 4ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και αντίστοιχης διάρκειας οδική βοήθεια. Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στην Ελλάδα στο τέλος του καλοκαιριού.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v