Από 35.700 ευρώ το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer

Το μεσαίου μεγέθους crossover μηδενικών ρύπων είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα.

Από 35.700 ευρώ το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer

Η Ford, πρόσθεσε στη γκάμα της το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Explorer, το οποίο ανήκει στη κατηγορία των μεσαίου μεγέθους crossover μηδενικών ρύπων. Η νέα πρόταση για την κινητικότητα μηδενικών ρύπων με υψηλά χαρακτηριστικά προορίζεται για ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Έχει σχεδιαστεί στην Ευρώπη με γνώμονα τις ανάγκες των καταναλωτών της Γηραιάς ηπείρου και παράγεται στο αναβαθμισμένο εργοστάσιο της μάρκας στη Κολωνία της  Γερμανίας.

Απρόσκοπτη συνδεσιμότητα

Το νέο EV έρχεται να εγκαινιάσει μια νέα εποχή για την εταιρεία, προσφέροντας ένα προηγμένο πακέτο που ξεχωρίζει μεταξύ άλλων για τους κορυφαίους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, την απρόσκοπτη συνδεσιμότητα νέας γενιάς και τις υψηλές  επιδόσεις του.

Ταυτόχρονα, εκτός από την φουτουριστική εξωτερική σχεδίαση, διακρίνεται για τα κορυφαία επίπεδα πρακτικότητας, την πολυτέλεια, τον πλούσιο εξοπλισμό, τις κορυφαίες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού αλλά και τις δυνατότητες που εξασφαλίζει στους οδηγούς στους τομείς της φόρτισης και της αυτονομίας.

Αποδοτικοί ηλεκτροκινητήρες

Το νέο Ford Explorer είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα σε εκδόσεις με μπαταρία Εκτεταμένης Χωρητικότητας (Extended Range) είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς (RWD), είτε με τετρακίνηση (AWD), μέσω της χρήσης αποδοτικών ηλεκτροκινητήρων σταθερού μαγνήτη. Αργότερα μέσα στη χρονιά, η γκάμα θα εμπλουτιστεί με εκδόσεις με μπαταρία τυπικής χωρητικότητας (Standard Range).

Η πισωκίνητη έκδοση RWD του νέου Ford Explorer αποδίδει μέγιστη ισχύ 286 ίππων και άμεσα διαθέσιμη ροπή 545 Nm, ενώ στην τετρακίνητη AWD οι αντίστοιχες τιμές απόδοσης είναι 340 ίπποι και 684 Nm. Κορυφαίες είναι και οι επιδόσεις, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 6,4΄΄ για την έκδοση RWD και 5,3΄΄ για την έκδοση AWD.

Αυτονομία έως 602 χλμ.

Εξοπλίζεται με ένα προηγμένο ηλεκτρικό κύκλωμα που υποστηρίζει κάθε είδους φόρτιση τόσο σε εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), όσο και σε συνεχές (DC). Σε ταχυφορτιστή DC υψηλής ισχύος, η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να φορτιστεί από 10% σε 80% σε μόλις 26 λεπτά για τις εκδόσεις AWD, ενώ με μια πλήρη φόρτισή της η έκδοση RWD είναι σε θέση να επιτύχει αυτονομία έως και 602 χλμ.

Προγραμματισμός φόρτισης

Πληροφορίες για τη φόρτιση και την αυτονομία διατίθενται με χρήση της εφαρμογής FordPass, μέσω της οποίας οι οδηγοί να μπορούν να προγραμματίζουν τη φόρτιση τις ώρες που επιθυμούν ώστε να εκμεταλλεύονται ευνοϊκά τιμολόγια (για παράδειγμα τις νυχτερινές ώρες) φροντίζοντας παράλληλα η φόρτιση να είναι τέτοια ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη ολοκλήρωση των προσεχών ταξιδιών τους.

Pre-conditioning

Επίσης, με την εφαρμογή FordPass, οι οδηγοί μπορούν να ορίζουν τις ώρες που θα αναχωρήσουν, ενεργοποιώντας τη λειτουργία προετοιμασίας (pre-conditioning) για την επίτευξη της ιδανικής θερμοκρασίας στην καμπίνα την ώρα που το όχημα φορτίζεται, αποθηκεύοντας περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια στην μπαταρία.

Επίσης, το διασυνδεδεμένο σύστημα πλοήγησης, σε συνδυασμό με τον ευφυή υπολογιστή ταξιδιού (EV Trip Planner), μπορεί να εντοπίζει τα σημεία που βρίσκονται οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού παροτρύνοντας τους οδηγούς να φορτίσουν στα πιο βολικά για αυτούς σημεία, ώστε να μην ανησυχούν για το υπόλοιπο της αυτονομίας.

Πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις

Διαθέσιμο άμεσα για παραγγελία σε δύο εκδόσεις υψηλών προδιαγραφών σε σχέση με το επίπεδο εξοπλισμού, τις Explorer Style και Explorer Premium.

Βασικά χαρακτηριστικά Style: Ζάντες ελαφρού κράματος 19" με θερινά ελαστικά. Ελαστικά εξαιρετικά χαμηλής αντίστασης κύλισης (A++). Προβολείς πλήρως LED με αυτόματη αλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων (Auto High Beam). Πλήρως πίσω φώτα LED 3D σχεδίασης με σκούρα κρύσταλλα. Φιμέ κρύσταλλα στα πίσω παράθυρα. Πίσω αεροτομή. Φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης (ηλεκτροχρωματικός). Επένδυση οροφής υψηλής ποιότητας, ανοιχτόχρωμης απόχρωσης. Θερμαινόμενο τιμόνι από τεχνητό δέρμα Sensico. Ασύρματη φόρτιση φορητών συσκευών. Κεντρική κονσόλα με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο 17 λίτρων (MegaConsole) με ποτηροθήκες και αεραγωγούς για την 2η σειρά καθισμάτων. Ημιδερμάτινα Sensico σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα στα εμπρός καθίσματα. Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενo κάθισμα οδηγού, 12-θέσεων. Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη στήριξη της μέσης του οδηγού με λειτουργία μασάζ. Θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού & συνοδηγού. Κεντρικό υποβραχιόνιο πίσω με ποτηροθήκες. Πίσω κάθισμα διαιρούμενο και αναδιπλούμενο( 60/40) με θυρίδα σκι κ.α.

Τιμές: Style, RWD 170 ίπποι Τυπικής Χωρητικότητας (52 kWh) 43.700 ευρώ, 35.700 ευρώ με κρατική επιδότηση. Style, RWD 286 ίπποι Εκτεταμένης Χωρητικότητας (77 kWh), αυτονομία 602 χλμ. 48.700 ευρώ, 40.700 ευρώ με κρατική επιδότηση. Style, AWD 340   ίπποι Εκτεταμένης Χωρητικότητας (79 kWh), 566 χλμ., 57.200 ευρώ, 49.200 ευρώ με κρατική επιδότηση. Premium, RWD 170 ίπποι Τυπικής Χωρητικότητας (52 kWh), 46.400 ευρώ 38.400 ευρώ με κρατική επιδότηση. Premium, RWD 286 ίπποι Εκτεταμένης Χωρητικότητας (77 kWh), αυτονομία 572 χλμ., 51.400 ευρώ, 43.400 ευρώ με κρατική επιδότηση. Premium, AWD 340 ίπποι, Εκτεταμένης Χωρητικότητας (79 kWh), αυτονομία 532 χλμ. 59.900 ευρώ, 51.900 ευρώ με κρατική επιδότηση.

 

 

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v