Η BMW λαμβάνει εξαίρεση για το Highway Assistant

Κάτω τα χέρια από το τιμόνι. Η BMW λαμβάνει εξαίρεση για το Highway Assistant - Σειρά 5 και έτσι μπορεί να οδηγεί ημιαυτόνομα σε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα.

Η BMW λαμβάνει εξαίρεση για το Highway Assistant

Κάτω τα χέρια από το τιμόνι. Η BMW λαμβάνει εξαίρεση για το Highway Assistant - Σειρά 5 και έτσι μπορεί να οδηγεί ημιαυτόνομα σε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα.

Η BMW έχει κάνει ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης. Η Γερμανική Ομοσπονδιακή Αρχή Αυτοκινήτων Μεταφορών χορήγησε στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εξαίρεση για έναν καινοτόμο βοηθό αυτοκινητόδρομου στη Γερμανία.

Αυτό το ημιαυτόνομο σύστημα επιτρέπει στους οδηγούς να πάρουν τα χέρια τους από το τιμόνι σε ταχύτητες έως και 80 mph ενώ το σύστημα αναλαμβάνει. Το Autobahn Assistant της BMW θα ενσωματωθεί αρχικά στο μοντέλο της Σειράς 5, όπου θα αναλάβει το τιμόνι εκτός από τον έλεγχο της απόστασης και της ταχύτητας, μέχρι την αναγραφόμενη ταχύτητα, εάν το επιθυμείτε. Στις ΗΠΑ και τον Καναδά, χρησιμοποιείται ήδη στη μεγάλη BMW Σειρά 7.

Ασφάλεια και παρακολούθηση

Το σύστημα προσφέρει υψηλό βαθμό φιλικότητας προς τον χρήστη και ασφάλειας. Μια ειδική οθόνη στο πιλοτήριο ενημερώνει τον οδηγό όταν ενεργοποιείται το Highway Assistant. Μόλις ενεργοποιηθεί, ο οδηγός μπορεί να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους, αρκεί να παρακολουθεί στενά την κατάσταση της κυκλοφορίας και να είναι έτοιμος να πάρει τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή. Μια έξυπνη κάμερα παρακολουθεί συνεχώς την προσοχή του οδηγού.

Active Lane Change Assist: Ένα νέο επίπεδο αυτονομίας

Επιπλέον, το Active Lane Change Assist προσφέρει τη δυνατότητα αυτόματης αλλαγής λωρίδας μεταξύ ταχυτήτων 60 km/h και 180 km/h, χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να επέμβει με το τιμόνι. Εάν το επιτρέπει η κυκλοφοριακή κατάσταση, το σύστημα εκτελεί μόνο του τους απαραίτητους ελιγμούς διεύθυνσης και ρυθμίσεις ταχύτητας. Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα έναρξης αλλαγής λωρίδας επιβεβαιώνοντας απλώς το βλέμμα του οδηγού στον εξωτερικό καθρέφτη, χωρίς να χρειάζεται φλας.

Η τεχνολογία πίσω από το σύστημα

Αυτή η σημαντική πρόοδος στην ημιαυτόνομη τεχνολογία κατέστη δυνατή χάρη σε μια νέα στοίβα λογισμικού, μια ισχυρή πλατφόρμα υπολογιστών και μια σύνδεση με το BMW Cloud μέσω 5G. Επιπλέον, το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνολογία ανίχνευσης 360° που περιλαμβάνει κάμερες, αισθητήρες υπερήχων και ραντάρ. Ένας ζωντανός χάρτης HD με ακριβείς τροχιές διαδρομής συγχρονίζεται επίσης συνεχώς με το GPS. Αυτό καθιστά την BMW την πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία που προσφέρει ένα σύστημα ημιαυτόματης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες μεταξύ 60 και 130 km/h.

Η BMW θα είναι επίσης παρούσα στο IAA Mobility στο Μόναχο(5-10 Σεπτεμβρίου). Εκεί, η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να παρουσιάσει βήματα και λεπτομέρειες των νέων επιτευγμάτων της.

Η BMW δεν είναι σε καμία περίπτωση η μοναδική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της ημιαυτόνομης οδήγησης. Μάλιστα, υπάρχει μια σειρά από αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρείες τεχνολογίας που σημειώνουν σημαντική πρόοδο σε αυτόν τον τομέα.

Ένα γνωστό παράδειγμα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας General Motors, η οποία έχει επίσης επενδύσει πολλά στην ανάπτυξη τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης μέσω της θυγατρικής της Cruise. Με το σύστημα «Super Cruise» της, η GM προσφέρει μια δυνατότητα που επιτρέπει στους οδηγούς να παίρνουν τα χέρια τους από το τιμόνι σε ορισμένα τμήματα του αυτοκινητόδρομου όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του.

Η Waymo, θυγατρική της Alphabet (της μητρικής εταιρείας της Google), έχει επίσης αφήσει το στίγμα της σε αυτόν τον χώρο. Ενώ η Waymo δεν έχει αναπτύξει άμεσα ένα ημιαυτόνομο σύστημα για ιδιωτικά οχήματα, λειτουργεί μια αυτόνομη υπηρεσία ταξί σε ορισμένες περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών.

Στην Ευρώπη, εταιρείες όπως η Mercedes-Benz και η Volvo εργάζονται επίσης σκληρά σε ημιαυτόνομες τεχνολογίες. Και οι δύο εταιρείες προσφέρουν ήδη συστήματα υποβοήθησης οδηγού που επιτρέπουν στον οδηγό να παραιτηθεί από τον έλεγχο του οχήματος υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v