Νέο Kia EV9: Δεν μασάει ούτε στο χιόνι

Το μοντέλο αποδείχτηκε ιδιαίτερα «σκληρό» σε ακραίες καιρικές συνθήκες, στις δοκιμές στο παγωμένο Arjeplog της Σουηδίας.

Νέο Kia EV9: Δεν μασάει ούτε στο χιόνι

Το νέο Kia EV9, δοκιμάσθηκε σε ακραίες καιρικές συνθήκες. Κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών, στο Arjeplog της Σουηδίας, υπό συνθήκες θερμοκρασίας κάτω από το μηδέν κοντά στον πολικό κύκλο, οι μηχανικοί της Kia δοκίμασαν το όχημα για να εξασφαλίσουν τη βέλτιστη απόδοση μπαταρίας και φόρτισης, παρά την εξαιρετικά χαμηλή θερμοκρασία. Επιπλέον, βελτιστοποίησαν το Traction Control System για την καλύτερη δυνατή απόδοση κατά την οδήγηση σε χιόνι και πάγο.

Κάτω από βέλτιστες συνθήκες, έχει μια πλήρως ηλεκτρική αυτονομία άνω των 541 χλμ., σύμφωνα με την παγκόσμια εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμής ελαφρών οχημάτων (WLTP). Με εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση 800 volt, μπορεί να ανακτήσει έως και 239 χλμ. σε αυτονομία μετά από μόλις 15 λεπτά φόρτισης

Καθοριστικό ρόλο στην αυτονομία παίζουν το EV Route Planner και ο κλιματισμός της μπαταρίας που συνεργάζονται για να προθερμάνουν την μπαταρία σε ψυχρές συνθήκες, όταν το αυτοκίνητο πλησιάζει κάποιο σημείο ταχυφορτιστή.

Το πλαίσιο έχει βελτιστοποιηθεί και η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί, ώστε να διασφαλίζονται εξαιρετικές ικανότητες χειρισμού στο χιόνι και τον πάγο.

Τετρακίνηση

Το Kia EV9 εξοπλίστηκε από την HMETC με ειδικά χειμερινά ελαστικά για τις δοκιμές του στο Arjeplog της Σουηδίας. Αυτά τα ελαστικά παρέχουν μέγιστη σταθερότητα στις πίστες χιονιού.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό για τη βελτίωση της οδήγησης στο χιόνι και τον πάγο είναι η τετρακίνηση. Με κίνηση σε όλους τους τροχούς διαθέτει ηλεκτροκινητήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω. Το μοντέλο RWD χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα 150 kW και το AWD διαθέτει συνολική ισχύ εξόδου 283 kW. Αυτό ουσιαστικά διπλασιάζει την ισχύ του συστήματος όταν είναι ενεργοποιημένο το AWD.

Το Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (TCS), έχει σκοπό να βελτιώνει την απόδοση κατά την οδήγηση σε δύσκολα εδάφη. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από τις λειτουργίες Mud, Sand και Snow χρησιμοποιώντας το κουμπί Terrain Mode Select στο τιμόνι για βελτιστοποίηση της απόδοσης οδήγησης ή διαφορετικών συνθηκών.

Το σύστημα προσαρμόζει την έξοδο και την κατανομή της ροπής του κινητήρα, καθώς και τα συστήματα πλαισίου και άλλα χαρακτηριστικά ελέγχου ευστάθειας για να εξασφαλίσει ασφαλή απόδοση, ακόμη και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Η λειτουργία χιονιού είναι βελτιστοποιημένη για να διατηρεί τη σταθερότητα και την ταχύτητα σε ολισθηρές συνθήκες.

Το Kia EV9 θα διατίθεται σε επταθέσια και εξαθέσια διάταξη καθισμάτων. Προβάλλει ένα μέλλον βιώσιμης κινητικότητας και αντιπροσωπεύει μια σημαντική πρόοδο στη μετάβαση της Kia σε πάροχο λύσεων βιώσιμης κινητικότητας. Η Kia σχεδιάζει να δημιουργήσει μια σειρά EV με 15 μοντέλα έως το 2027 και να αυξήσει τον ετήσιο στόχο πωλήσεων EV σε 1,6 εκατ. μονάδες έως το 2030.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v