ΕΥΕΞΙΑΥΓΕΙΑ

Ανακαλύφθηκε το γονίδιο της ανδρικής μακροζωίας

Γονιδιακή μετάλλαξη χαρίζει έως δέκα παραπάνω χρόνια ζωής, αλλά… μόνο στους άνδρες, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας μελέτης.

Ανακαλύφθηκε το γονίδιο της ανδρικής μακροζωίας

Μια κοινή γενετική μετάλλαξη σχετίζεται με το αυξημένο προσδόκιμο των ανδρών, σύμφωνα με ερευνητές που δημοσίευσαν νέα μελέτη επί του θέματος την Παρασκευή στο επιστημονικό περιοδικό Science Advances.

Τα ευρήματά τους «δείχνουν» την μετάλλαξη αυτή ως υπεύθυνη για τα δέκα κατά μέσο όρο παραπάνω χρόνια που ζουν οι άνδρες σε σύγκριση με τις γυναίκες αλλά και τους υπόλοιπους άνδρες που δεν έχουν την συγκεκριμένη γενετική μετάλλαξη.

Πέρα από τις συνθήκες ζωής και τις συνήθειες των ανθρώπων λοιπόν, η επιστήμη επιβεβαιώνει ότι υπάρχει και ο γονιδιακός παράγοντας: Υπάρχουν λίγα γονίδια – ένα εξ αυτών και αυτό που μελετήθηκε στην μελέτη αυτή, που καθορίζουν την υγεία και ως εκ τούτου την διάρκεια της ανθρώπινης ζωής. Το γονίδιο αυτό όμως απ’ ό,τι φαίνεται, επηρεάζει μόνο τους άνδρες και όχι τις γυναίκες. Βρέθηκε δε, στο 12% των ανδρών με ηλικία πάνω από τα 100 έτη.

Μελετώντας περαιτέρω αυτά τα γονίδια και τις μεταλλάξεις, οι επιστήμονες ελπίζουν ότι θα μπορέσουν να προχωρήσουν σε παραγωγή φαρμάκων που θα μιμούνται τις επιπτώσεις τους, επιβραδύνοντας τη γήρανση.

Πηγή: New York Times

SPONSORED LINKS

"Για αυτόν που έχει πίστη, καμιά εξήγηση δεν είναι αναγκαία. Για αυτόν που δεν έχει πίστη, καμιά εξήγηση δεν είναι δυνατή."

Θωμάς Ακινάτης

• 1909 - Γεννιέται ο Φερδινάνδος Πόρσε, ιδρυτής της ομώνυμης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
    1922 - Ο Κεμάλ γνωστοποιεί στη Γαλλία ότι θα σεβαστεί τη συμμαχική ουδέτερη ζώνη αν η Τουρκία πάρει την Ανατολική Θράκη.
    1940 - Ανακαλύπτεται ελληνική προϊστορική λιμναία πόλη, αναγόμενη σε εποχή παλιότερη του 2000 π.Χ. στη λίμνη της Καστοριάς.
    1970 - Κραυγάζοντας "Ζήτω η Ελεύθερη Ελλάδα", ο φοιτητής Κώστας Γεωργάκης αυτοπυρπολείται στη Γένοβα της Ιταλίας, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το στρατιωτικό καθεστώς στην Ελλάδα.