Δυναμική παρουσία της Opel στο Παρίσι

Τέσσερα μοντέλα θα παρουσιάσει η Opel στο Διεθνές Σαλόνι του Παρισιού: το νέο Corsa, το σπορ Adam S, το ανανεωμένο Mokka και τις turbodiesel εκδόσεις Insignia και Zafira.
Δυναμική παρουσία της Opel στο Παρίσι
του Σπύρου Ρέκκα

Τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες θα πραγματοποιήσει η Opel στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού (4-19/10/2014). Το νέο Corsa, το σπορ Adam S, το Mokka με νέο κινητήρα 1.6 CDTI turbodiesel 136 ίππων και οι κινητήρες 2.0 CDTI των Insignia και Zafira Tourer θα παρουσιαστούν στο κοινό για πρώτη φορά.

Το νέο Corsa λανσάρει νέα αισθητική εσωτερικού που προάγει την εικόνα υψηλής ποιότητας και ευρυχωρίας, πλαισιωμένη από την τεχνολογία infotainment IntelliLink και σύγχρονα συστήματα υποστήριξης οδηγού. Ανάλογα με την έκδοση εφοδιάζεται με τη δεύτερη γενιά εμπρός κάμερας, σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας οχήματος, υποβοήθηση μεγάλης σκάλας φώτων, ένδειξη απόστασης προπορευόμενου οχήματος κ.α. Οι νέοι αποδοτικοί τρικύλινδροι κινητήρες 1.0 turbo με κιβώτια ομαλών αλλαγών σχέσεων, η νέα ανάρτηση και το βελτιστοποιημένο σύστημα διεύθυνσης συμπληρώνουν το τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου. Ο αλουμινένιος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo Euro 6, διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, 90 είτε 115 ίππων.

Σπορ σχεδίαση, ζωηρός κινητήρας και πολυάριθμες δυνατότητες εξατομίκευσης χαρακτηρίζουν τη νέα έκδοση Adam S. Κινητήρας 1.4 Turbo ECOTEC 150 ίππων, συνδυασμένος με εξατάχυτο, μηχανικό κιβώτιο. Επιταχύνει από 0- 100 χλμ./ωρα σε 8,5’’, τελική ταχύτητα άνω των 200χλμ./ώρα. Τα μεγάλα φρένα OPC S, προσαρμοσμένα στις διαστάσεις των τροχών, διασφαλίζουν άριστα χαρακτηριστικά πέδησης, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Από τις αρχές του 2015, το Opel Mokka θα διατίθεται με το μοτερ ντιζελ 1.6 CDTI 136 ίππων. Αποκαλούμενος ήδη ο ‘αθόρυβος ντιζελ’, θα αντικαταστήσει τον 1.7 ντίζελ. Προσφέρει περισσότερη ισχύ(+ 6 ίππους) και ροπή(+20 χλγμ.). Συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και καταναλώνει 4,1 λιτρα/100χλμ. στο μικτό κύκλο εκπέμποντας μόλις 109 γραμ. CO2/χλμ.

Διαθέσιμος από το 2015, θα είναι και ο δίλιτρος turbo diesel νέας γενιάς ισχύος 170 ίππων. Ανακοινώθηκε ότι εκπέμπει μικρή ποσότητα ρύπων χαρη στο σύστημα Επιλεκτικής Αναγωγής Καυσαερίων Blue Injection. Προκειται για μια επεξεργασία που αφαιρεί τα οξείδια του αζώτου (NOx) από τα καυσαέρια του κινητήρα. Μικρές ποσότητες AdBlue, ένα αβλαβές υγρό που αποτελείται από ουρία και νερό, ψεκάζεται στη ροή των καυσαερίων πριν από τον καταλύτη SCR και μετά από το φίλτρο μικροσωματιδίων. Το διάλυμα διασπάται άμεσα σε αμμωνία (NH3), που απορροφάται από τον καταλύτη SCR. Στη συνέχεια, τα οξείδια του αζώτου (NOx) των καυσαερίων μετατρέπονται σε αβλαβές άζωτο και υδρατμούς μέσω της χημικής αντίδρασης με την αμμωνία.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v