Με 40 μοντέλα η Peugeot στο Παρίσι

Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά… σαράντα μοντέλα θα «κατεβάσει» η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία στην Διεθνή Έκθεση του Παρισιού. Δείτε ποια θα είναι αυτά.
Με 40 μοντέλα η Peugeot στο Παρίσι
του Σπύρου Ρέκκα

Σαράντα μοντέλα θα εκτεθούν στο περίπτερο έκτασης 40.000 τ.μ. της Peugeot στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού (4-19/10/2014). Τα νέα Peugeot 308 GT και 508 αναμένεται να κυκλοφορήσουν τους επόμενους μήνες στους ευρωπαϊκούς δρόμους, ενώ τα πρωτότυπα Exalt και Quartz επιδεικνύουν την πρόοδο της μάρκας.

Επιπλέον, η ειδική έκδοση 208 GTi 30th θα παρουσιαστεί δίπλα στα αγωνιστικά 2008 DKR, 208 WRX και 208 T16 που αντιπροσωπεύουν την τεχνογνωσία της Peugeot Sport. Στο πλαίσιο εξέλιξης τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον, η γαλλική μάρκα θα παρουσιάσει το 208 2L HYbrid Air καθώς και τους νέους κινητήρες Euro 6 που περιλαμβάνονται στη σειρά PureTech, στις επίσης βενζινοκίνητες εκδόσεις 1.6 THP, καθώς και στις πετρελαιοκίνητες BlueHDi.

Με το ανανεωμένο 508, η μάρκα επισφραγίζει την θέση της στην κατηγορία των μπερλίνων. Στους προφυλακτήρες έχουν ενσωματωθεί τα στάνταρ φώτα ημέρας, ενώ στις πλουσιότερες εκδόσεις υπάρχουν προβολείς τεχνολογίας LED. Τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν επίσης αναβαθμιστεί με ένα πιο οριζόντιο σχήμα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Σημαντικά αναβαθμισμένος είναι ο τεχνολογικός εξοπλισμός καθώς περισσότερες εκδόσεις συνδυάζονται με οθόνη αφής 7’’ η οποία παρέχει την δυνατότητα διαχείρισης των περισσοτέρων λειτουργών του αυτοκινήτου. Μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνονται και άλλα στοιχεία εξοπλισμού όπως το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί «Open & Go», το αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο, ο αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέπτης, το ηχοσύστημα της JBL, το σύστημα ειδοποίησης τυφλής γωνίας κ.α.

Οκτώ μηχανικά σύνολα προδιαγραφών E6, 2 βενζίνης και 6 πετρελαίου: 1.6 THP 165 S&S βενζινοκινητήρας, απόδοσης 165 ιππων, με μηχανικό ή αυτοματοποιημένο κιβώτιο 6 σχέσεων. 2.0 BlueHDi πετρελαιοκινητήρας 150 ίππων με εκπομπές CO2 105 γραμ./χλμ., η καλύτερη επίδοση στην κατηγορία και σε εκδόσεις με παρόμοιας χωρητικότητας κινητήρα. 2.0 BlueHDi πετρελαιοκινητήρας 180 ίππων με 111 γραμ.CO2/χλμ.

Το Peugeot 308 GT είναι ένα αυτοκίνητο που ενθουσιάζει με τις επιδόσεις και το κορυφαίο σασί. Στη γκάμα του μοντέλου προστίθενται δύο δυναμικές νέες εκδόσεις κινητήρων, τόσο στην έκδοση αμαξώματος Hatchback όσο και στην πιο οικογενειακή SW. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις προσφέροντας πραγματική οδηγική απόλαυση και εξαιρετικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

-GT 205 με κινητήρα 1.6 THP 205 ίππων S&S, μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, 130 CO2 γραμ./χλμ. και κατανάλωση 5,6 λίτρα/100 χλμ. για το Hatchback 134 γραμ./χλμ. και 5,8 λίτρα/100χλμ. για το SW
-GT 180 με κινητήρα 2.0 BlueHDi 180 ίππων, αυτόματο κιβώτιο EAT6, 103 γραμ./χλμ. και 4 λίτρα/100 χλμ. για το Hatchback – 107 γραμ./χλμ. και 4,1 λίτρα /100χλμ. για το SW.

O μέσος όρος εκπομπής CO2 των νέων μοντέλων Peugeot που πωλήθηκαν στην Ευρώπη έως τα τέλη του Ιουνίου ήταν στα 111,1 γραμ./χλμ., σε σχέση με τα 115,1 γραμ./χλμ. της αντίστοιχης περιόδου για το 2013, αναδεικνύοντας την μάρκα ως μία από τις πιο φιλικές προς το περιβάλλον. Με το 208 HΥbrid Air 2L το οποίο πετυχαίνει μέση κατανάλωση μόλις 2 λίτρα/100 χλμ., η μάρκα αποδεικνύει ότι είναι εφικτός ο στόχος της ευρείας παραγωγής ενός προσιτού αυτοκινήτου με αυτά τα χαρακτηριστικά κατανάλωσης και εκπομπών έως το 2020, χρονιά ορόσημο που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v