Πάλι πρώτο το Mitsubishi Outlander PHEV

Το plug in sport υβριδικό της ιαπωνικής φίρμας ξεχώρισε για ακόμα μια χρονιά στο Asia Cross Country Rally 2014, σημειώνοντας χρόνο – ρεκόρ.
Πάλι πρώτο το Mitsubishi Outlander PHEV
του Σπύρου Ρέκκα

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, το plug-in υβριδικό ηλεκτρικό Mitsubishi Outlander PHEV 4WD crossover κέρδισε στο Asia Cross Country Rally 2014 (AXCR) που διοργανώθηκε υπό την υπό την αιγίδα της FIA. Ο αγώνας ξεκίνησε στην Ταϋλάνδη και ολοκληρώθηκε στην Καμπότζη. Το αυτοκίνητο που συμμετείχε στην κατηγορία T1E (κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων) κάλυψε 1.986 χλμ. σε 19 ώρες 17 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα μέσα από κακοτράχαλες διαδρομές, και κατέκτησε τη πρώτη θέση στη κατηγορία και τη 14η γενικής κατάταξης, επιδεικνύοντας για μία ακόμα φορά αξιοσημείωτη αξιοπιστία, αντοχή και επιδόσεις για τον κινητήρα του Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) της MMC, ακόμα και κάτω από ακραίες οδικές συνθήκες, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση.

Το Outlander PHEV rally car χρησιμοποίησε την τροποποιημένη ανάρτηση του περσινού αγωνιστικού αυτοκινήτου έχοντας επίσης αυξημένη απόσταση από το έδαφος και την μπαταρία τοποθετημένη ψηλότερα για καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου. Το ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς οχήματος Super All-Wheel Control (S-AWC) ήταν ρυθμισμένο για αγωνιστική χρήση διασφαλίζοντας καλύτερη πρόσφυση.

Άλλες μετατροπές ήταν η τοποθέτηση ενός roll cage και μιας προστατευτικής ποδιάς κάτω από το αμάξωμα και η χρήση ελαφρύτερων στοιχείων για εξοικονόμηση βάρους (καπό, πίσω πόρτα, εξαρτήματα εσωτερικού). Επίσης αναβαθμίστηκε η στεγανοποίηση και προστέθηκε μια προέκταση της εισαγωγής αέρα (‘αναπνευστήρας’) για τα υδάτινα περάσματα. Εκτός από τις παραπάνω αλλαγές το αυτοκίνητο έτρεξε χρησιμοποιώντας το ίδιο σχεδόν σύστημα κίνησης Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) και μηχανικά μέρη του στάνταρ μοντέλου παραγωγής.

Ο Yasuo Tanaka, τεχνικός διευθυντής, δήλωσε: «Επειδή οι ακραίες οδικές συνθήκες που είναι μοναδικές στο Asia Cross-Country Rally μας δυσκόλεψαν πολύ όταν τρέξαμε για πρώτη φορά πέρσι, αποφασίσαμε να αυξήσαμε την απόσταση από το έδαφος ώστε να βελτιώσουμε τις off-road επιδόσεις του αυτοκινήτου στον φετινό αγώνα. Είμαι πραγματικά ευτυχής που το Outlander PHEV όχι μόνον ολοκλήρωσε με επιτυχία το ράλι υπό τόσο σκληρές συνθήκες για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αλλά κατατάχθηκε ακόμα ψηλότερα από πέρσι. Επίσης είμαι πολύ ικανοποιημένος και περήφανος που το Outlander PHEV απέδειξε τόσο πειστικά την αξιοπιστία και αντοχή του plug-in υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος κίνησης της MMC αλλά και τις εξαιρετικές δυνατότητες των συστημάτων Twin Motor 4WD και S-AWC. Οι βελτιωμένες επιδόσεις του Outlander PHEV σε όλα τα εδάφη φέτος μας επέτρεψαν να συλλέξουμε περισσότερα πολύτιμα δεδομένα από πέρσι. Ευελπιστώ να τα χρησιμοποιήσουμε στην εξέλιξη του ηλεκτρικού μας οχήματος.»
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v