Volvo XC90 από 60.450 ευρώ

Η σουηδική μάρκα εισάγει τον Μάιο το ολοκαίνουργιο XC90, ένα μεγάλων διαστάσεων SUV το οποίο θα «κοντράρει» τα αντίστοιχα πολυτελή μοντέλα.
Volvo XC90 από 60.450 ευρώ
του Σπύρου Ρέκκα

Πλησιάζει η περίοδος που η Volvo θα λανσάρει το πρώτο αυτοκίνητο που δημιούργησε εξ αρχής χωρίς την υποστήριξη της Ford. Η σουηδική μάρκα τον Μάιο πρόκειται να εισάγει το ολοκαίνουργιο XC90, ένα μεγάλων διαστάσεων SUV το οποίο φιλοδοξεί να ανταγωνισθεί τα αντίστοιχα πολυτελή γερμανικά μοντέλα. Αποτέλεσμα ενός τριετούς προγράμματος εξέλιξης και επένδυσης που ξεπέρασε τα ένδεκα δισεκατομμύρια δολάρια, είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo τα τελευταία χρόνια, που έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και κατασκευαστεί αποκλειστικά και στο σύνολό του από τη σουηδική μάρκα. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που προέρχεται από τη νέα Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος, η οποία προσφέρει τεράστιες δυνατότητες ευελιξίας, εξέλιξης και οικονοτμίας κλίμακας στη Volvo και από την οποία θα προέλθουν όλα τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.

Διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό δύο εντελώς νέες, καινοτόμες τεχνολογίες ασφάλειας: σύστημα προστασίας σε περίπτωση εκτροπής από το δρόμο και δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος σε διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα, με αυξημένο κίνδυνο για τα δύο οχήματα. Παράλληλα, διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό το City Safety, το οποίο πλέον είναι ιδιαίτερα διευρυμένο ως «όρος» αφού εκτός του συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος για αποφυγή συγκρούσεων με ταχύτητα έως 50 χλμ/ώρα περιλαμβάνει και την ανίχνευση πεζών και ποδηλατών/δικυκλιστών με επίσης αυτόματο φρενάρισμα, που πλέον λειτουργεί και τη νύχτα.

Προσφέρεται σε βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, αποκλειστικά με τους νέους, δίλιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες Drive-E, που διακρίνονται για τις κορυφαίες επιδόσεις και την πολύ χαμηλή κατανάλωση, με ισχύ που ξεκινά από τους 190 και φτάνει τους 400 ίππους, στην Τ8 υβριδική έκδοση. Αρχικά διατίθεται με την πετρελαιοκίνητη D5 225 ίππων και τη βενζινοκίνητη Τ6 320 ίππων. Μέσα στο καλοκαίρι η βενζινοκίνητη Τ5 των 254 ίππων και η κορυφαία, υβριδική έκδοση Τ8 ή Twin Engine, που συνολικά έχει ισχύ 400 ίππων, που προέρχονται από το βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς αποδίδοντας ισχύ 318 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα που κινεί τον πίσω άξονα αποδίδοντας ισχύ 82 ίππων. Το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς θα ακολουθήσει μία ακόμα – η τελευταία για το 2015 – έκδοση, η πετρελαιοκίνητη D4, με ισχύ 190 ίππων, η μόνη που δεν είναι τετρακίνητη.

Το νέο Volvo XC90 θα προσφέρεται σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις - επίπεδα εξοπλισμού. Αυτές ξεκινούν από την ιδιαίτερα εξοπλισμένη Kinetic, με την ακόμα πιο πλούσια έκδοση Momentum, να ακολουθεί. Στην κορυφή, με κοινή τιμολογιακή πολιτική, βρίσκονται δύο επιλογές: η έκδοση Inscription, για όποιον προτιμά την κορυφαία πολυτέλεια για το αυτοκίνητό του και η R- Design, για αυτόν που θέλει το αυτοκίνητό του να έχει πιο έντονο σπορ χαρακτήρα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v