Έσπασε το κοντέρ των πωλήσεων η Mercedes

Η Mercedes-Benz Hellas κόντρα στην οικονομική κρίση κατέρριψε κάθε ρεκόρ πωλήσεων για το 2014, σημειώνοντας αύξηση 12,9% σε σχέση με το 2013.
Έσπασε το κοντέρ των πωλήσεων η Mercedes
του Σπύρου Ρέκκα

Η Mercedes-Benz Hellas απέδειξε ότι έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται ακόμη και σε εποχές έντονης οικονομικής κρίσης. Η ελληνική αντιπροσωπεία των αυτοκινήτων με σήμα το αστέρι κατέρριψε κάθε ρεκόρ πωλήσεων το 2014 και ακολούθησε την εντυπωσιακή ανοδική πορεία της μητρικής εταιρείας. Αξίζει να τονισθεί ότι η Mercedes-Benz το 2014 κατέγραψε τις καλύτερες πωλήσεις στην ιστορία της. Σε διεθνές επίπεδο οι πωλήσεις άγγιξαν τα 1.650.010 οχήματα το 2014, αύξηση κατά 12.9% σε σχέση με το 2013, σημειώνοντας νέο ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της.

Ειδικότερα στην Ελλάδα κατετάγη πρώτη ανάμεσα στις premium εταιρείες με πωλήσεις που ξεπερνούν τις 3.550 μονάδες σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Η Mercedes-Benz Ελλάς είναι όχι μόνο η Νο 1 premium μάρκα αλλά και η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη, με αύξηση 51,4% στις ταξινομήσεις των επιβατηγών της οχημάτων, 54% στις ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών έως 8 τόνους, 103,3% στις ταξινομήσεις φορτηγών άνω των 8 τόνων και 130,2% στις ταξινομήσεις λεωφορείων έναντι του 2013. Συγκεκριμένα ταξινομήθηκαν 2.809 επιβατηγά οχήματα, 291 ελαφρά επαγγελματικά, 124 φορτηγά και 122 λεωφορεία. Η ανάπτυξη αυτή είναι εμφανής στα συνολικά αποτελέσματα πωλήσεων των premium εταιριών – η Mercedes-Benz ανέβηκε στην πρώτη θέση της τελικής κατάταξης για το 2014.

Ο κ. Ι. Καλλίγερος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς δήλωσε: «Tο όραμα της Mercedes-Benz Ελλάς είναι να οδηγεί τις εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου στη χώρα μας. Το 2014, με το όραμά μας ως οδηγό, η μάρκα μας τερμάτισε στην πρώτη θέση ανάμεσα στις premium εταιρείες, με πωλήσεις που παρουσίασαν σημαντική αύξηση σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων που η Mercedes-Benz Ελλάς έχει στην προϊοντική της παλέτα. Το αποτέλεσμα αυτό‎, έρχεται έμπρακτα να επιβεβαιώσει την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές στην μάρκα μας, στα προϊόντα μας και στις υπηρεσίες μας. Με τη μητρική εταιρεία Daimler να παρουσιάζει εδώ και 4 συνεχόμενα χρόνια αποτελέσματα ρεκόρ, είμαστε πολύ ευτυχείς που και εμείς, σε αυτήν την πολύπαθη ελληνική αγορά, συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Με την καθιέρωση της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας σε όλα μας τα μοντέλα και την κάλυψη του συνόλου των κατηγοριών αυτοκινήτων με μοντέλα απαράμιλλης τεχνολογίας, αισθητικής, άνεσης και ασφάλειας, πιστεύουμε ότι το 2015 παρά τις προκλήσεις που φαίνεται ότι επιφυλάσσει, θα είναι μία ακόμα χρονιά σταθμός για τη Mercedes-Benz στη χώρα μας».
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v