Αλλάζει την εικόνα της η Hyundai

Η Hyundai αλλάζει την εταιρική της εικόνα δίνοντας έμφαση σε νέα στοιχεία για την περαιτέρω ανάπτυξή της.
Αλλάζει την εικόνα της η Hyundai
του Σπύρου Ρέκκα

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ν. Κορέας στη προσπάθεια της να αυξήσει το ποσοστό της στη διεθνής αγορά αποφάσισε να αλλάξει την εταιρική της εικόνα και να δώσει έμφαση σε νέα στοιχεία τα οποία θα αποτελέσουν τη βάση για την περαιτέρω ανάπτυξη της.
Στο πρόγραμμα της περιλαμβάνεται και η αναβάθμιση των εκθέσεων της σε πολλές χώρες.

Η Hyundai έθεσε σε λειτουργία τη μεγαλύτερη αντιπροσωπεία της στην Ευρώπη προβάλλοντας τη νέα παγκόσμια εταιρική ταυτότητα του εμπορικού της χώρου. Βρίσκεται στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας και είναι μία από τις 200 αντιπροσωπείες στην Ευρώπη, που δημιουργήθηκε με τη νέα ταυτότητα έως το τέλος του 2014. Βρίσκεται κοντά στις εγκαταστάσεις της Hyundai και λειτουργεί από το νέο συνεργάτη του δικτύου της «Delta Automobile». Η διώροφη κάθετη μονάδα διαθέτη έκθεση αυτοκινήτων εκτάσεως 2.466 τ.μ και επιπλέον χώρο 2.000 τ.μ. για το συνεργείο της μονάδας.

Η νέα μονάδα ξεπερνά τον παραδοσιακό εκθεσιακό χώρο. Συνδυάζει μεγάλους χώρους, μοντέρνα επίπλωση και στοιχεία τελευταίας τεχνολογίας για να προσδώσει μια βελτιωμένη εμπειρία στον πελάτη.

Εμπνευσμένο από το συναίσθημα του πελάτη, την κίνηση των οχημάτων και την ύπαιθρο, η σχεδιαστική γραμμή «EΜotion Park» διαθέτει ένα ζεστό εξωτερικό σε χάλκινες αποχρώσεις, όπου σε συνδυασμό με το φυσικό φως που ρέει από τον εσωτερικό χώρο, έχει ως αποτέλεσμα ένα φωτεινό, ευάερο και εκλεπτυσμένο περιβάλλον. Οι πελάτες απολαμβάνουν ένα χαλαρωτικό περιβάλλον, με αίθουσες αναμονής και υπολογιστές tablet που δίνουν στους επισκέπτες μια νέα διάσταση, στην οποία μπορούν να διερευνήσουν τη μάρκα Hyundai. Μέχρι το 2018, 6.000 αντιπροσωπείες της Hyundai σε παγκόσμιο επίπεδο θα διαθέτουν τη νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v