ΔΙΑΤΡΟΦΗΒΙΤΑΜΙΝΕΣ & ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ

Επιστροφή στις ρίζες!

Μην τις αφήσετε να πιάσουν… ρίζες, βάλτε τις άμεσα στο τραπέζι σας και το σώμα σας θα σας ευχαριστεί.

Επιστροφή στις ρίζες!

Τζίνσενγκ



H δημοφιλής κινεζική ρίζα διεγείρει το νευρικό σύστημα, τονώνει τις σωματικές και διανοητικές λειτουργίες, ενώ χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στις χώρες της Ανατολής ως φυσικό αντικαταθλιπτικό. Επίσης, φαίνεται να απομακρύνει τις τοξίνες από τον οργανισμό, να βοηθά στην απορρόφηση βιταμινών και μετάλλων και να συμβάλλει στην τόνωση του ανοσοποιητικού.

Σελινόριζα



Περιέχει ασβέστιο, βιταμίνες C, Β1, Β2 και Κ, ενώ φαίνεται να βοηθά στις παθήσεις των νεφρών, της ουροδόχου κύστης και των αρθριτικών. Χάρη στα φλαβονοειδή κουμαρίνες μάλιστα, έχει ισχυρή δράση κατά των επικίνδυνων ελευθέρων ριζών δρώντας προστατευτικά εναντίον της εμφάνισης διαφόρων μορφών καρκίνου.

Φινόκιο



Η γνωστή μας μαραθόριζα είναι πλούσια σε βιταμίνη C, ασβέστιο, κάλιο και φυτικές ίνες, οι οποίες λειτουργούν αποτρεπτικά για τον καρκίνο του παχέος εντέρου. Διαθέτει επίσης ένα μοναδικό συνδυασμό φυτοθρεπτικών συστατικών, όπως η ρουτίνη, η κερσετίνη και διάφοροι γλυκοζίτες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Η ανηθόλη, το έλαιό του, μειώνει τη φλεγμονή στο σώμα.

Ραπανάκι



Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, φυλλικό οξύ και κάλιο, και αποτελεί καλή πηγή βιταμίνης Β6, ριβοφλαβίνης, μαγνησίου, χαλκού και ασβεστίου. Η κατανάλωσή του μπορεί να βοηθήσει στη δυσκοιλιότητα και τη δυσπεψία, ενώ φαίνεται να ανακουφίζει από τον πόνο των αρθριτικών

Καρότο



Τα καρότα περιέχουν βιταμίνη C και φυλλικό οξύ, ένα συνδυασμό που τα καθιστά ισχυρή διατροφική ασπίδα κατά των λοιμώξεων του αναπνευστικού, από το κοινό κρυολόγημα έως το άσθμα. Η πηκτάση που περιέχουν καταπολεμά τα υψηλά ποσοστά λίπους στο αίμα, ενώ παρέχουν στον οργανισμό ισορροπημένες ποσότητες νατρίου και καλίου.

Παντζάρι



Είναι γεμάτο με βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σίδηρο, μαγγάνιο, χαλκό, μαγνήσιο και κάλιο και πλούσια σε νιτρικά, που στο σώμα μας μετατρέπονται σε νιτρικό οξύ, το οποίο με τη σειρά του διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία. Ο χυμός από παντζάρι είναι μάλιστα ιδανικό προ-προπονητικό ρόφημα, αφού αποδεδειγμένα αυξάνει τις αντοχές στην άσκηση.


σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Να τρως λιγότερο, να γεύεσαι περισσότερο."

Κινέζικη παροιμία

  • 1564 - Γέννηση του αστρονόμου Γαλιλαίου Γαλιλέι
    1710 - Γέννηση του Γάλλου βασιλιά Λουδοβίκος ΙΕ'

© 2002-2018 MEDIA2DAY