ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το πρώτο αυτόνομο ηλεκτροκίνητο μοντέλο με κυψέλες καυσίμου!

Πέντε αυτοκίνητα της Hyundai πραγματοποίησαν ταξίδι - ρεκόρ σε κανονικό οδικό δίκτυο, χωρίς οδηγό και με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το πρώτο αυτόνομο ηλεκτροκίνητο μοντέλο με κυψέλες καυσίμου!

Η Hyundai κατέγραψε ένα ακόμη ρεκόρ. Για πρώτη φορά πέντε αυτοκίνητα με τα σήματα της πραγματοποίησαν ταξίδι σε κανονικό οδικό δίκτυο, με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 (χωρίς οδηγό) και με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ένας στόλος ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων κυψελών καυσίμων της επόμενης γενιάς της Hyundai κατάφερε να ολοκληρώσει το αυτόνομο ταξίδι 190 χλμ. από τη Σεούλ προς το Pyeongchang.

Αυτή είναι η πρώτη φορά στον κόσμο που έχει επιτευχθεί  αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 με ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου, τα οποία είναι τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα. Μέχρι τώρα, η αυτόνομη οδήγηση έχει πραγματοποιηθεί με περιορισμένη ταχύτητα σε ορισμένα τμήματα εσωτερικών δρόμων, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που αυτόνομα αυτοκίνητα έχουν διανύσει τόσο μεγάλη απόσταση με ταχυτητα 100 χλμ./ώρα, που είναι η μέγιστη ταχύτητα η οποία επιτρέπεται από το νόμο στους εθνικούς δρόμους της Ν. Κορέας.

Τα πέντε οχήματα της Hyundai τα οποία ολοκλήρωσαν το ταξίδι είναι εξοπλισμένα με τεχνολογία οδήγησης επιπέδου 4, όπως ορίζεται από τα διεθνή πρότυπα του SAE, και τεχνολογία δικτύου 5G.

Με την είσοδο στον αυτοκινητόδρομο, τα οχήματα άρχισαν να κινούνται κανονικά στη φυσική ροή της κυκλοφορίας, κάνοντας προσπεράσεις και περνούσαν τις πύλες διοδίων χρησιμοποιώντας Hi-pass (σύστημα πληρωμών ασύρματης ταχείας κυκλοφορίας της Ν. Κορέας).

Βασιζόμενα στην επιτυχημένη επίδειξη των οχημάτων της Hyundai που οδήγησαν αυτόνομα στο Λας Βέγκας κατά τη διάρκεια του Consumer Electronics Show (CES) στις αρχές του περασμένου έτους, αυτά τα αυτοκίνητα χρησιμοποίησαν μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών που τους επέτρεψε να αναγνωρίσουν τα οχήματα γύρω από το αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ακρίβεια και να κάνουν καλύτερες κρίσεις στις διασταυρώσεις, περνώντας από τις πύλες διοδίων, υπολογίζοντας με ακρίβεια το πλάτος και τη θέση της πύλης διοδίων εντοπίζοντας με μεγάλη ακρίβεια τη θέση του οχήματος σε έναν χάρτη, χρησιμοποιώντας εξωτερικούς αισθητήρες τοποθετημένους για ειδικές καταστάσεις κατά τις οποίες το σήμα GPS διακόπτεται, όπως για παράδειγμα περνώντας από μεγάλες υπόγειες σήραγγες.

Το εξωτερικό και το εσωτερικό των αυτόνομων οχημάτων που χρησιμοποιήθηκαν για αυτή την επίδειξη μοιάζουν με άλλα μαζικής παραγωγής μοντέλα της Hyundai, αλλά είναι εφοδιασμένα με διάφορες κάμερες και LIDARs. Η προσθήκη ενός μικρού αριθμού αισθητήρων σε  οχήματα μαζικής παραγωγής επέτρεψε την υλοποίηση μιας πλήρως αυτόνομης τεχνολογίας οδήγησης φέρνοντας την εταιρία ένα βήμα πιο κοντά στην πλήρως αυτόνομη οδήγησης.

Η αυτόνομη οδήγηση επεξεργάζεται ένα μεγάλο όγκο δεδομένων, το οποίο απαιτεί πολλή ισχύ. Το ηλεκτρικό μοντέλο κυψελών καυσίμου είναι σε θέση να παράγει ηλεκτρική ενέργεια μέσω της αντίδρασης μεταξύ υδρογόνου και οξυγόνου στο σύνολο των κυψελών καυσίμου, καθιστώντας την  ιδανική επιλογή μοντέλου οχήματος για αυτή τη δοκιμή.

SPONSORED LINKS

"Να τρως λιγότερο, να γεύεσαι περισσότερο."

Κινέζικη παροιμία

  • 1564 - Γέννηση του αστρονόμου Γαλιλαίου Γαλιλέι
    1710 - Γέννηση του Γάλλου βασιλιά Λουδοβίκος ΙΕ'

© 2002-2018 MEDIA2DAY