Γροθιά στα υβριδικά

Το νέο Golf TGI συνδυάζει ιδανικά όλα τα πλεονεκτήματα του Golf με την κορυφαία τεχνολογία σε κινητήρες φυσικού αερίου CNG.
Γροθιά στα υβριδικά
Οι ειδικές εκδόσεις των αυτοκινήτων που καταναλώνουν φυσικό αέριο είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής των υβριδικών εκδόσεων. Το φυσικό αέριο εξασφαλίζει χαμηλό κόστος για τα καύσιμα, μεγάλη αυτονομία και περιορισμένους ρύπους.

Επίσης, δεν διαθέτουν εξτρά συστοιχίες μπαταριών οι οποίες προσθέτουν βάρος στο αυτοκίνητο και απαιτούν συντήρηση είτε αλλαγή, σύμφωνα με τις προδιάγραφες του κατασκευαστή.

Η VW είναι πρωτοπόρος στη κατασκευή αυτοκινήτων που καταναλώνουν φυσικό αέριο. Η τελευταία προσθήκη στη γκάμα της γερμανικής φίρμας είναι το ανανεωμένο VW Golf TGI.

Το νέο Golf TGI συνδυάζει ιδανικά όλα τα πλεονεκτήματα του Golf  - του πιο εξελιγμένου αυτοκινήτου της κατηγορίας - με την κορυφαία τεχνολογία σε κινητήρες φυσικού αερίου CNG. Η μάρκα διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στη κατασκευή αυτοκινήτων με καύσιμο το φυσικό αέριο CNG προσφέροντας στους κατόχους εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και ασύγκριτη οικονομία στην χρήση.

Ο σύγχρονος κινητήρας φυσικού αερίου 1.400 κ.εκ. αποδίδει 110 ίππους και μέγιστη ροπή 20,4 χλγμ. από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,6’’ και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 195 χλμ./ώρα. Όμως το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο της συγκεκριμένης έκδοσης είναι η μέση κατανάλωση, η οποία ανέρχεται σε μόλις 3,5 κιλά φυσικού αερίου / 100 χλμ., δηλαδή κόστος 3 ευρώ/100 χλμ. Εκπομπές ρύπων CO2 95 – 98 γραμ./χλμ.

Ο κινητήρας λειτουργεί κατά προτεραιότητα με φυσικό αέριο κίνησης το οποίο αποθηκεύεται υπό συνθήκες υψηλής πίεσης σε δύο φιάλες φυσικού αερίου CNG χωρητικότητας 7,5 κιλών η κάθε μία (σύνολο 15 κιλά) ενώ η δεξαμενή βενζίνης διατηρείται στα 50 λίτρα. Χάρη στο συνδυασμό των δύο πηγών ενέργειας προκύπτει μία εξαιρετικά εντυπωσιακή συνολική τιμή αυτονομίας η οποία ξεπερνάει τα 1.300 χλμ. εκ των οποίων τα 430 χλμ. με φυσικό αέριο. Η εναλλαγή των δύο καυσίμων γίνεται αυτόματα και χωρίς να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή από τον οδηγό ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένδειξη καυσίμου τόσο για το CNG όσο και για τη βενζίνη.

Ο κινητήρας 1.4 TGI 110 συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Το Golf TGI διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα και είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή από 21.800 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v