Κυλάει πολύ όμορφα!

Η οδηγική εμπειρία από το νέο VW Polo αποπνέει τρία στοιχεία: Ηρεμία, σιγουριά και ασφάλεια.
Κυλάει πολύ όμορφα!
Η πρώτη οδήγηση στην Ελλάδα του νέου VW Polo, επιβεβαίωσε την αρχική άποψη που διαμορφώθηκε από την οδήγηση του αυτοκίνητου στο Αμβούργο της Γερμανίας στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης.

Ηρεμία, σιγουριά και ασφάλεια. Αυτά είναι τα τρία στοιχεία που αντιλαμβάνεται ο οδηγός. Το γερμανικό supermini, με τον κινητήρα 1.0 95 ίππων από τα πρώτα χιλιόμετρα έδειξε τις ικανότητες του. Κινείται σαν ένα συμπαγές τμήμα μετάλλου. Είναι απαλλαγμένο από θορύβους, τριγμούς και άλλες αρνητικές επιδράσεις. Η συμβολή της καινοτομικής πλατφόρμας MQB είναι καθοριστική. Το τιμόνι, τα πεντάλ, ο λεβιές ταχυτήτων και όλα τα χειριστήρια είναι σεταρισμένα στις νέες απαιτήσεις για εύκολη και διαδραστική οδήγηση. Θυμίζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο γιατί όλα όσα αφορούν την οδήγηση γίνονται με χαρακτηριστική ευκολία και γερμανική πιστότητα. Εκτιμάται ότι σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε για να κάνει ευκολότερη την οδήγηση στην πόλη, να αφαιρεί από το καθημερινό μενού το άγχος της οδήγησης και να παρέχει την ευχαρίστηση της οδήγησης και στον αυτοκινητόδρομο.

Οι χώροι είναι μεγαλύτεροι και πλέον οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα. Ακόμη και η αποθηκευτική ικανότητα έχει αυξηθεί, στα 355 λίτρα. Mε αναδίπλωση πίσω καθισμάτων 1.125 λίτρα, μήκος χώρου αποσκευών 705 χιλ., με αναδίπλωση πίσω καθισμάτων 1.380 χιλ. Πλάτος μεταξύ πίσω θόλων 1.002 χιλ. Εξοπλίζεται με ψηφιακό και διαδραστικό πίνακα οργάνων, μοναδικό στη κατηγορία.

Ίσως σε μερίδα καταναλωτών να μην αρέσει η επανάληψη του ίδιου σχεδιαστικού μοτίβου, αλλά τα στοιχεία των πωλήσεων δείχνουν ότι αυτή η σχεδιαστική προσέγγιση κερδίζει τη μάχη των πωλήσεων. Αναμφισβήτητα οι πωλήσεις των 14 εκατ. μονάδων που σημείωσε μέχρι τώρα το γερμανικό supermini, δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός.

Είναι μεγάλη τομή την απόφαση της μάρκας να συμπεριλάβει στη γκάμα κινητήρα φυσικού αερίου 1.0 TGI 90 ίππων. Είναι το πρώτο supermini με ανάλογο κινητήρα, που εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση(3 ευρώ για 100χλμ.) και περιορισμένους ρύπους. Μεγάλη συνολική αυτονομία 1.320 χλμ.! Σημειώστε ότι αυξάνεται το δίκτυο παροχής φυσικού αερίου, οπότε το νέοPolo κερδίζει πόντους και σε αυτό το τμήμα της ελληνικής αγοράς.

Κινητήρες βενζίνης: 1.0 MPI με απόδοση 75 ίππους. 1.0 TSI 95 ίππων. 1.0 TSI 115 ίππων. 1.5 TSI ΕVO με 150 ίππους καιActive Cylinder Management, ένας από τους κορυφαίους βενζινοκινητήρες στον κόσμο. 2.0 TSI με 200 ίππους για το Polo GTI. Ροπή 32,6 χλγμ. από τις 1.500 σ.α.λ. Κινητήρες ντίζελ: 1.6 TDI 80 ίππων και 1.6 TDI 95 ίππων με σύστημα SCR (χρήση AdBlue).

Όλες οι εκδόσεις φέρουν σύστημα start - stop και ανάκτηση ενέργειας στη πέδηση. Κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) σε όλους κινητήρες με ισχύ από 95 ίππους και πάνω. Σημαντικό στοιχείο για τα εταιρικές πωλήσεις, οι κινητήρες 1.0 έχουν πολλά πλεονεκτήματα στην ασφαλιστική κατάταξη και στο κόστος ιδιοκτησίας.

Θέτει νέα δεδομένα στην ασφάλεια στην κατηγορία του: Στοιχεία όπως, Front Assist, Αναγνώριση πεζών, Blind Spot Monitor, Adaptive Cruise Control, Automatic Post-Collision Braking System συναντώνται μόνο σε οχήματα υψηλότερης κλάσης. Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Polo ξεκινά από τα 13.400 ευρώ. Αυτή η τιμή αφορά την έκδοση 1.0 MPI 75 ίππων. Η βασική έκδοση 1.0 TSI 95 κοστίζει 14.050 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v