ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Toyota έχει πάθος με την υβριδική τεχνολογία

Χάρη στη χρήση της νέας πλατφόρμας Toyota New Global Architecture, η φίρμα βάζει τη σφραγίδα της στην υβριδική τεχνολογία.

Η Toyota έχει πάθος με την υβριδική τεχνολογία

Η Toyota είναι πρωτοπόρος στην εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας. Διαθέτει την μεγαλύτερη γκάμα υβριδικών μοντέλων στον κόσμο και συνεχώς αναζητά τις κατάλληλες επιλογές για να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους.

Η προσπάθεια της έχει θετικά αποτελέσματα στη διαμόρφωση των παγκόσμιων πωλήσεων της και στην κερδοφορία της.

Τώρα το ενδιαφέρον εστιάζεται στη 4η γενιά της υβριδικής τεχνολογίας της μάρκας. Η 4η γενιά υβριδικής τεχνολογίας σηματοδοτεί μία ακόμα εξέλιξη στην ιστορία και τα επιτεύγματα της.

Τα νέα μοντέλα της βασίζονται στα πλεονεκτήματα και τα επιτεύγματα των προκατόχων τους και εγκαινιάζουν νέα πρότυπα στους τομείς οικονομίας καυσίμου, εκπομπών ρύπων και απόδοσης. Κάθε επόμενη γενιά υβριδικών έχει βελτιώσει αυτούς τους τομείς, αλλά τα νέα μοντέλα έχουν επιτύχει ένα ακόμα μεγαλύτερο άλμα επιδόσεων στην ιστορία της τεχνολογίας αυτής.

Το επίτευγμα αυτό είναι ένα μόνο στοιχείο ενός προϊόντος που έχει εξελιχθεί για να αποκτήσει νέες δυνατότητες και μεγαλύτερη οδηγική απήχηση. Αντλώντας ισχύ από την νέα γενιά  του πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης της ιαπωνικής μάρκας, τα νέα υβριδικά μοντέλα της έχουν καταφέρει να μειώσουν σημαντικά την κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο προσφέροντας μία πολύ πιο ικανοποιητική οδηγική εμπειρία. Η επιτάχυνση είναι πιο ομαλή και άμεση, ενώ στις υψηλότερες ταχύτητες είναι πιο αθόρυβο και έχει πιο γραμμική αίσθηση που είναι καλύτερα εναρμονισμένη με τις στροφές του κινητήρα.

Οι δυναμικές ικανότητες των υβριδικών μοντέλων της  βασίζονται στη χρήση της νέας πλατφόρμας Toyota New Global Architecture (TNGA). Ταυτόχρονα, αυτή προσφέρει στο αυτοκίνητο χαμηλότερο κέντρο βάρους για βελτιωμένη απόκριση, συμπεριφορά και ευστάθεια. Επίσης έχει προσφέρει στους σχεδιαστές μεγαλύτερη ελευθερία να δημιουργήσουν οχήματα πιο ελκυστικό οπτικά, με χαμηλότερες γραμμές και πιο αθλητικό προφίλ.

Χάρη στην πλατφόρμα TNGA, οι σχεδιαστές δημιούργησαν τους εσωτερικούς χώρους των αυτοκινήτων με άριστη διάταξη, εξαιρετική θέση οδήγησης και κορυφαία επίπεδα άνεσης.

Οι χώροι αποσκευών έχουν επίσης βελτιωθεί με την υιοθέτηση μιας μικρότερης, μεγαλύτερης  ενεργειακής πυκνότητας υβριδικής μπαταρίας και ενός νέου συστήματος πίσω ανάρτησης με διπλά ψαλίδα – στοιχεία που δεν επηρεάζουν το χώρο αποσκευών.

Η ασφάλεια παραμένει προτεραιότητα και το πλαίσιο TNGA έχει βελτιστοποιηθεί με σκοπό την άριστη συμπεριφορά στις συγκρούσεις. Οι δυνατότητες του πακέτου Toyota Safety Sense έχουν επεκταθεί σε αρκετά από τα υβριδικά μοντέλα της με την προσθήκη του Adaptive Cruise Control που βασίζεται σε ραντάρ και μία νέα λειτουργία ανίχνευσης πεζών για το Pre-Collision System (Σύστημα Προ-Σύγκρουσης).

Η 4η γενιά του πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης της μάρκας έχει υποστεί εκτενείς μετατροπές για βελτίωση της απόδοσης, μείωση βάρους και ενίσχυση των επιδόσεων. Λεπτομερείς σχεδιαστικές αλλαγές στον κινητήρα έχουν πετύχει πάνω από  40% θερμική απόδοση – παγκοσμίως καλύτερες τιμές για βενζινοκινητήρα. Άλλα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος έχουν γίνει πιο συμπαγή και έχουν τοποθετηθεί σε νέες θέσεις με κριτήριο τη βέλτιστη διάταξη χώρων, κάτι που συμβάλλει στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους του οχήματος. Η νέα μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου είναι πιο συμπαγής ενώ η αντοχή της και η απόδοση φόρτισης έχουν βελτιωθεί σημαντικά.

Σε συνδυασμό, αυτές οι αλλαγές και καινοτομίες ανατρέπουν την κρατούσα άποψη για την εμφάνιση και την οδηγική αίσθηση ενός οικολογικού αυτοκινήτου. Τα νέα υβριδικά μοντέλα καταδεικνύουν ότι η πλήρως υβριδική τεχνολογία Toyota συνεχίζει να ανταμείβει όσους την επέλεξαν με πλεονεκτήματα και οφέλη που θα περάσουν σταδιακά σε νέες γενιές και άλλων υβριδικών μοντέλων ιαπωνικής μάρκας.

SPONSORED LINKS

"Το στολίδι ενός σπιτιού είναι οι φίλοι που συχνάζουν σ’ αυτό."

Ralph Waldo Emerson, 1803-1884, Αμερικανός φιλόσοφος

  • 1099 - Α' Σταυροφορία: ο Γοδεφρείδος του Μπουιγιόν εκλέγεται προστάτης του Παναγίου Τάφου στο Βασίλειο της Ιερουσαλήμ.

    1962 - Κακή αρχή για το Πρόγραμμα Μάρινερ: το Μάρινερ 1 καταστρέφεται 293 δευτερόλεπτα μετά την εκτόξευσή του.

© 2002-2017 MEDIA2DAY