Η Nissan κοντά στις start-ups

Tο Εργαστήριο Καινοτομίας της Nissan αναζητά start-ups που να δραστηριοποιούνται στον τομέα της Ενέργειας.
Η Nissan κοντά στις start-ups
Σε συνεργασία με φορείς που προωθούν το μοντέλο start-up, το Εργαστήριο Καινοτομίας της Nissan (Nissan Innovation Lab) επιδιώκει να προσελκύσει συνεργασία με καινοτόμες start-ups (νεοσύστατες) επιχειρήσεις από όλη την Ευρώπη.

Η μάρκα θα συνεργαστεί με 50 συνεργάτες, όπου και θα δοθεί έμφαση στις δραστηριότητες της μάρκας που σχετίζονται με την ενέργεια. Οι 50 συνεργάτες αποτελούν έναν “επιταχυντή”, καθοδηγούμενοι από 50 επιτυχημένους επιχειρηματίες, που σκοπό έχουν να βοηθήσουν τους νέους επιχειρηματίες να αναπτυχθούν γρήγορα και σε εύρος. Επιπλέον, η συνεργασία με άλλους “επιταχυντές”  όπως η NUMA, θα επικεντρωθεί σε άλλες επιχειρηματικές  δραστηριότητες.

Το εργαστήριο θα προσφέρει στις start-ups την ευκαιρία να συνεργαστούν με τη Nissan, ενώ παράλληλα θα αποτελέσει  τον κόμβο για την “ρίψη” πρωτότυπων, καινοτόμων ιδεών, όπως και τον χώρο καθοδήγησης  προς το τελικό αποτέλεσμα. Για την λειτουργία και υποστήριξη του Εργαστηρίου Καινοτομίας, η μαρκα θα παρέχει αποκλειστικό προσωπικό που θα αφοσιώνεται στα έργα καινοτομίας που θα αναπτυχθούν εκεί.

Με την καινοτομία ως μια από τις βασικές αξίες της Nissan, το νέο Εργαστήριο Καινοτομίας είναι μια ακόμη απόδειξη της δέσμευσης της μάρκας στην προώθηση της καινοτομίας, τόσο εντός,  όσο και εκτός του δικού της επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

Πρόσφατα, ανακοίνωσε τον νικητή του θεσμού Chairman’s Innovation Awards, όπου οι εργαζόμενοι της μάρκας  σε όλη την Ευρώπη είχαν την ευκαιρία να κάνουν πραγματικότητα τις  καινοτόμες ιδέες  τους .

Μετά το Παρίσι, η Nissan σκοπεύει να ανοίξει και άλλα Εργαστήρια Καινοτομίας, σε διάφορες Ευρωπαϊκές πόλεις. Και στην Ελλάδα, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στηρίζει με το GENERATION N, ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους,

έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους. Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια GENERATION N αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Υπάρχει μια νέα γενιά που με τη δράση, τη στάση και τις σκέψεις της αλλάζει τον κόσμο. Ανακαλύψτε την στο www.nissangenerationn.gr
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v