Opel OnStar: Πες μου τι να κάνω

Το νέο σύστημα της Opel ενσωματώνεται σε ολοένα και περισσότερα μοντέλα της φίρμας προσφέροντας πρωτοποριακές τεχνολογίες συνδεσιμότητας.
Opel OnStar: Πες μου τι να κάνω
Σήμερα, το ένα στα δύο νέα Opel στην Ευρώπη είναι εξοπλισμένο με το σύστημα OnStar. Το σύστημα προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας περιλαμβάνει αυτόματη απόκριση σε σύγκρουση όλο το 24ωρο (Automatic Crash Response), διάγνωση οχήματος (Vehicle Diagnostics), υποστήριξη κλεμμένου οχήματος (Stolen Vehicle Assistance) και Wi-Fi Hotspot για εξαιρετική συνδεσιμότητα.

Τους τελευταίους 18 μήνες, έχει ήδη καταγράψει πάνω από εννέα εκατομμύρια διαδράσεις, περίπου οι μισές από τις οποίες μέσω smartphones και myOpelApp. Τώρα, οι συνδρομητές Opel OnStar θα έχουν στη διάθεσή τους και άλλες υπηρεσίες, όπως κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο ή ανεύρεση χώρου στάθμευσης[2] μέσω ενός συμβούλου OnStar. Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η μάρκα προγραμματίζει να προσφέρει το OnStar σε 33 χώρες σε όλη την Ευρώπη και σε 23 γλώσσες.

Δύο άτομα που έχουν επωφεληθεί από πρώτο χέρι από το Φύλακα Άγγελο του OnStar είναι η Paula και ο John από την Αγγλία. Αν και ξεκίνησε σαν ένα συνηθισμένο ταξίδι, γρήγορα μετατράπηκε σε εφιάλτη για την Paula και τον John. Επιστρέφοντας από μία εκδρομή στην Κορνουάλη, η Paula διαπιστώνει ότι όλοι οι κεντρικοί δρόμοι είναι κλειστοί και δεν μπορεί να βρει μία εναλλακτική διαδρομή. Όμως η Paula και ο John πρέπει να φτάσουν γρήγορα στο σπίτι, επειδή ο John χρειάζεται τη φαρμακευτική αγωγή του. Όταν ο John παθαίνει επιληπτική κρίση, η Paula πατά το μπουτόν έκτακτης ανάγκης και ο σύμβουλος OnStar Kevin Borbidge ειδοποιεί τις σχετικές υπηρεσίες. «Δεν μου έχουν συμπεριφερθεί ποτέ τόσο καλά στο τηλέφωνο. Η προσωπική τους προσέγγιση ήταν απίστευτη, απλά καταπληκτική» δήλωσε η Paula.

Από το καλοκαίρι του 2015, το κέντρο εξυπηρέτησης έχει λάβει πάνω από 21.000 κλήσεις έκτακτης ανάγκης όπως αυτή της Paula. Η ανταπόκριση σε τέτοιες κλήσεις είναι μία από τις πολλές καινοτόμες λειτουργίες που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο άνετη.

Τώρα οι σύμβουλοι μπορούν να βοηθούν και στην ανεύρεση και κράτηση ενός δωματίου ξενοδοχείου ή στον εντοπισμό του κατάλληλου σημείου για τη στάθμευση του αυτοκινήτου. Και οι δύο υπηρεσίες που λανσαρίστηκαν με το νέο Opel Insignia θα διατίθενται για όλα τα μοντέλα από το ADAM μέχρι το Zafira και θα επεκτείνουν τις παροχές του συστήματος προσωπικής συνδεσιμότητας & υποστήριξης με ένα ισχυρό 4G/LTE Wi-Fi Hotspot.

Οι οδηγοί του νέου Opel Insignia, για παράδειγμα, μπορούν εύκολα να κλείνουν ένα δωμάτιο σε ξενοδοχείο καθ’ οδόν. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες OnStar μπορούν να βρίσκουν κατάλληλο χώρο για να περάσουν τη νύχτα ακόμα και όταν βρίσκονται σε μία άγνωστη πόλη.

Ο οδηγός μπορεί να επικοινωνήσει με το σύμβουλο μέσω του μπλε μπουτόν ο οποίος, στη συνέχεια, θα κάνει αναζήτηση ή θα κλείσει ακόμα και δωμάτιο στην επιθυμητή κατηγορία τιμής. Αυτό γίνεται μέσω booking.com – μιας επιτυχημένης εταιρείας που διανύει ήδη πάνω από δύο επιτυχημένες δεκαετίες σε αυτό το χώρο της βιομηχανίας.

Επιπλέον, θα προσφέρει μία δεύτερη νέα υπηρεσία που σας απαλλάσσει από το άγχος της αναζήτησης κατάλληλου χώρου στάθμευσης. Οι χρήστες μπορούν να επικοινωνήσουν με ένα Σύμβουλο που θα τους κατευθύνει στο κατάλληλο χώρο στάθμευσης και θα στείλει την ακριβή διεύθυνση στο σύστημα πλοήγησης. Αυτό γίνεται μέσω Parkopedia, μιας σημαντικής παρόχου υπηρεσιών στάθμευσης.

Από τότε που λανσαρίστηκε, πριν από 18 μήνες περίπου, τα σύστημα Opel OnStar έχει ήδη καταγράψει εννέα εκατομμύρια διαδράσεις, οι περισσότερες από τις οποίες έρχονται μέσω της εφαρμογής myOpel. Μέχρι σήμερα, πελάτες με smartphones έχουν επιλέξει αυτή τη διαδρομή περίπου τέσσερα εκατομμύρια φορές. Από τότε που ξεκίνησε, έχει λάβει σχεδόν 1,2 εκατομμύριο κλήσεις πελατών. Ο αριθμός των μηνιαίων email με ενημερώσεις κατάστασης οχήματος ξεπερνά το 1,5 εκατομμύριο. Στο μέλλον, η Opel θα προσφέρει επίσης έγκαιρες διαγνωστικές ειδοποιήσεις. Κατόπιν αιτήματος του πελάτη, αυτές οι πληροφορίες θα μπορούν επίσης να στέλνονται στον επισκευαστή Opel που συντηρεί το όχημα. Έτσι αυτός θα μπορεί να προσφέρει άμεση υποστήριξη όταν χρειάζεται.

Στην Ελλάδα είναι διαθέσιμες όλες οι υπηρεσίες εκτός του Wi-Fi Hotspot, το οποίο θα είναι διαθέσιμο προσεχώς.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v