Εύκολα και απλά

Η Citroen, μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της, λανσάρει τη νέα υπηρεσία Online Ραντεβού με προηγμένες after sales υπηρεσίες.
Εύκολα και απλά
Η Citroen λανσάρει στην επίσημη ιστοσελίδα της, το Citroen Online Booking. Η γαλλική μάρκα συνεχίζει να πρωτοπορεί, καθώς λανσάρει τη νέα υπηρεσία Online Ραντεβού στην επίσημη ιστοσελίδα www.citroen.gr παρέχοντας προηγμένες υπηρεσίες του After Sales.

Με τη νέα υπηρεσία online ραντεβού της Citroen, οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού για την τακτική συντήρηση, την επισκευή  του αυτοκίνητου τους ή για οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία After Sales επιθυμούν.

Το πρόγραμμα αρχικά ισχύει για τις πόλεις των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης και εντός των προσεχών ημερών θα συμμετέχει και το υπόλοιπο δίκτυο της Citroen σε ολόκληρη την επικράτεια.

Επωφεληθείτε από τα πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας της Citroen.

Η Citroen πάντα συνδύαζε τη δημιουργικότητα και την τεχνολογία για τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση και ευχαρίστηση. Αυτή η φιλοσοφία είναι εμφανής και σήμερα μέσα από τη γκάμα των μοντέλων της. Από το 1919, τα αυτοκίνητα Citroen παρέχουν ελκυστική και άκρως αναβαθμισμένη σχεδίαση, εμφάνιση καθώς και άνεση συνδυάζοντας  χρήσιμη τεχνολογία.

Αυτές οι αξίες πρεσβεύουν τη μάρκα Citroen με σκοπό την ευημερία των πελατών της, φέρνοντας νέες λύσεις για τα ερωτήματα που έχουν τεθεί από κάθε νέα γενιά. Η Citroen έχει πάνω από 10.000 σημεία πώλησης και after sales σε περισσότερες από 90 χώρες παγκοσμίως και πούλησε σχεδόν 1,2 εκατομμύρια οχήματα το 2015.

Την προηγμένη τεχνολογία της μάρκας αντικατοπτρίζουν και οι μεγάλες επιτυχίες στους αγώνες, με 8 τίτλους κατασκευαστών στο WRC και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον τίτλο κατασκευαστή το 2015 στο WTCC (FIA).
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v