Αδάμαστος λύκος

To νέο Skoda Octavia κάνει δυναμική είσοδο στην αγορά αυτοκινήτου με… άγριες διαθέσεις και πανίσχυρο κινητήρα.
Αδάμαστος λύκος
Η Skoda αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο την τεχνογνωσία της VW για να δημιουργήσει μοντέλα και εκδόσεις που επιτυγχάνουν την καλύτερη σχέση τιμής/προϊόντος.

Η μάρκα που έχει κερδίσει πολλές διακρίσεις και στην ελληνική αγορά στον στίβο των πωλήσεων, εκμεταλλεύτηκε την παρουσία της στην 87η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης για να προσελκύσει τους οδηγούς που αναζητούν μεγάλη ιπποδύναμη, σπορ στυλ και εμπειρίες στην άσφαλτο.

Το Octavia έγινε ένας σκληρός παίκτης στο παιχνίδι με το χρονόμετρο μετά την μεταμόρφωση του σε αδάμαστο λύκο.

Η Skoda Octavia RS 245, λανσάρει έναν πανίσχυρο κινητήρα, τελευταίες τεχνολογίες και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό για να ικανοποιήσει τον οδηγό που ξέρει να δαμάσει ένα δυνατό αυτοκίνητο.

Το μικρομεσαίο σπορ μοντέλο διατίθεται σε εκδόσεις Hatchback και Combi. Οι επιδόσεις του εντυπωσιάζουν, μόλις 6,6΄΄ για τα 100χλμ./ώρα από στάση και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Η εμφάνισή του είναι και αυτή ξεχωριστή χάρη στο νέο εμπρός τμήμα με τη φαρδύτερη μάσκα και τους μεγάλους κυψελοειδείς αεραγωγούς στο κέντρο και στις άκρες του επανασχεδιασμένου προφυλακτήρα.

Τόσο η μάσκα όσο και το περίγραμμά της είναι βαμμένα σε γυαλιστερή μαύρη απόχρωση. Τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με κάλυμμα καθαρού κρυστάλλου, διαθέτουν στάνταρ τεχνολογία LED, καθώς και σύστημα ενεργού φωτισμού.

Την κορυφαία έκδοση της Octavia κινεί ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας TSI, συνολικής απόδοσης 245 ίππων. Η μέγιστη ροπή των 37,6 χλγμ. επιτυγχάνεται μεταξύ 1.600 και 4.300 σ.α.λ. Δυο επιλογές μετάδοσης, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Σε σύγκριση με τις συμβατικές εκδόσεις της γκάμας, το αμάξωμα με τα σπορ χαρακτηριστικά της Octavia RS 245, έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλ., ενώ το πίσω μετατρόχιο είναι φαρδύτερο κατά 30 χιλ. σε σχέση με τη προηγούμενη Octavia RS 230.

Το μοντέλο διαθέτει στάνταρ αλουμινένιες ζάντες διαμέτρου 19 ιντσών, σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση. Στο δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, συμβάλλει τόσο το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC συνδυαζόμενο με την επιλογή του προγράμματος Sport, καθώς και το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο μπλοκέ διαφορικό VAQ.

Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, αλλά και για το προαιρετικό σύστημα ενεργού ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του πλαισίου (DCC - Dynamic Chassis Control).
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v