VW Tiguan 2.0 TDI 4MOTION DSG: Ό,τι πρέπει για την Ελλάδα!

Δοκιμάζουμε την πετρελαιοκίνητη, τετρακίνητη και αυτόματη εκδοχή του νέου Tiguan και μεταφέρουμε εντυπώσεις.
VW Tiguan 2.0 TDI 4MOTION DSG: Ό,τι πρέπει για την Ελλάδα!
Πριν αρχίσετε να αναρωτιέστε γιατί επιλέχθηκε αυτός ο τίτλος για ένα αυτοκίνητο που φέρει κινητήρα 2.000 κ.εκ., βάλτε την απορία σας στην άκρη και συνεχίστε να διαβάζετε τις επόμενες γραμμές. Στο τέλος του κειμένου, θα πάρετε όλες τις απαντήσεις.

Αν και το έχουμε ξεχάσει, λόγω των όσων καθημερινά αντιμετωπίζουμε στο οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο, πλέον τα κυβικά εκατοστά δεν έχουν καμμιά αξία για την ελληνική φορολογία σε ότι αφορά την διαμόρφωση της τιμής πώλησης.

Η νέα νομοθεσία δεν έχει σαν βασικό κριτήριο για την διαμόρφωση της τιμής την χωρητικότητα του μοτέρ που διαθέτει το κάθε αυτοκίνητο. Καθοριστική σημασία έχουν άλλοι παράγοντες, οι οποίοι και διαμορφώνουν την τελική τιμή πώλησης κάθε αυτοκινήτου.

Επομένως, τα κυβικά εκατοστά δεν πρέπει να μας απασχολούν όσον αφορά την τιμή πώλησης. Βέβαια, όσο ανεβαίνουν την κλίμακα, τόσο αυξάνεται η αξία του αυτοκινήτου και επομένως και η τελική τιμή πώλησης.

Το VW Tiguan 2.0 TDI 4MOTION DSG είναι ένα προικισμένο αυτοκίνητο γιατί συνδυάζει όλα τα στοιχεία που αναζητά ο οδηγός και η οικογένεια.

Στο Τest Drive, αξιολογήθηκαν όλα τα τμήματα και δόθηκε έμφαση στην αίσθηση που προσλαμβάνει ο οδηγός και οι επιβάτες. Αυτό είναι και το ισχυρότερο ατού, του γερμανικού αυτοκινήτου που φτιάχτηκε από μηχανικούς με άποψη και γνώσεις.

Από την πρώτη στιγμή που θα καθίσει ο οδηγός στη μελετημένη θέση του, δέχεται θετικά μηνύματα. Μόλις κλείσει την πόρτα διαπιστώνει ότι η κατασκευή δεν είναι φτερό στον άνεμο. Είναι στιβαρή, και έχει τα χαρακτηριστικά μιας μελέτης ικανής να βγάλει γλώσσα στον χρόνο και στις δοκιμασίες στους δρόμους.

Το κάθισμα είναι ένα από τα καλύτερα της αγοράς, όπως το θέλει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου σε πωλήσεις. Με μια ματιά, ο οδηγός βρίσκει όλα τα βασικά χειριστήρια και τις ενδείξεις που χρειάζεται για να ενημερωθεί άμεσα. Ψηλαφίζει το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα, τα επιμέρους τμήματα και διαπιστώνει ότι τα μαλακά πλαστικά είναι σε αφθονία.

Ψάχνει για ατέλειες στις γωνίες, στις ενώσεις, στις ραφές. Δεν μπορεί να βρει κάποιο αξιόλογο παράπτωμα γιατί πριν από αυτόν έχουν περάσει όλα από εξονυχιστικό έλεγχο ειδικών επιστημόνων και ερευνητών που ‘’δεν έχουν καμία αναστολή και δεν χαρίζονται ούτε στη μάνα τους’’.

Το μοτέρ παίρνει μπροστά με χαρακτηριστική ευκολία και το μόνο που προδίδει την σχολή που ανήκει είναι η χροιά της λειτουργίας του. Αυθεντικό μέλος της οικογένειας των ντίζελ, με όλα τα παρεμφερή τμήματα που εξασφαλίζουν μακροζωία, απόδοση και υψηλά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η κίνηση στο δρόμο γίνεται με ένα τρόπο που όταν τον συνηθίσεις, μετά δεν σου αρέσει εύκολα κάποιο άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας των SUV.

Το μοτέρ είναι ετοιμοπόλεμο για κάθε πρόκληση. Από χαμηλά δείχνει τις άγριες διαθέσεις του και όταν πιεστεί το απολαμβάνει, δίνοντας ότι καλύτερο έχει στα σπλάχνα του, υψηλή ισχύ και ροπή.

Το αυτόματο κιβώτιο DSG, υπηρετεί πιστά τον οδηγό και τις ανάγκες του μοτέρ να μεταφέρει άμεσα την ενέργεια του στους τέσσερις τροχούς. Όλα γίνονται τόσο ευκολά και όμορφα που δεν αφήνουν περιθώρια για κριτική.

Όταν έρθουν τα δύσκολα, στην ανηφορική διαδρομή με περιορισμένη πρόσφυση, στον Παρνασσό, στα Καλάβρυτα, στο χωματόδρομο που οδηγεί σε μια μαγευτική παρθένα παραλία, το σύστημα τετρακίνησης αναλαμβάνει δράση αυτόματα και καθαρίζει.

Η σχέση με το γερμανικό SUV έχει πολλές πτυχές και γι αυτό είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας.

Μερικά στοιχεία που θα κρίνουν την τελική απόφαση και δικαιολογούν την υψηλή δαπάνη για την απόκτηση της νέας γενιάς του VW Tiguan.

Τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 2.000 κ.εκ., με ισχύ 150 ίππων και υψηλή ροπή των 34,7 χλγμ. Η ροπή εμφανίζεται από χαμηλά(1.750 σ.α.λ.) για να κινήσει με χαρακτηριστική ευκολία την κατασκευή βάρους 1.780 κιλών.

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3’’, τελική ταχυτητα 200 χλμ./ώρα. Μέση κατανάλωση στη δοκιμή 8 λίτρα/100χλμ. Εργοστασιακή μέση κατανάλωση 5,6 λίτρα/100χλμ.

Το σύστημα τετρακίνησης βελτιώνει τις ικανότητες κίνησης του γερμανικού αυτοκινήτου. Μέσω του διακόπτη 4Motion Active Control, ο οδηγός επιλεγεί το κατάλληλο πρόγραμμα.

Άνετος χώρος για να ταξιδέψουν τέσσερις ενήλικες. Η χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου καλύπτει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας (420 λίτρα). 

Η βασική έκδοση κοστίζει 34.750 ευρώ. Κερδίζει, στην οδική συμπεριφορά, στην απόδοση, στην άνεση και στη πρακτικότητα. Αν είχε πιο τολμηρή εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση, θα ήταν πιο κοντά σε εκείνους που αναζητούν τις νέες σχεδιαστικές ιδέες. Με δυο λόγια, αξίζει τα λεφτά του και είναι ότι πρέπει για την Ελλάδα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v