Που θα φτάσει η Ford;

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Ford σημείωσαν άνοδο 5% την περασμένη χρονιά σε σχέση με το 2015.
Που θα φτάσει η Ford;
Οι οδηγοί επιβραβεύουν την οδηγοκεντρική μάρκα Ford. Οι πωλήσεις της μάρκας στην Ευρώπη σημείωσαν άνοδο κατά 5%, την περασμένη χρονιά σε σχέση με το 2015. Οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων με τα σήματα της μάρκας που έχει επίκεντρο τον οδηγό έφτασαν σχεδόν τα 1,4 εκατομμύρια οχήματα στις 20 παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η φίρμα.

Η Ford είναι η δημοφιλέστερη μάρκα επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη με μερίδιο αγοράς 13,2%, χάρη στην αυξημένη ζήτηση για το Transit και τις εξαιρετικές πωλήσεις του Ranger. Οι πωλήσεις SUV της Ford αυξήθηκαν κατά 31%, με κύριους συντελεστές την επιτυχία του Kuga και την ισχυρή ζήτηση για το EcoSport.

Οι ανώτερες εκδόσεις, όπως Titanium, Vignale, ST Line, ST και RS, αποτέλεσαν το 59% των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων Ford. Οι πωλήσεις λιανικής και fleet υψηλότερης αξίας ξεπέρασαν το μέσο όρο της βιομηχανίας, διαμορφώνοντας το 75% των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στις πέντε καλύτερες παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές της μάρκας. Κατά 60% είναι αυξημένες οι πωλήσεις μοντέλων Ford performance – Fiesta ST, Focus ST, Focus RS, Mustang και GT

«Είμαστε περήφανοι για τις επιδόσεις μας το 2016, για τα μοντέλα που λανσάραμε καθώς και για την άνοδο των SUV, τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων και τις ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού, που υπερτερούν της αγοράς» σχολίασε ο Jim Farley, chairman & CEO, της Ford Ευρώπης. Περιμένουμε ακόμα περισσότερα το 2017 και πέραν αυτού, όπως την επόμενη γενιά Fiesta και την περαιτέρω εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων – λανσάροντας το Transit Custom ως plug-in υβριδικό μοντέλο το 2019 και ένα νέο μικρό, ηλεκτρικό SUV μπαταρίας μέχρι το 2020.»

Οι πωλήσεις επιβατικών μοντέλων της αυξήθηκαν κατά 2% ξεπερνώντας το 1 εκατομμύριο, κάνοντας το 2016 την καλύτερη χρονιά για τα επιβατικά Ford στις 20 ευρωπαϊκές αγορές από το 2011. Οι πωλήσεις λιανικής και fleet μαζί αποτέλεσαν το 75% των πωλήσεων επιβατικών οχημάτων της το 2016, φέρνοντας το μίγμα της μάρκας μπροστά από το μέσο όρο της βιομηχανίας, στις πέντε καλύτερες παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες.

Πάνω από τις μισές (59%) πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων της μάρκας το 2016 ήταν ανώτερες εκδόσεις, όπως Titanium, Vignale, ST Line, ST και RS – αύξηση 1% συγκριτικά με το 2015.

«Οι πελάτες εκτιμούν τις αυξημένες επιδόσεις και το στυλ στις ανώτερες εκδόσεις μας» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, της Ford Ευρώπης. «Είμαστε ενθουσιασμένοι εν όψει του λανσαρίσματος της επόμενης γενιάς Fiesta με τις εκδόσεις Titanium, Vignale και ST Line να φτάνουν φέτος το καλοκαίρι.»

Η Ford αναδείχτηκε και πάλι 1η σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς αυξημένο κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες, στο 13,2% στις 20 παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές. Οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων της Ford σημείωσαν άνοδο 17% το 2016 πετυχαίνοντας ρεκόρ 328.600 μονάδων – με κύριους συντελεστές την ισχυρή ζήτηση για την προϊοντική γκάμα του Transit και το Ford Ranger.

Οι πωλήσεις των μεγαλύτερων μοντέλων Transit και Transit Custom αυξήθηκαν κατά 15% φτάνοντας τα 203,000 οχήματα, πετυχαίνοντας ρεκόρ στη συνολική κατηγορία 1 και 2 τόνων. Το Ford Ranger – αύξηση 42%, ρεκόρ 38.600 μικρών φορτηγών – είναι Νο1 στην κατηγορία του, σύμφωνα με στοιχεία μέχρι το Νοέμβριο του 2016, τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα.

Οι πωλήσεις των SUV αυξήθηκαν κατά 31% το 2016 στα 185.800 οχήματα, με πρωτοστάτες το Kuga (άνοδος 17%, ρεκόρ 119.400 οχημάτων), το EcoSport (άνοδος 43% με ρεκόρ πωλήσεων 57.200 οχημάτων) και το Edge (το οποίο ολοκλήρωσε τη χρονιά με 9.300 οχήματα από το καλοκαίρι που ξεκίνησαν οι πωλήσεις).

Οι πωλήσεις μοντέλων Ford Performance – όπως Fiesta ST, Focus ST, Focus RS, Mustang και GT – σημείωσαν αύξηση 60% το 2016, με 43.800 μονάδες, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία από το 2015 (ποσοστό αύξησης 62%).

Οι πωλήσεις της μάρκας το μήνα Δεκέμβριο αυξήθηκαν κατά 0,2% στις 20 παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές, αλλά μειώθηκαν κατά 2,6% στο σύνολο των 50 Ευρωπαϊκών αγορών. Το μερίδιο της εταιρείας στις 20 ευρωπαϊκές μειώθηκε κατά 0,2 ποσοστιαίες μονάδες στο 7,5% το Δεκέμβριο, και αντίστοιχα στις 50 ευρωπαϊκές κατά 0,2 ποσοστιαίες μονάδες στο 7,5%.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v