Η BMW ανέβασε στροφές!

Ο όμιλος BMW σημείωσε 26,5% αύξηση στις πωλήσεις σε σχέση με το 2015.
Η BMW ανέβασε στροφές!
Το BMW Group και το 2016 ακολούθησε επιθετική εμπορική πολιτική, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα την ραγδαία αύξηση των πωλήσεων του.

Επίσης, κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά χάρη στις επιδόσεις των  μάρκων BMW, Mini και BMW i. Η αύξηση των πωλήσεων έφθασε το 26,5% για το Group συγκριτικά με το 2015. Οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν στις 5.430 μονάδες. Για τη BMW, 3.845 οχήματα παραδόθηκαν το 2016 σε πελάτες έναντι 2.999 μονάδων το 2015 (αύξηση 28,2%). Οι πρωτιές πωλήσεων σε διάφορες κατηγορίες πολυτελών αυτοκινήτων συνεχίστηκαν το 2016 στην κατηγορία των μικρομεσαίων με τη BMW Σειρά 2 Active Tourer (410 οχήματα) και στη μεσαία κατηγορία με μοντέλα BMW Σειράς 3 και BMW Σειράς 4 (490 οχήματα). Στην κατηγορία SUV/SAV τα μοντέλα της BMW Σειράς X (Χ1, Χ3, Χ4, Χ5 και Χ6) σημείωσαν ανοδική πορεία στην ελληνική αγορά με 1.480 συνολικές ταξινομήσεις.

Η μάρκα BMW i με τα premium ηλεκτρικά αυτοκίνητα BMW i3 και BMW i8 συνέχισε την επιτυχημένη πορεία της με 44 συνολικές ταξινομήσεις. Σημαντική αύξηση πωλήσεων 22,5% σημείωσε και η Μini το 2016. Με ταξινομήσεις 1.585 οχημάτων, η βρετανική μάρκα στην Ελλάδα ξεπέρασε τα 1.294 αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.

Το 3θυρο Μini hatch, το 5θυρο Μini και το Μini Countryman προσέλκυσαν ακόμα περισσότερους πελάτες ξεπερνώντας μαζί τις 1.200 ταξινομήσεις.

Το μερίδιο αγοράς της BMW στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου διαμορφώθηκε στο 4,9% (2015: 4,0%). Αντίστοιχα, η ΜΙΝΙ σημείωσε αύξηση με μερίδιο αγοράς 2 % έναντι 1,7% το 2015.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v