Η νικηφόρος πορεία της Peugeot

H Peugeot κατέκτησε την πέμπτη θέση των πωλήσεων στη τοπική αγορά, εμφανίζοντας άνοδο σε όλους τους δείκτες της.
Η νικηφόρος πορεία της Peugeot
To 2016 ήταν μια χρονιά ορόσημο για την Peugeot. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά η οποία άγγιξε το 15%, σε σχέση με το 2015. Η ανοδική πορεία της μάρκας με σήμα το λιοντάρι στηρίχθηκε στη πραγματική αξία των μοντέλων της και στη νέα εμπορική πολιτική.

Ειδικότερα, η Peugeot το 2016 κατατάχθηκε στη πέμπτη θέση των πωλήσεων στη τοπική αγορά ενώ όλοι οι δείκτες της ήταν ανοδικοί. Πούλησε 5.583 καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα και απέσπασε ποσοστό 7,1% από την πίτα της αγοράς.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, όλα τα μοντέλα της Peugeot παρουσίασαν σημαντική αύξηση πωλήσεων και βρίσκονται στη πεντάδα της κατηγορίας τους. Το 108 σημείωσε αύξηση πωλήσεων 26%, σε σχέση με το 2015. Το μικρότερο μοντέλο της γκάμας είναι ιδανικό για το αστικό και περιαστικό περιβάλλον γιατί προσφέρει ευελιξία, ευκολία στη κίνηση και επιπλέον αρκείται σε μικρή ποσότητα καύσιμου.

Το 208 διατήρησε τη δυναμική του στην κατηγορία των supermini. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ικανό να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης μιας οικογένειας καθώς και τις απαιτήσεις των ταξιδιών.

Το μικρομεσαίο μοντέλο 308 σημείωσε αύξηση των πωλήσεων κατά 40% σε σχέση με το 2015. Αποτελεί μια από τις πιο καλές προτάσεις της αγοράς γιατί συνδυάζει τις αρετές της μάρκας με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα.

Το crossover 2008 σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά +47% σε σχέση με το 2015.

Το 3008 σημείωσε κι αυτό αύξηση πωλήσεων κατά 81% σε σχέση με το 2015, παρά το γεγονός ότι το νέο 3008 παρουσιάστηκε στην ελληνική αγορά μόλις το Νοέμβριο του 2016 κι έχει σημειώσει ήδη ένα πολύ υψηλό αριθμό παραγγελιών.

Τα επαγγελματικά της Peugeot  βρίσκονται στην πεντάδα της ελληνικής αγοράς.

Όσον αφορά τον καταμερισμό της αγοράς με βάση τον τύπο του καυσίμου, το 2016 διαμορφώθηκε η εξής εικόνα: Τα ντίζελ πήραν το 54% της αγοράς και οι συνολικές πωλήσεις τους ανήλθαν στις 42.993 μονάδες. Τα βενζινοκίνητα παρουσίασαν έντονη ανοδική τάση και άγγιξαν το 43%, με 34.021 πωλήσεις. Τα υβριδικά έφτασαν το 2% με 1.558 πωλήσεις.

Η Peugeot, ακολουθήσε την τάση της αγοράς και κατέγραψε σημαντικά θετικά στοιχεία, τα οποία της επιτρέπουν να αυξήσει τον ρυθμό των πωλήσεων της το 2017. Ο όγκος των αυτοκινήτων που εξοπλίζονται με προηγμένους κινητήρες ντίζελ, που διέθεσε στην ελληνική αγορά άγγιξε το 58%. Πούλησε 3.215 ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα. Η επίδοση της στα βενζινοκίνητα ήταν 2.368 πωλήσεις και το ποσοστό στον συνολικό όγκο των πωλήσεων ανήλθε στο 42%.

Γενικά η αγορά αύξησε τη βαρύτητα στα βενζινοκίνητα μοντέλα αφού το 2015 το mix της αγοράς ήταν 35% βενζίνη (της Peugeot μόλις 24%) και 63% ντίζελ (της Peugeot 76%). Καθοριστικός παράγοντας στην επιτυχία της μάρκας στη κατηγορία των βενζινοκίνητων οχημάτων είναι οι βραβευμένοι κινητήρες PureTech.

H Peugeot σημείωση αύξηση πωλήσεων τόσο στις λιανικές όσο και  στις εταιρικές πωλήσεις. Σημαντικό στοιχείο είναι ότι στις εταιρικές πωλήσεις βρίσκεται μεταξύ των ηγετών γεγονός που καταδεικνύει την εμπιστοσύνη και των εταιρειών στη γαλλική μάρκα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v