Peugeot 3008: 10 λόγοι για να το αγαπήσεις!

Δέκα λόγοι που φέρνουν στη πρώτη θέση… της καρδιάς μας το νέο μοντέλο της γαλλικής φίρμας.
Peugeot 3008: 10 λόγοι για να το αγαπήσεις!
Τα αυτοκίνητα χωρίζονται σε δυο κατηγορίες. Η μια περιλαμβάνει μοντέλα που σχεδιάστηκαν για να καλύπτουν τις ανάγκες μετακίνησης μας και η δεύτερη, προτάσεις που μιλάνε στη καρδιά του οδηγού.

Αν ανατρέξουμε στην ιστορία του αυτοκινήτου, θα βρούμε τουλάχιστον ένα μοντέλο από την πλειονότητα των κατασκευαστών, που ανήκει στη δεύτερη κατηγορία.

Η Peugeot, έχει στενούς δεσμούς με τους φανατικούς οδηγούς, εδώ και πολλές δεκαετίες. Λάνσαρε μοντέλα που άφησαν ιστορία και γυάλισαν το σήμα της. Το λιοντάρι, διέπρεψε και στους αγώνες.

Αν πριν από δέκα χρόνια ήταν δύσκολο να σχεδιάσεις και να κατασκευάσεις ένα ΄΄αγαπησιάρικο΄΄ αυτοκίνητο, τώρα ο βαθμός δυσκολίας είναι ακόμη μεγαλύτερος διότι μειώθηκαν οι οικονομικοί προϋπολογισμοί των αυτοκινητοβιομηχανιών για την δημιουργία ενός νέου μοντέλου και επιπλέον οι ιθύνοντες εξετάζουν κατ αρχήν τις πιθανότητες της εμπορικής επιτυχίας στη παγκόσμια αγορά.

Η Peugeot, αφού μέτρησε όλες τις παραμέτρους, αποφάσισε να μας θυμίσει την εφευρετικότητα της και αποδείξει ότι το λιοντάρι παρανομεί το πιο τολμηρό μέλος του ζωικού βασιλείου.  Έπαιξε με τις γραμμές και βρήκε τον συνδυασμό που διαμορφώνει την εξωτερική επιφάνεια των δημοφιλών και ΄΄ερωτεύσιμων΄΄ 208 και 308 νέας γενιάς.

Το επόμενο βήμα της είναι ακόμη πιο τολμηρό. Αναζήτησε τρόπους για να φτιάξει την εικόνα του νέου 3008. Μια εικόνα που θα δυσκολευτείς να αποκρυπτογραφήσεις το μυστικό κώδικα της. Να σημειωθεί, ότι κάθε σχεδιαστής έχει ένα δικό του κώδικα για να βάλει τις γραμμές σε μια σειρά και να ολοκληρώσει το σχέδιο του.

Το αποτέλεσμα της προσπάθειας αναγνωρίστηκε και από τους ανταγωνιστές του νέου Peugeot 3008. Αν βλέπατε τις εκφράσεις των εκπροσώπων γερμανικών, ιαπωνικών και ιταλικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην έκθεση στο Παρίσι, θα καταλαβαίνατε πόσο τους ενόχλησε η γαλλική ιδέα.

Και επειδή, από κάθε αυτοκίνητο μένει στον οδηγό, η πρώτη και η τελευταία γεύση, συνεχίστε να διαβάζετε το κείμενο. Ακολουθούν δέκα λόγοι που φέρνουν στη πρώτη θέση το νέο Peugeot 3008 και είναι ικανοί να ανοίξουν την πόρτα της καρδιάς μας:

1. Έπιασε στον ύπνο τους Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων. Όσο και αν συμπαθείτε τους τελειομανείς κατασκευαστές αυτοκινήτων της Γερμανίας, μόλις αναλύσετε σε βάθος τη νέα γαλλική δημιουργία θα παραδεχτείτε ότι αυτή την φορά έφαγαν γκολ από τα αποδυτήρια σε όλους τους τομείς.

2. Έχει την πιο φρέσκια, πρωτότυπη και μοντέρνα σχεδίαση στη κατηγορία των μικρομεσαίων και μεσαίων SUV. Κοιτάξτε την μπροστινή όψη και προσέξτε τις ακμές. Τέτοιο συνδυασμό δεν θα βρείτε σε άλλο μοντέλο. Και αν ακόμη δεν έχετε πεισθεί, πηγαίντε στο πίσω μέρος και κοιτάξτε προς τα εμπρός. Ο συνδυασμός ακμών, γραμμών και επιφανειών είναι άριστος! Σημειώστε ότι ελάχιστα μοντέλα της κατηγορίας των SUV, διαθέτουν ένα τόσο ολοκληρωμένο σχεδιαστικά πίσω και πλαϊνό τμήμα.

3. Δίκαια οι Γερμανοί φημίζονται για την ποιότητα των μοντέλων τους. Σε αυτό το δόγμα, δημιουργεί ένα ρήγμα το νέο Peugeot 3008, διότι αυτή τη φορά οι Γάλλοι, άφησαν την μπαγκέτα και ρίχτηκαν με τα μούτρα στη δουλειά. Βρήκαν τα καλύτερα υλικά, έκαναν παζάρια - είναι φοβεροί εμπόριο- και επέλεξαν μια σειρά από προϊόντα πρώτης ποιότητας για το μοντέλο που δεν φοβάται να περάσει τα γερμανικά σύνορα.

4. Τα ακριβά υλικά θέλουν όμως και την ανάλογη προσαρμογή. Οι πρώτες εντυπώσεις στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και στις ελληνικές εκθέσεις της αντιπροσωπείας, είναι εξαιρετικές. Προσαρμογή χωρίς ελλείψεις και υφή που θυμίζει ακριβό σαλόνι σε πολυτελή βίλα.

5. Το τμήμα που σε συντροφεύει από την πρώτη στιγμή που θα μπεις στο αυτοκίνητο είναι το ταμπλό. Τα μάτια όλων των επιβατών και κυρίως του οδηγού είναι στραμμένα στο τμήμα που ξεκινά από το κάτω τμήμα του πάρμπριζ. Στο νέο Peugeot 3008, η κατασκευή θυμίζει μοντέρνο γραφείο ανώτατου στελέχους πολυεθνικής. 

Δυο μονάδες υψηλής ευκρίνειας με ψηφιακές λειτουργίες μεταδίδουν στον οδηγό και στους επιβάτες κάθε χρήσιμη πληροφορία για το αυτοκίνητο, τον δρόμο, τα σήματα της Τροχαίας, την συνδεσιμότητα με όλο τον κόσμο και στέλνουν μαγικό ήχο στα μεγάφωνα του αυτοκινήτου. Η πιο πρόσφατη εκδοχή του Peugeot i-Cockpit, δεν έχει ταίρι.

Η μεγάλη οθόνη αφής 8” που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό παραπέμπει σε tablet. Πλαισιώνεται από έξι διακόπτες αεροπορικο» τύπου- διότι κάποια στιγμή πέρασε από το μυαλό μας η περίπτωση να γίνουμε πιλότοι -  για εύκολη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες του ηχοσύστηματος, του κλιματισμού, της πλοήγησης, της παραμετροποίησης του αυτοκινήτου, του τηλεφώνου και των διαφόρων σχετικών εφαρμογών.

Ο υπερυψωμένος πίνακας οργάνων με την υψηλής ποιότητας γραφικών οθόνη 12,3” έχει την δυνατότητα πλήρους διαρρύθμισης και εξατομίκευσης, ενώ συγκεντρώνει όλες εκείνες τις πληροφορίες που επιλέγει να έχει μπροστά του ο οδηγός. Οι πέντε διαφορετικές

θεματικές ενότητες – κάθε μία επιλέγεται από ένα διακόπτη στο τιμόνι – επιτρέπουν στον οδηγό να «προσωποποιήσει» το περιβάλλον του πίνακα οργάνων. Συγκεκριμένα, η επιλογή Personal, που ρυθμίζεται από την touch-screen, επιτρέπει στον οδηγό να προβάλει επιλεγμένες πληροφορίες, όπως: αναπαραγωγή των οδηγιών πλοήγησης, βελτίωση οδηγικού στιλ, παράμετροι και δεδομένα κινητήρα, υπολογιστή ταξιδιού, πληροφορίες διαδρομής κ.α.

To i-Cockpit Amplify κάνει τα πάντα να δείχνουν διαφορετικά: Όραση: Μεταβάλλοντας την ένταση του εσωτερικού φωτισμού, όπως και τα χρώματα στις οθόνες. Ακοή: Μέσα από τις διάφορες ατμοσφαιρικές μουσικές ρυθμίσεις και τα προγράμματα. Αφή: Τα καθίσματα μπορούν να συνδυαστούν με μασάζ πολλαπλών σημείων. Οσμή: Ένας αρωματικός διαχύτης κάνει την διαμονή πιο ευχάριστη.

6. Όλο και περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο τμήμα του αυτοκινήτου που φιλοξενεί το πολύτιμο σώμα μας. Τα καθίσματα δεν είναι ένα ακόμη στοιχείο, αλλά το μοναδικό στοιχείο που καθορίζει, τον βαθμό κόπωσης, την άνεση, την ασφάλεια και την ευχαρίστηση. Τα καθίσματα στο νέο Peugeot 3008, είναι πολυθρόνες σαλονιού σε μικρογραφία. Κάθεσαι αναπαυτικά και νοιώθεις ότι θα είναι σύμμαχοι σου στη συμβίωση με το πολυτελές SUV. Κάνουν και μασάζ, μειώνοντας την κόπωση της ημέρας και την φόρτιση της σπονδυλικής στήλης μετά τις πολλές τεχνικές καταβάσεις στο σκι. Σημειώστε και 520 λίτρα αποθηκευτικό χώρο με χαμηλό κατώφλι για να φορτώνονται πιο εύκολα οι λασπωμένες μπότες του σκι και τα σκι.

7. Αυτοκίνητο χωρίς την σύγχρονη τεχνολογία είναι σαν γαλλική μπαγκέτα χωρίς καλής ποιότητας βούτυρο. Οι Γάλλοι αναζήτησαν όλα τα σύγχρονα συστήματα τεχνολογίας. H τελευταία γενιά ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), περιλαμβανει: Αυτόνομη Πέδηση (Active Safety Brake) και Προειδοποίησης Αποφυγής Σύγκρουσης (Distance Alert). Σύστημα Ειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας (Active lane departure warning). Σύστημα «επαγρύπνησης» οδηγού (Driver attention warning). Αυτόματη ρύθμιση της δέσμης των προβολέων. Αναγνώριση ορίων κυκλοφορίας και υπόδειξη ταχύτητας. Πλήρως αυτοματοποιημένο Cruise Control με λειτουργία Stop (αυτόματα κιβώτια). Έλεγχος τυφλής γωνιάς στους εξωτερικούς καθρέπτες. Vision Park, για περιμετρικό έλεγχο 360°. Το τελευταίας γενιάς σύστημα Park Assist.

8. Επειδή η τετρακίνητή δεν είναι αμαρτία, το νέο Peugeot 3008,  σε πηγαίνει στα Καλάβρυτα για σκι χωρίς να ΄΄τσινάει΄΄. Το  Advanced Grip Control, προηγμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, προσφέρει βελτιστοποιημένη πρόσφυση των τροχών μέσω πέντε προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) που επιλέγονται από το χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα.

Συνδυάζεται με συγκεκριμένα χειμερινά ελαστικά 18’’ M+S (Mud & Snow). Το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης Hill Assist Descent Control (HADC), εξασφαλίζει ασφαλή έλεγχο στις απότομες πλαγιές. Η καινοτομία στο σύστημα είναι πως διατηρεί την ταχύτητα του αυτοκινήτου έως 3 χλμ./ώρα. Η λειτουργία αυτή επιλέγεται από έναν ειδικό διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

9. Το μοτέρ είναι η ψυχή κάθε αυτοκινήτου και γι αυτό πρέπει να ανταποκρίνεται στις τελευταίες τάσεις. Η γκάμα του γαλλικού SUV απαρτίζεται από βενζινοκινητήρες και ντιζελοκινητήρες Euro 6.

Βενζίνη, 1.2 PureTech 130 S&S 6SMT, στάνταρ 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 1.2 PureTech 130 S&S, με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο, 1.6 THP 165 S&S, με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο.

Ντίζελ, 1.6 BlueHDi 100 S&S BVM5, 1.6 BlueHDi 120 S&S 6SMT, στάνταρ 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 1.6 BlueHDi 120 S&S, με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο και 2.0 BlueHDi 180 S&S, με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο.

10. Φτιάχνεται από γαλλικά χέρια. Καλό είναι να υποστηρίζουμε την ευρωπαϊκή παραγωγή αυτοκινήτων γιατί ζούμε στην Γηραιά Ήπειρο. Το νέο Peugeot 3008 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Sochaux, καθώς και στις μονάδες Trémery και Douvrin από όπου προμηθεύονται όλα τα μηχανικά σύνολα με την ετικέτα γνησιότητας Origine France Garantie.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v